Nintendo Switch prevalcovalo ostatne herné reklamy počas Super Bowlu

Reklama na Switch s obrovským náskokom prekonala iné hry za pomoci najsledovanejšieho televízneho víkendu v roku.

pridal Michal Dudič 20.2.2017 o 21:43 pod hry
Nintendo Switch prevalcovalo ostatne herné reklamy počas Super Bowlu

HRY > NOVINKY >

Akýkoľvek máte názor na káblovú televíziu v dobe Netflixu, faktom ostáva, že športové kanály ju v USA úspešne držia pri živote. To platí niekoľkonásobne počas Super Bowlovej nedele. Tú minulú si pred televízor sadlo vyše 111 miliónov Američanov a kus lukratívneho reklamného času počas finále aktuálnej sezóny amerického futbalu si tento rok kúpilo aj Nintendo. Vzhľadom na cenu 5 miliónov dolárov za 30 sekúnd reklamy môžeme usúdiť, že marketingovú kampaň pre Switch berú vážne. A podľa analýz sa Nintendu investícia oplatila, hlási VentureBeat.

Analytici z GamesBeat a iSpot.tv merajú divácku pozornosť v 10 miliónoch Smart televízoroch na mesačnej báze. Vyhodnocujú, ako herné značky narábajú s televíznou reklamou a ktoré spoty vyvolávajú najväčší ohlas na sociálnych sieťach a vo vyhľadávačoch. Na schéme nižšie vidieť podiel piatich dominantných herných značiek medzi 16. januárom a 15. februárom, teda v Super Bowlovom mesiaci.

Nintendo Switch prevalcovalo ostatne herné reklamy počas Super Bowlu

V tomto časovom intervale sa Nintendo postaralo o takmer polovicu celkovej online pozornosti venovanej hrám. Je zároveň jedinou značkou spomedzi horných piatich, ktorej nepatria hry na smartfóny.

Nintendo dokopy minulo 8.2 miliónov dolárov na tri televízne reklamy, ktoré odrotovali 1169-krát a spolu si vyslúžili 170 miliónov zhliadnutí. Nie je prekvapením, že najúspešnejším spotom bol práve ten odvysielaný počas Super Bowlu – zaslúžil sa o 67% všetkej online aktivity zameranej na Nintendo. Po celkovom zrátaní zaznamenali reklamy japonského herného lídra len na internete 15.5 miliónov pozretí, vyše 268 000 interakcií na sociálnych sieťach a viac ako 42 000 vyhľadaní.

Na ostatných štyroch priečkach sa umiestnili Top Games Inc. (Evony), King (Bubble Witch Saga 3: Owl), Machine Zone (Mobile Strike) a Wargaming.net (World of Tanks).





Páči sa mi!






Prosím prihláste sa pre možnosť pridania komentáru.
Môžete sa prihlásiť cez Sector konto, alebo Facebook.
SOCIÁLNE SIETE
NOVÉ FÓRA
|Praskanie v zdroji (8)
Zdravím, mám problém s PC. Keď zapojím kábel do el...
|Ms windows cd key (18)
Zdravim. Pozeral som cdkeys, ale maju cenu nieco n...
|Hodinky (6)
Uvažujete o kúpe hodiniek,náramkov,smart hodiniek ...
|Ps5 hdr (1)
Ahojte idem si sem po radu ohľadom hdr na ps5.. ak...
|Hitman 2 a hitman 3 (1)
ahojte,sectoráci. mám menši problem,zakúpil som hi...
|Svet, ukrajina, vojny ... (17914)
Sem môžete dávať správy zo sveta, o Ukrajine a ďal...
KOMENTÁRE
vaše novinky zo sveta zábavy
sector logo
Sector.sk - hry, recenzie, novinky
Ochrana súkromia | Reklama | Kontakt
ISSN 1336-7285. Všetky práva vyhradené. (c) 2024 SECTOR Online Entertainment / sector@sector.sk