2 Days to Vegas iba pre high-end |
Bieloruský tím Steel Monkeys a hlavne Tim Dvoskin (managing director) sa ocitol pod paľbou otázok zo strany servera Tactland.com. Interview sa pochopiteľne točilo okolo strohých informácií a štyroch obrázkov modernej gangsterky 2 Days to Vegas. Tim hneď na začiatku objasnil, že uvoľnené obrázky sú aktuálne rendery z prostredia priamo v hre. Nehladiac na rendery, autori mieria s grafikou naozaj vysoko, hru šijú pre najvýkonnešie zostavy na trhu. Budú to terajšie high-endy alebo až tie, ktoré budú dostupné v čase dokončenia hry (Vianoce 2006)?
2 Days to Vegas sa vyvíja od roku 2003 a bude využívať in-house engine, na ktorom sa pracuje od roku 1998. Keďže sa v hre budú využívať autá na prekonávanie vzdialeností, herný svet bude dostatočne rozľahlý, aby sa v ňom hráč bez problémov stratil, pričom bude možné vchádzať do niektorých budov a to bez loading screenov. Engine zabezpečí aj plynulé striedanie dňa a noci, o fyziku sa postará licencovaný (nemenovaný) middleware.
V hre sa ocitnete v koži Vinnyho, ktorý má 48 hodín nato, aby vytiahol svojho brata z problémov. Aj keď sa autori s myšlienkou paralelného plynutia herného času s tým skutočným pohrávali, nakoniec ju zavrhli, veď kto by chcel riadiť auto niekoľko hodín v kuse bez nejakej akcie? 2 Days to Vegas si má udržať rozumný pomer medzi akciou a adventúrou.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Aké Star Wars hry sa oplatí zahrať? 93
- Nová Tomb Raider má byť v otvorenom svete v Indii, Lara bude mať aj motorku 87
- David Corenswet sa ukázal ako Superman 80
- Sony zrušilo plány s povinným previazaním PC hráčov Helldivers 2 cez PSN konto 277
- Ako sa má Helldivers 2 na PC? 388
- RECENZIA: Felvidek 37
- Vo Witcherovi 3 si už budete môcť zalietať na gryfovi 26
- Aké filmy a seriály prídu v máji? 15
- Aký notebook kúpiť na jar 2024 za 600, 1000, 1500 alebo 2000 eur? 34
- Článok: Playdate 60 zobraziť viac článkov >
PC
Xbox 360 Vývoj: Steel Monkeys Štýl: akčná adventúra Web: domovská stránka hry
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|