Prečo Blizzard pokazil Warcraft III Remake? |
Oficiálna verzia dôvodov orezania Warcraft III remaku je len marketingové vyjadrenie, v pozadí boli tlaky na zníženie nákladov.
Ak si pamätáte na vydanie Warcraft III remaku, ktorý nakoniec skončil úplne inak ako bol sľubovaný, prišiel bez nových prestrihových animácií (sľubovali 4 hodiny prepracovaných scén), bez plne prepracovaných postáv a animácií a s nie príliš dobrými zmenami do hrateľnosti.
Firma sa vyhovorila, že pri animáciách nechcela príliš odstúpiť od pôvodného titulu. Už pri vydaní sme vedeli, že to nie je pravda a podľa aktuálnych dokumentov to bolo celé dôsledkom zlého manažmentu a finančných tlakov.
Vedenie z Activisionu tlačilo firmu na zníženie výdavkov a prácu na väčších hrách. Je to iný prístup ako mal Blizzard doteraz. Ten bol úspešný pod vedením bývalého CEO Mike-a Morhaimea práve vďaka tomu, že si dával záležať na vysokých štandardoch kvality a neváhal hry odsúvať až pokým neboli dokončené. Ale posledné roky Activision stále viac tlačil na financie Blizzardu, čo sa odráža na kvalite ich práce. Nakoniec vieme, že už majú začať vydávať viac hier a rýchlejšie.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Aký mobil kúpiť na jar 2024 za 100, 200, 300, 500 alebo 1000 eur? 75
- DOJMY: Manor Lords 43
- Fallout 4 už dostal očakávaný nextgen patch 93
- Bobr Kurwa meme dostalo hru, je dostupná zadarmo 23
- RECENZIA: Stellar Blade 110
- Assassin’s Creed Hexe prinesie aj magické sily 56
- Fanúšikovia Escape From Tarkov sú naštvaní, autori vydali 250 dolárovú edíciu s ex 84
- Gran Turismo predstavuje Škoda Vision GT 51
- Japonský prieskum ukázal, že mladí hráči už neriešia štandardné konzoly 89
- Filmová recenzia: Rebel Moon Part 2 51 zobraziť viac článkov >
PC
Vývoj: Blizzard / Blizzard Štýl: Stratégia / Realtime
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|