Unity prišlo o ďalšiu hru, Road to Vostok prechádza na Godot |
Autori pripravovanej fps akcie Road to Vostok reagovali na problematické Unity vyhlásenia a prechádzajú na Godot engine.
Autori pripravovanej fps akcie Road to Vostok reagovali na problematické Unity vyhlásenia a prechádzajú na Godot engine. Je to prekvapivé, keďže hra bola tesne pred finalizáciou ďalšieho dema a blízko vydaniu. Ale sú stále vo vývoji a tak hráči pocítia len pár mesačným odkladom. Bude však zaujímavé porovnať demá, ktoré mali doteraz na Unity s tým, čo prinesú následne na Godote.
Godot teraz vďaka vedeniu Unity získava najviac vývojárov a veľmi rýchlo sa mu rozrastá aj Asset store. Aj keď, či je dostatočne dobrý aj na 3D hry je zatiaľ otázne, keďže 3D engine dostal len nedávno.
Jeden z autorov to celé priblížil vo videu:
Samotná hra je survival multiplayerovka umiestnená Fínsko Ruské hranice v post apokalyptickom svete. Hráči budú vstupovať do nebezpečnej ruskej Vostok zóny, aby lootovali a následne sa vracať späť v Fínska a ukladať loot v krytoch. Vostok zóna je však permadeath zónou a ak tam zomriete prídete o všetko neodložené. Štýlom je to tak podobné napríklad ako Vigor.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Fallout 4 už dostal očakávaný nextgen patch 94
- RECENZIA: Stellar Blade 118
- Speedrunner prešiel prvý level Doom 2 za menej ako 5 sekúnd 45
- Bude ďalší Xbox prakticky PC? 101
- Japonský prieskum ukázal, že mladí hráči už neriešia štandardné konzoly 96
- Fanúšikovia Escape From Tarkov sú naštvaní, autori vydali 250 dolárovú edíciu s ex 88
- Dostalo Stellar Blade prvým patchom aj cenzúru? 142
- Tomb Raider: Definitive Edition je už aj na PC 45
- Stalker 2 dostal nový Not a Paradise trailer a pridal aj zábery 57
- Microsoft vraj už diskutuje o tom, ako vydať ďalšiu Fallout hru čo najskôr 78 zobraziť viac článkov >