Red Steel - Yakuza má po chlebe

pridal spacejunker 30.8.2006 o 18:12 pod hry
HRY > NOVINKY >

Veľké zbrane a ostré katany sú hlavnými protagonistami FPS akcie Red Steel od Ubisoftu, ktorá kombinuje tradičné prestrelky s kultúrou krajiny vychádzajúceho slnka. Japonsko budete spoznávať v koži Američana, pátrajúceho po svojej snúbenici. Krátko pred jej únosom je smrteľne ranený jej otec - člen Yakuzy. Ešte predtým, než posledný krát vydýchne, vám odovzdá katanu a zaželá všetko najlepšie pri hľadaní zloducha, zodpovedného za únos. Krátkym úvodom do príbehu sa dostávame k hrateľnému E3 demu, ktoré bolo pre potreby augustovej výstavy GC mierne upravené po grafickej a stránke ovládania.

Sympatická Stephanie Langlois sa rozhovorila o veľkej odozve zo strany hráčov a počúvaniu ich požiadavkám. Do dema sa však žiadne nedostali. Vysoká citlivosť na Wiimote znemožňovala rýchlo a presne zamerať ciele, súboje s katanami pôsobili veľmi rozporuplne a reakčný čas bol pridlhý, čo pôsobilo komicky, keď ste v zápale boja sekli nepriateľa a o malú chvíľu ste skutočne videli prevedenú akciu na obrazovke. Red Steel sa bude určite dodávať s letákom, ako správne hrať hru a pritom neublížiť rodinným príslušníkom. Do úderu s katanou sa snažíte dať silu a zapájate nielen zápästie, ale pomáhate si aj predlaktím a celou pažou, pričom to nie je nutné, pretože hra nedetekuje, aký rýchly máte švih. Aj to je daň zato, že akákoľvek hra na Wii vás dokáže úplne pohltiť.

Popri katane - Wiimote - máte v druhej ruke nunchuck a ním blokujete výpady protivníka. Thumbstickom pritom môžete krúžiť okolo vašej potencionálnej obete a zasadiť jej úder napríklad aj od chrbta. Druhú a najpodstatnejšiu časť hry tvoria prestrelky. Mierenie bolo vďaka vysokej citlivosti trochu nepresné, ale ani to nezabránilo, nikomu, kto chytil Wiimote do rúk, aby nerozstrieľal zariadenie kancelárie (áno, prostredie je deštrukčné), alebo vonku nevysypal zásobník do svetelných reklám či telefónnej búdky. Výmena zásobníkov kopíruje pohyby pri prebíjaní zbrane v skutočnosti, podobne ako interakcia napríklad s dverami. Môžete ich rýchlym pohybom nunchucku vyraziť, alebo točivým pohybom otvoriť.

Red Steel má pred sebou ešte dlhú cestu, ale nie dostatočne dlhú, aby si mohol dovoliť zaspať launch Wii-čka. Preto sa objavujú obavy, či autori dokážu správne vybalansovať citlivosť ovládania a ďalšie detaily, ako zubaté kontúry okolo postáv a ich chabú inteligenciu. Určite nepremeškajte GC 06 trailer, v ktorom sa pozriete na aktuálne hranie Red Steel a dianie pred a na obrazovke. Trailer nájdete tu (20 MB) alebo tu (27 MB).





Red Steel - Yakuza má po chlebe Red Steel - Yakuza má po chlebe Red Steel - Yakuza má po chlebe Red Steel - Yakuza má po chlebe Red Steel - Yakuza má po chlebe Red Steel - Yakuza má po chlebe
Páči sa mi!

Zaradené pod: ati






Wii

Vývoj: Ubisoft / Ubisoft Paris
Štýl: Akcia
Dátum vydania: 30. november 2006
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
Prosím prihláste sa pre možnosť pridania komentáru.
Môžete sa prihlásiť cez Sector konto, alebo Facebook.
SOCIÁLNE SIETE
NOVÉ FÓRA
|Dragons dogma 2 (1)
Zdravim, mam otazku ohladne DG2 a to ze ako mam pa...
|Metro séria (6)
Chcem sa len opýtať pre zaujímavosť Metro hry sú u...
|Vetráky: pripojenie 3-pin 5v a... (13)
čafte, mám staručký pc 2017/18 (Z270-i7-7700k) nak...
|Jedi survivor (2)
prosím, v akom case príde survivor do gamepass? je...
|Remake (1)
čo by ste hovorili na remake - manhunt 1-2,the pun...
|Svet, ukrajina, vojny ... (20209)
Sem môžete dávať správy zo sveta, o Ukrajine a ďal...
KOMENTÁRE
vaše novinky zo sveta zábavy
sector logo
Sector.sk - hry, recenzie, novinky
Ochrana súkromia | Reklama | Kontakt
ISSN 1336-7285. Všetky práva vyhradené. (c) 2024 SECTOR Online Entertainment / sector@sector.sk