Coca Cola znovu vygenerovala vianočnú reklamu cez AI | 
Coca-Cola tento rok opäť využila umelú inteligenciu na tvorbu svojej ikonickej vianočnej reklamy, pričom postup pokračujúceho posúvania hraníc v oblasti marketingu je zrejmý.
SOFTWARE > NOVINKY >
    
Vianočná reklama Coca-Coly je tento rok opäť generovaná umelou inteligenciou. Firma to spravila cielene a povedala k tomu, že na jej vytvorenie tentoraz použili ešte menej ľudí:
„Musíme pokračovať v pohybe vpred a posúvať hranice... Džin je vonku z fľaše a nedostanete ho späť dovnútra“
Ostatné reklamy robia štandardne, ale toto sa u nich zrejme stane tradíciou. Budeme tak vidieť posun v AI oblasti každý rok. Aj keď nevyzerá, že by používali tie najlepšie modely.
Aktuálne reklama vyzerá nasledovne:
Pridali aj video z príprav aj s porovnaním s minuloročnou verziou:
 Páči sa mi! 
| NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA | 
- Alza spustila Black Friday zľavy 71
 - Plánujete kúpiť štvorkolku? Čo takto osemvrtuľovku Jetson One? 20
 - Chcete byť Pro hráčom v Battlefielde 6? Priplatíte si. 82
 - OLED monitory sú už v cenách pod 500 eur 152
 - Novembrové hry 31
 - Aké ceny teraz majú grafické karty? 37
 - Ako vyzerá GTA IV s path tracingom cez RTX Remix? 31
 - RECENZIA: Painkiller 25
 - RECENZIA: Farthest Frontier 7
 - Battlefield RedSec práve vyšiel 67 zobraziť viac článkov >
 








    
    
    
    
    
    
    
    
    
    





