Carmack má na QuakeCone svoje hviezdne chvíľky a predstavuje svoj inovatívny id tech 5 engine, ktorý vyzerá, že bude mať svetlú budúcnosť. Megatexturing má svoje čaro a mimochodom o Quake Wars Carmack hovorí len, ako o beta testingu tejto technológie. Viac si pozrite v interview videách odhaľujúcich rôzne detaily enginu:
Prezentácia enginu Carmackom časť 1, časť 2
Práca s megatexturing editorom a ukážky jednoduchosti.
Výhodou enginu je absolútna bezstarostnosť vývojárov o veľkosť a počty textúr, ktoré engine naliepa na seba a spracuváva do jednej veľkej textúry, ktorú postupne streamuje. Samozrejme neplatí to na polygóny prostredia, ktoré sa musia primerane zoptimalizovať. Ďalšou výhodou je, že engine chodí s jedným zdrojom dát na štyroch platformách a to PC, Mac, Xbox360 a PS3.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Aký mobil kúpiť na jar 2024 za 100, 200, 300, 500 alebo 1000 eur? 71
- Aké boli najväčšie slovenské hry? 92
- Bude Cillian Murphy záporákom vo Far Cry 7? 38
- Kingdom Come Deliverance 2 bude diverznejšie, zachytí viac etník 97
- Assassin’s Creed Hexe prinesie aj magické sily 52
- Koei Tecmo je sklamané z predaja svojich hier, znižuje odhady tržieb 82
- Fallout 4 už dostal očakávaný nextgen patch 70
- DOJMY: Manor Lords 33
- Bobr Kurwa meme dostalo hru, je dostupná zadarmo 20
- Mafia Mission Pack 2 mod je už dostupný 23 zobraziť viac článkov >