Kojima prahne po realistickom násilí |
V poslednom čísle japonského magazínu Famitsu vyspovedala fešná produkčná Jade Raymond z Ubisoft Montreal žijúcu legendu, tvorcu mimoriadne obľúbenej a komplikovanej ságy Metal Gear Solid, Hidea Kojimu. Rozhovor (preložený serverom Develop) sa zaoberal témami, ako vyvíja Kojima-san hry, ktoré sú na oboch častiach zemegule (v Japonsku aj na západe) hráčmi očakávané rovnako dychtivo, čo hovorí na Assassin's Creed (ako fanúšik tejto stredovekej stealth akcie zasypal Jade a autorský tím chválou) a ako vníma násilie v hrách. Odpoveď Kojimu určite zježí chlpy na rukách predstaviteľov ratingových spoločností. Známy dizajnér si myslí, že v hrách nie je násilie vykresľované správne. „Napríklad, ak niekoho trafíte, alebo spôsobíte bolesť, tvár sa skriví v grimase bolesti. Ja chcem v mojich hrách niečo podobné zachytiť," uvažuje Kojima. „Ak nevidíte bolesť, nedokážete pochopiť, čo ste urobili a bojiskom prejdete bez toho, aby ste niesli zodpovednosť za svoje činy. Toto nechcem ignorovať. Chcem, aby hráči aspoň trochu premýšľali nad tým, čo násilie a vojna znamená," dodáva. Premýšľať nad násilím, rozhodnutiami a vojnou určite budeme v najnovšom majstrovskom diele Hidea Kojimu Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots. Tak sľubujeme.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Aký mobil kúpiť na jar 2024 za 100, 200, 300, 500 alebo 1000 eur? 74
- Aké boli najväčšie slovenské hry? 92
- Fallout 4 už dostal očakávaný nextgen patch 93
- DOJMY: Manor Lords 43
- Bobr Kurwa meme dostalo hru, je dostupná zadarmo 23
- Assassin’s Creed Hexe prinesie aj magické sily 56
- RECENZIA: Stellar Blade 109
- Fanúšikovia Escape From Tarkov sú naštvaní, autori vydali 250 dolárovú edíciu s ex 82
- Gran Turismo predstavuje Škoda Vision GT 51
- Filmová recenzia: Rebel Moon Part 2 51 zobraziť viac článkov >
PS3
Vývoj: Konami / Kojima Productions Štýl: Akcia / Stealth Web: domovská stránka hry
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|