Brothers in Arms Hell's Highway bude podporovať DX10, práve to ohlásil v jeden z autorov z Gearboxu. DX10 podla nich umožňuje nové možnosti ako napísať pixel shadre a tie aj využijú. Napríklad shader na oko bude mať 300 inštrukcií, kde ak sa priblížime k iným postávam blízko uvidíme všetko detailne vymodelované, lesknúce sa a priam reálne. Samozrejme počet shadrov dopadne aj na nároky na hardvér, ale už od GF8800 by hra nemala mať na maximálnych nastaveniach problémy. Podľa autorov, kto hľadá verziu BIA s najkvalitnejšou grafikou, nech vyhľadá PC verziu.
DX10 bude ešte dlho len doplnkom DX9 hier, napriek stále väčšiemu rozšíreniu DX10 kariet nikto si ešte netrúfa postaviť hru od základov v tomto móde, kde by boli využité geometrické shadre a všetky tie srandy, ktoré DX9 karty neponúkajú. Možno časom...
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Prvé zábery na Liama Hemswortha ako Geralta v Zaklínačovi 39
- Assassin's Creed Shadows ukazuje prvý trailer, zavedie nás do Japonska 234
- Alza spustila ďalšiu zľavovú akciu 40
- GTA VI vyjde na jeseň 2025 97
- Ghost of Tsushima práve vyšlo na PC 151
- Zábery z natáčania druhej série The Last of Us seriálu 100
- Bude mať GTA VI cez 1500 eventov vo svojom svete? 24
- Ubisoft oficiálne potvrdil názov Assassin's Creed Shadows pre novú hru, predstaví 42
- Red Dead Redemption 1 zrejme prichádza na PC 45
- Do ktorých miest sa dostaneme v Assassin’s Creed Shadows? Ako hre pomôže vývoj len 108 zobraziť viac článkov >
PC
PS3 Xbox 360 Vývoj: Ubisoft / Gearbox Štýl: Akcia / Taktická
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|