Cevat Yerli povedal pre IGN, že Crysis 2 nebude pre konzoly orezaný, kde vraj obe konzoly ponúkajú dostatok výkonu ktorý potrebujú. Vzhľadom na ich škálovatelný engine sa hry sami obmedznia podľa možnosti konzol. Teda levely a celkový design bude rovnaký, len samozrejme vizuálna stránka bude podľa vyjadrenia Cevata na PC ďaleko lepšie ako na Xbox360 a PS3 a bude skôr súťažiť s kvalitou pôvodneho Crysisu ako s konzolovými verziami. Na druhej strane Xbox360 a PS3 verzia hry by mala byť to graficky najkrajšie na konzolovom trhu.
Rozdiel medzi Xbox360 a PS3 zatiaľ nekonkretizoval, ale už z predchádzajúcich vyjadrení vieme, že CryEngine dokáže z Xbox360 vyžhaviť mierne lepšiu grafiku vďaka rýchlejšiemu spracovaniu shaderov, PS3 dokáže zpracovať mierne viac výpočtov pre fyziku, alebo particle.
Čo sa týka Crysis Warhead, podobne ako pri prvej hre aj tu Crytek potvrdil finančný úspech a aj úspech u kritikov. Yerli teraz nevylúčil ďalšie PC exkluzívne tituly ale Crysis je ich vlajková značka a chcú ju rozšíriť na čo najväčší okruh hráčov.
Crytek uvidíme v polovici augusta v Kolíne, uvidíme či priblížia len Crysis II alebo aj ďalšie svoje vyvíjané tituly.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Aké Star Wars hry sa oplatí zahrať? 93
- Nová Tomb Raider má byť v otvorenom svete v Indii, Lara bude mať aj motorku 87
- Čo ukázalo Gray Zone Warfare v early access? 38
- Aké hry prídu v máji? 51
- Sony zrušilo plány s povinným previazaním PC hráčov Helldivers 2 cez PSN konto 274
- Ako sa má Helldivers 2 na PC? 388
- David Corenswet sa ukázal ako Superman 74
- RECENZIA: Felvidek 37
- Aké filmy a seriály prídu v máji? 15
- Vo Witcherovi 3 si už budete môcť zalietať na gryfovi 26 zobraziť viac článkov >
PC
PS3 Xbox 360 Vývoj: EA / Crytek Štýl: Akcia Web: domovská stránka hry
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|