Just Cause 2 - PC technológie priblížené

PC verzia Just Cause 2 nie je portom z konzol, ale je vytvorená a prispôsobená pre túto platformu.

pridal saver 2.3.2010 o 20:03 pod hry
Just Cause 2 - PC technológie priblížené

HRY > NOVINKY >

PC verzia Just Cause 2 nie je portom z konzol, ale je vytvorená a prispôsobená pre túto platformu, to nám prezradili autori v najnovšom interview. Má vlastný engine, ktorý sa vyvíjal paralelne s konzolovou verziou a má zapracované veci ako DX10, náročnejšie grafické efekty, podporu steamworks atď. Kompletný výpis funkcií máme tu:

  • DirectX10 a 10.1 rendering
  • Podpora 32bit a 64bit Windows 7 a Vista
  • Optimalizovaný pre dual a quadcore procesory 
  • Certifikovaný pre Nvidia 3D Vision (exkluzívne pre PC) 
  • Podpora pre Window a Full Screen módy
  • Podpora SLi
  • Podpora Crossfire
  • Podpora multi-screen setup (exkluzívne pre PC)
  • Plná podpora klávesnice a myši.
  • Podpora Xbox360 ovládača
  • Podpora pre GPU efekty vody pre Nvidia karty (exkluzívne pre PC) (funkcie pre generovanie vĺn)
  • Podpora pre Bokeh filter pre Nvidia karty (exkluzívne pre PC) (pretvorí svetlá na objekty)
  • Zvýšenie nastavenia detailov (exkluzívne pre PC)
  • Soft Shadows (exkluzívne pre PC)
  • Soft Particles (exkluzívne pre PC)
  • Point Specular (exkluzívne pre PC)
  • SSAO (exkluzívne pre PC)
  • Benchmarkový mód (exkluzívne pre PC)
  • DLC podpora cez Steamworks
  • Achievements cez Steamworks
  • Auto patchovanie cez Steamworks
  • Savegame cez Steamworks
  • Chatovanie cez Steamworks počas hry
  • Rozhodnutie pre opustenie DX9 módu bolo vraj ťažké, ale autori sa potrebovali oslobodiť od obmedzení starého systému, pri DX10 ponúknu konštatný výkon na výrazne väčšom spektre systémov s vyššími rozlíšeniami. Hra navyše ponúka takmer nekonečnú viditeľnosť, nádhernú grafiku a k tomu aj komplexnú fyziku sveta. Napríklad GF8800 s hrou nebude mať problém. 

    Hra využíva čisto DX10 funkcie:

    • Celočíselné matematické operácie
    • Konštantné buffre
    • Per-sample multisample prístup
    • Indexovateľné pixel shader registre
    • Position register depth component
    • Texture / Sampler separation

    A funkcie, ktoré štandardne nie sú v DX9, ale dajú sa tam naemulovať:

    • Depth buffer resolve
    • Sampleable depth buffers
    • PCF filter
    • Alpha to coverage

    Na DirectX 10.1 kartách hra využije nové funkcie antialiasingu, ktoré sú rýchlejšie a zlepšia výkon hry. Hra nepodporuje žiadnu z DX11 funkcií.

    Z ďalších zaujimavostí, ktoré interview spomínajú, je absencia modov. Čo je trochu škoda, keďže engine vyzerá solídne, grafika je pekná a mohol by z neho byť sandboxový proťajšok Cryenginu. Namiesto podpory modov však autori plánujú DLC.





    Páči sa mi!







    Xbox 360
    PC
    PS3

    Vývoj: Square Enix / Avalanche Studios
    Štýl: Akčná Adventúra
    Web: domovská stránka hry
    Dátum vydania: 26. marec 2010
    + SLEDOVAŤ HRU
    SÚVISIACE ČLÁNKY:
    Prosím prihláste sa pre možnosť pridania komentáru.
    Môžete sa prihlásiť cez Sector konto, alebo Facebook.
    SOCIÁLNE SIETE
    NOVÉ FÓRA
    |Cod mw2 (7)
    Mám problém s novým launchrom cod. Nie som sám, ve...
    |Hra 1612/smuta (1)
    Smuta 1612 je nová hra s veľmi realistickou grafik...
    |Speedlink competition pro extr... (0)
    Zdravim, som lama mám otázku.Kúpil som si SpeedLin...
    |Mw3 2011 xbox series x multipl... (2)
    Čaute, kúpil som si fyzickú kópiu MW3 x360. Hra fu...
    |Poľovnícke hry - hunter simula... (6)
    je ich viacero,ale v tomto vlákne by som sa chcel ...
    |Svet, ukrajina, vojny ... (19515)
    Sem môžete dávať správy zo sveta, o Ukrajine a ďal...
    KOMENTÁRE
    vaše novinky zo sveta zábavy
    sector logo
    Sector.sk - hry, recenzie, novinky
    Ochrana súkromia | Reklama | Kontakt
    ISSN 1336-7285. Všetky práva vyhradené. (c) 2024 SECTOR Online Entertainment / sector@sector.sk