Cities in Motion otvára denník vývojárov |
Správy z prvej ruky, ktoré hovoria o základoch hry a ukazujú niečo z obsahu.
Paradox Interactive a Colossal Order spustili vývojársky denník hry Cities of Motion. Prvý príspevok okrem niekoľkých teplých slov na úvod opisuje základy hry.
Cities in Motion je mix manažmentu a konštrukcie. Hráči môžu stavať transportné siete pre rôzne prepravné prostriedky a potom stanoviť ceny lístkov, platy a náklady na údržbu. Celé to začína v roku 1920 a hráč rozvíja mesto počas storočnej etapy. Prihliadať treba nie len na správne vyváženie príjmov a nákladov, ale aj globálne ekonomické zmeny, ktoré súvisa s udalosťami vo svete.
Každý občan mesta bude mať svoje meno, zázemie, byt a zamestnanie. Ľudia majú vlastné autá, ale preferujú rýchly transport, ktorý im musíte zabezpečiť práve vy a treba ich presvedčiť o tom, že vaše služby sú výhodné. Či už Viedeň, Berlín alebo Amsterdam, každé mesto bude mať typickú architektúru a svojskú atmosféru.
Za Cities in Motion stojí menší tím vývojárov a tak nemáme očakávať masívnu epickú hru, avšak tvorcovia kladú o to väčší dôraz na dizajn máp a zaujímavé spôsoby transportu.
Kompletný prvý príspevok v denníku vývojárov nájdete tu.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Aký mobil kúpiť na jar 2024 za 100, 200, 300, 500 alebo 1000 eur? 74
- Aké boli najväčšie slovenské hry? 92
- Fallout 4 už dostal očakávaný nextgen patch 88
- DOJMY: Manor Lords 42
- Bude Cillian Murphy záporákom vo Far Cry 7? 38
- Assassin’s Creed Hexe prinesie aj magické sily 56
- Bobr Kurwa meme dostalo hru, je dostupná zadarmo 23
- RECENZIA: Stellar Blade 105
- Gran Turismo predstavuje Škoda Vision GT 51
- Kto podľa EA Sports vyhrá tento rok Stanley Cup? 30 zobraziť viac článkov >
PC
Vývoj: Paradox Interactive / Colossal Order Štýl: Managementová Web: domovská stránka hry
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|