Editor tratí v Ridge Racer: Unbound

Užívateľsky tvorený obsah pomocou celých mestských blokov úplne mení pohľad na tradičné kreatívne nástroje.

pridal spacejunker 2.9.2011 o 14:34 pod hry
Editor tratí v Ridge Racer: Unbound

HRY > NOVINKY >

„Nechceme kopírovať to, čo už bolo v Ridge Raceri urobené. Toto je úplne nová hra, úplne odlišná od tých, ktoré už poznáte," zaskočil nás producent Joonas Laakso ešte predtým, než vôbec stihol povedať, že Bugbear na GamesCome predvádza iba editor tratí nazvaný City Creator.

Editor tratí, poviete si, má ho už skoro každá hra a funkčnou sadou ani komplikovanosťou nemôže ani ten v Ridge Racer: Unbound prekvapiť. Chyba. Bugbear k tejto problematike pristupuje trochu inak. „S užívateľským obsahom sa pohrávame už dlhé roky, prakticky od FlatOut hier. Nemal zmysel až doteraz, pretože sme chceli, aby si hráči vytvárali vlastnú verziu herného sveta."

Autori sa však na druhej strane snažia celý proces budovania zjednodušiť čo najviac. „Po dlhých rokoch pokusov a omylov, sme prišli so systémom, v ktorom používame kocky," objasňuje základné stavebné kamene editoru Laakso. V Unbound sa nebudete zdržiavať vymýšľaním profilu trate, jej náklonom, ladením a potom dekoráciami. Vy rovno trate staviate aj s okolím, AI, budovami, mostami, aj deštrukčnými časťami v 3D!

Jedna kocka predstavuje jeden mestský blok, môžete ich rotovať, umiestňovať vedľa seba, za sebou a pod. Mriežka, na ktorú sa umiestňujú, nemajú zatiaľ pevný rozmer, Laakso vraví, že môže mať 8x8, ale neexistuje dôvod, prečo by nemohla mať 64x64. Najmenšia trať, ktorú súčasná verzia editora zvládne, sa skladá zo šiestich blokov, pretože musí mať štartovnú a cieľovú rovinku, vysvetľuje producent. Ostatné je len na vás.

Ridge Racer: Unbound sa odohráva výhradne v urbanistickom prostredí, napriek tomu jednotlivé bloky nebudú iba betón a asfalt. Tematicky budú delené medzi diaľnice, centrum, mesto, park, šikany a denná doba). „City Creator je rovnaký systém, aký používame v štúdiu pre budovanie tratí," chváli šikovný a jednoduchý nástroj Laakso, no dodáva, že dizajnéri tratí sa vyhýbajú tomu, aby na jednom okruhu boli použité dva rovnaké bloky.

Po vytvorení trate môžete nastaviť, pre aký mód je určená, koľko na nej bude jazdiť áut a potom ju otestovať. O zvyšok sa postará hra. Po odpískaní preteku je aplikovaná na prostredie deštrukcia, môžete driftom rozbíjať nosné stĺpy v tuneli, preraziť zamurovanú stenu na pomníku a pod.

Do multiplayeru Bugbear zakomponuje aj sociálny systém, ktorý bude zberať informácie o vašich tratiach, ako sa im darí v online priestore, kto aké rekordy prekonal, koľko hráčov ju odskúšalo a pod. Zaujímavo znie jeden z pripravovaných módov, v ktorom sa séria tratí bude náhodne generovať. V preteku tak rozhodnú skúsenosti a zručnosť ako znalosť prostredia.

Ridge Racer: Unbound má ešte jednu unikátnu vlastnosť a tou je HUD premietnutý do prostredia podobne ako tomu bolo v Splinter Cell: Conviction. Aktuálna pozícia, čas, počet bodov a iné informácie sa objavujú na budovách a fasádach, čo má pochopiteľne výhodu v tom, že ich nemusíte hľadať medzi malými písmenkami a tým odvádzať poroznosť od jazdenia. Nikdy ich však nevidíte všetky.

Zatiaľ čo mesto Shatter Bay v kampani bude plné eventov a súťaží, Bugbear vkladá veľké nádeje do editora a budovania komunity. „Možno užívatelia vytvoria zábavnejšie trate ako tie naše. Uvidíme." smeje sa Laakso.

Ridge Racer: Unbound zatiaľ nemá pevne stanovený dátum vydania. 





Editor tratí v Ridge Racer: Unbound  Editor tratí v Ridge Racer: Unbound  Editor tratí v Ridge Racer: Unbound
Editor tratí v Ridge Racer: Unbound  Editor tratí v Ridge Racer: Unbound  Editor tratí v Ridge Racer: Unbound
Editor tratí v Ridge Racer: Unbound  Editor tratí v Ridge Racer: Unbound  Editor tratí v Ridge Racer: Unbound
Editor tratí v Ridge Racer: Unbound
Páči sa mi!

Zaradené pod: ati






PC
PS3
Xbox 360

Vývoj: Namco Bandai / Bugbear Interactive
Štýl: Racing
Web: domovská stránka hry
Dátum vydania: 30. marec 2012
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
Prosím prihláste sa pre možnosť pridania komentáru.
Môžete sa prihlásiť cez Sector konto, alebo Facebook.
SOCIÁLNE SIETE
NOVÉ FÓRA
|Dragons dogma 2 (0)
Zdravim, mam otazku ohladne DG2 a to ze ako mam pa...
|Metro séria (6)
Chcem sa len opýtať pre zaujímavosť Metro hry sú u...
|Vetráky: pripojenie 3-pin 5v a... (13)
čafte, mám staručký pc 2017/18 (Z270-i7-7700k) nak...
|Jedi survivor (2)
prosím, v akom case príde survivor do gamepass? je...
|Remake (1)
čo by ste hovorili na remake - manhunt 1-2,the pun...
|Svet, ukrajina, vojny ... (20211)
Sem môžete dávať správy zo sveta, o Ukrajine a ďal...
KOMENTÁRE
Ochrana súkromia | Reklama | Kontakt
ISSN 1336-7285. Všetky práva vyhradené. (c) 2024 SECTOR Online Entertainment / sector@sector.sk