Lipsync postúpil vpred |
Po ukážke budúcnosti v detailoch tvárí v nedávnej novinke tu máme teraz novú technológiu na synchronizovanie úst a hlasu postáv.
pridal saver 9.2.2012 o 20:04 pod software
SOFTWARE > NOVINKY >
Po ukážke budúcnosti v detailoch tvári v nedávnej novinke tu máme teraz novú technológiu na synchronizovanie úst a hlasu postáv. Ide o technológiu firmy Speech Graphics, ktorá nepotrebuje miliónovú techniku na fungovanie, netreba snímať tvár desiatkami kamier, ale predpokladá, ako sa pohybujú svaly na tvári pri vydávaní zvukov. To následne aplikuje k pridelenému vzorcu zvuku. Technológia používa univerzálny zvukový model, teda funguje na všetky jazyky.
Implementácia už bola v Star Wars: The Old Republic, kde výrazne ušetrila náklady pri synchronizovaní 260 tisícoch riadkoch dialógov. Hlbšie svoju techonológiu autori odprezentujú na GDC budúci mesiac.
Páči sa mi!
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- DOJMY: Vivat Slovakia (Early Access) 132
- Aký je Fallout seriál? 166
- Filmový Minecraft je už natočený 18
- Vivat Slovakia, slovenské GTA, vychádza v Early Access už vo štvrtok 84
- DOJMY: Kingdom Come: Deliverance II chce byť väčšie a lepšie ako jednotka 187
- PS5 Pro Enhanced označenie nebude vyžadovať 60 fps hry, konzola bude mať aj ultra 86
- História Fallout série 62
- VIDEO : Vivat Slovakia - prvých 30 minút z Early Access verzie 53
- Ubisoft maže The Crew z knižníc hráčov 124
- Warhorse štúdio dnes o 20:00 predstaví svoju novú hru 119 zobraziť viac článkov >