Sector Online Entertainmentnet Sector.sk Onlinehry.sk Plnehry.sk Blog.sector.sk Biosector.sk Kinema.sk ABCgames.sk Rozpravky.sk Docu.sk Lacné letenky
logoblack
Login:
Heslo:
listallistamlistaplistaulistaylistarlistaelistaqlistajlistaklistadlistaz hryvideásúborytechfóruumužívatelia

Populárne aktuality
viac top aktualít

Novinka


Budú reklamy prerušovať hranie hier?

pridal spacejunker 25.5.2012 o 17:36


Pokusov o in-game reklamu po pripojení sa online, používanie reálnych produktov hlavnými hrdinami tu už bolo niekoľkokrát. Ubisoft si potykal s product placementom v Splinter Cell, v Burnout Paradise sa zase menili každým updatom billboardy pri cestách. Sony ale chce zájsť ďalej, patentovala si technológiu schopnú prerušiť hru a počas vynútenej pauzy prehrať reklamu.

Systém navrhnutý Gary M Zalewskim dokáže cez server hranú hru na diaľku zastaviť, informuje Games Industry. A aby nedochádzalo k nechceným záchvatom zúrivosti tesne pred dosiahnutím nového levelu, na prichádzajúci reklamný blok hráča upozorní varovaním.

Patent existuje od minulého roka iba na papieri, o jeho nasadení v praxi sa nehovorí (zatiaľ), i keď logické by bolo nasadenie v rapídne sa rozrastajúcom segmente Free 2 Play hier. Reklama v hrách nie je ničím neobvyklým, zdarma distribuované aplikácie aj kratochvíle plnia free verzie rotujúcimi bannermi i plochami, ktoré odstráni malý poplatok, resp. premium verzia.

Reklama počas hrania konzolovej hry to by bol skutočný gól a tak sme si dovolili na dvoch ukážkach demonštrovať, ako by to v praxi mohlo fungovať.

God of War Ascension:

Killzone 3:





<<<Warner pripravuje Harry Potter hru pre Kinect
predchádzajúca novinka

Zberateľská edícia Sniper Ghost Warrior 2 >>>
nasledujúca novinka

Pozrite si aj
Diskusia

      Pre možnosť pridania komentáru musíte byť prihlásený.

Zaregistrujte sa, alebo použite facebook autentifikáciu facebook login

searchbutton
Sector Herný magazín
sector magazin SECTOR Magazín
#67


PDF verzia


Flash verzia

Social Sector
Nové herné videá
Príspevky
Bloodborne analýza framerate v kooperácii
určite to opravia, mne ide hlavne o kampaň a ta sa...
Bloodborne analýza framerate v kooperácii
no co ty konzolacik, nejako tazko nesies taketoryp...
Bloodborne analýza framerate v kooperácii
budeš si musieť počkať najprv na ps5 ;)
Bloodborne analýza framerate v kooperácii
hlavne ze exkluzivita ...hidetaka myizaki si musi ...
Bloodborne analýza framerate v kooperácii
už prestan s tým, neni to vtipné. už sa to používa...
GTA V porovnanie konzolovej verzie s PC verziou
poväčšina už túto hru dávno prešla a tý čo sa rozh...
GTA V porovnanie konzolovej verzie s PC verziou
prečo ? :d jeto niečo zložité :d ? mne sa hra s kl...
GTA V porovnanie konzolovej verzie s PC verziou
máš pravdu ale rozlíšenie nemení hustotu zaľudneni...
GTA V porovnanie konzolovej verzie s PC verziou
ďakujeme ti za názor :) skúšal si ovládať auto na ...
GTA V porovnanie konzolovej verzie s PC verziou
1080p/30 fps. aspoň píš správne údaje :)
GTA V porovnanie konzolovej verzie s PC verziou
vráť sa späť do blogovej skupiny :d vy ľudia ste a...
bottom
Hry | Videá | Súbory | Tech | Fórum | Užívatelia | PC | Xbox 360 | PS3 | PSP | Wii | DS | Mobil | Obsah
ISSN 1336-7285. Všetky práva vyhradené. (c) 2015 SECTOR Online Entertainment   /   contact us on: sector@sector.sk