Papierová adventúra Lumino City |
Polygóny vymenilo londýnske štúdio za ručne vyrobené kulisy z papiera.
Budovanie hier z papiera je mantrou londýnskeho štúdia State of Play. Aj jeho ďalší titul nazvaný Lumino City ignoruje polygóny a spolieha sa výhradne na ručne vytvorené a laserom precízne vyrezané detaily objektov postavených z papiera. Takéto kulisy sú nasnímané kamerou a až potom sú do nich obsadené animované postavičky.
Lumino City má byť niekoľko násobne rozsiahlejšia od debutu Lume, objekty v prostrediach budú dokonca rozpohybované, povedal Luke Whittaker v rozhovore pre IndieGames. Pôvodne autori používali techniku stop motion pre znázornenie pohybu, teraz to za nich urobí systém motorov. Pohyblivé časti budú hráči využívať aj pri riešení puzzlov.
State of Play plánuje vydať Lumino City najskôr pre PC, Mac a Linux, verzia pre iOS sa má objaviť neskôr.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Fallout 4 už dostal očakávaný nextgen patch 93
- Bobr Kurwa meme dostalo hru, je dostupná zadarmo 23
- RECENZIA: Stellar Blade 113
- Bude ďalší Xbox prakticky PC? 94
- Assassin’s Creed Hexe prinesie aj magické sily 56
- Fanúšikovia Escape From Tarkov sú naštvaní, autori vydali 250 dolárovú edíciu s ex 88
- Speedrunner prešiel prvý level Doom 2 za menej ako 5 sekúnd 40
- Japonský prieskum ukázal, že mladí hráči už neriešia štandardné konzoly 94
- Dostalo Stellar Blade prvým patchom aj cenzúru? 142
- Gran Turismo predstavuje Škoda Vision GT 51 zobraziť viac článkov >
PC
Vývoj: State of Play Štýl: Adventúra Web: domovská stránka hry
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|