Alien Isolation - pokračovanie Votrelca, na ktoré čakáme? |
Creative Assembly predstavilo svoj autentickejší pohľad na univerzum votrelcov v titule Alien Isolation.
Creative Assembly predstavilo svoj autentickejší pohľad na univerzum votrelcov v titule Alien Isolation. Je zaujímavé, že práve firma, ktorá sa orientuje na stratégie naznačuje ten správny smer pre hororovú sériu, samozrejme smerom späť k survival hororu, nie akčnej strieľačke.
Hra je postavená 15 rokov po pôvodnom filmovom originále Ridleyho Scotta. Preberieme mladú Amandu Ripley, dcéru Ellen Ripleyovej, ktorá zistila, že záznam z letu Nostroma bol nájdený a práve sa nachádza na stanici Sevastopol. Elen sa tam vydá spolu so svojou posádkou . Cesta za zistením pravdy však nedopadá podľa očakávaní a stretáva sa priamo s nočnou morou svojej matky.
Bude to niečo na štýl Amnesia s licenciou Votrelcov, na hráčov si počkajú temné koridory, hackovanie počítačov, minihry a hlavne opatrné utekanie pred votrelcami. Musíte zvážiť každý krok a aj jeho potencionálne konsekvencie. Zároveň však lokality nebudú veľmi veľké, minimálne v prvej 15-minútovej prezentácii, ktorú autori pripravili, bol skutočne malý priestor na manévrovanie, ale za to bol do detailov prepracovaný a ponúka množstvo vecí a taktík na využitie.
Votrelec v deme bol len jeden, ale o to väčší pozor si na neho bolo treba dať, s vlastnými zmyslami, ktoré môžu počuť, vidieť a reagovať na vaše nepremyslené pohyby. Bude sa schovávať, hľadať vás na rôznych miestach, jasných únikových cestách, stratí sa vo ventilácii, aby sa následne znovu objavil. Vy sa na neho musíte pripraviť, utekať, odlákať ho, aby ste sa dostali ďalej. Podľa autorov votrelec nenaletí na stále rovnaký plán úteku. Po určitom čase sa poučí a bude reagovať inak.
Autori sa v hre riadili odkazmi z prvých filmov a to, že technológia vás nezachráni. Ak sa budete príliš spoliehať na techniku, bude to váš koniec. Musíte dať na svoje inštinkty, aby ste prežili. Máte síce lokátor votrelcov, ale nie je veľmi spoľahlivý a rovnako baterka môže byť ako pomoc, tak aj vaša slabina. Skutočnú zbraň v danej ukážke postava nemala. V hre sa síce zmocníte zbraní, ale hra nikdy neskĺzne do pobehovania a strieľania. Dôležité bude, ako dokážete využiť prostredie a veci, ktoré nájdete.
Creative Assembly sľubujú 8-12 hodín hry, v ktorej bude intenzita strachu a taktiky variabilná a bude nasledovať príbeh. Chýbať nebudú prežívajúci ľudia, ktorých budete kontaktovať a ktorí budú mať rôzne nálady a rôzne reakcie na váš príchod. Budete im pomáhať, oni pomôžu vám, alebo pred nimi radšej ujdete.
Hra vyjde koncom roka na PC, Xbox360, PS3, Xbox One a PS4.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Aké Star Wars hry sa oplatí zahrať? 80
- Speedrunner prešiel prvý level Doom 2 za menej ako 5 sekúnd 45
- Bude ďalší Xbox prakticky PC? 112
- Nová Tomb Raider má byť v otvorenom svete v Indii, Lara bude mať aj motorku 75
- Aké hry prídu v máji? 51
- Česká FPS akcia Gray Zone Warfare práve dostala dátum vydania v Early access 42
- Čo ukázalo Gray Zone Warfare v early access? 29
- LG spúšťa masovú výrobu OLED panelu s prepínateľným rozlíšením a frekvenciou 53
- Plánuje Microsoft vydať celú svoju masívnu dávku hier na jeseň? 59
- MSI prestalo vyrábať AMD grafiky, orientuje sa čisto na Nvidie 85 zobraziť viac článkov >
PC
PS3 PS4 Xbox 360 Xbox One Vývoj: SEGA / Creative Assembly Štýl: Akcia
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|