Chcete malú ale pôsobivú vesmírnu stratégiu? Chcete Contact Vector |
RTS aj TBS režimy, flotily bojujúce o záchranu niekoľkých svetov, neúnavní nepriatelia, zničenie alebo záchrana ľudského druhu a to všetko v slušivom grafickom kabátiku.
Stephen Moorhouse sa na KickStarter vrátil so svojou malou, ale zato veľmi pekne vyzerajúcou stratégiou Contact Vector. Hra nesie označenie RTS, ale mala by sa hrať skôr "šachovým" štýlom, kde o víťazstve a prehre rozhodne hlavne pozícia a formácia vašich medzihviezdnych korábov. Hru teda bude možné v ktoromkoľvek momente zastaviť a rozdať lodiam príslušné rozkazy.
O hre zistíte ešte viac z interaktívneho tech dema. Vzhliadom na skorú fázu vývoja nedostanete plnú kontrolu nad flotilou, ale môžete si aspoň zalietať pomedzi bojujúce lode a kochať sa všetkými tými raketami a chaosom. Titul sa zameriava na hru jedného hráča, ale medzi dodatočnými cieľmi KickStarter kampane nájdeme aj multiplayer režimy. Moorhouse mimochodom netrpí prehnanou skromnosťou a pýta si £85 000 ako základný cieľ. Ale bodaj by mu to vyšlo a hra bola naozaj aspoň tak zábavná, ako sa javí byť traileri.
Základom budú súboje na náhodne generovaných mapách. Dôležité výrobné aj obranné štruktúry už budú pripravené na mieste a vašou úlohu tak bude predovšetkým zvoliť správnu stratégiu a sústrediť sa na situáciu na bojisku.
Lode sa podľa veľkosti rozdelia do 6 tried a ponesú so sebou dva základne typy zbraní. Bezpečnejšie je využívanie rakiet. Tie majú veľmi dlhý dolet a umožnia vám držať si nepriateľa pekne od tela, avšak väčšinu z nich dokáže nepriateľská loď vykryť. Energetické zbrane majú v porovnaní s raketami extrémne krátky dosah, ale v boji na krátku vzdialenosť dokážu nepriateľskú loď roztrhať na kúsky v priebehu pár sekúnd. Na bojisko sa dostanú aj lacné bezpilotné lode, slúžiace ako špecialisti na prieskum, elektronickú vojnu či proste ako krmivo pre súperove rakety a priestor dostanú aj stealth taktiky.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- RECENZIA: Senua's Saga: Hellblade II 265
- Plánuje Microsoft kúpiť Valve za 16 miliárd dolárov? 167
- Take 2 je za posledný štvrťrok v 2.9 miliardovej strate 64
- RECENZIA: Ghost of Tsushima Director's Cut (PC) 110
- Nová Xbox konzola vraj vyjde na jeseň 2026 151
- Predobjednávky Assassin's Creed Shadows sú vraj vysoké 190
- VIDEO : Teaser na Witcher seriál s Liamom Hemsworthom 166
- Hellblade II dostáva recenzie 59
- Total War: Star Wars je podľa všetkého v príprave 32
- RECENZIA: Pools 11 zobraziť viac článkov >
PC
Vývoj: Stephen Moorhouse / Stephen Moorhouse Štýl: Stratégia Web: domovská stránka hry | |
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|