Ako by vyzeral klasický System Shock 2 v modernom engine? |
Moddingová komunita opäť ukazuje svoju silu a do moderného enginu sa tak dostane aspoň ukážka jednej z najväčších herných klasík - System Shock 2.
System Shock 2 je dnes už kultovou klasikou, za ktorou spoločne stáli štúdiá Looking Glass a Irrational Studios, pričom hlavným dizajnérom hry bol dnes už dobre známy Ken Levine, ktorý neskôr v duchu tejto hry pokračoval so sériou Bioshock. Hra zaujala nie len na vtedajšiu dobu netradičným spojením first person akcie, RPG a elementov survival hororu, ale aj vďaka príbehovým zvratom a hlavne charizmatickej AI menom SHODAN, ktorá výrazne otrasie osudom hlavnej postavy.
Aj napriek všetkým superlatívom, ktoré si System Shock 2 jednoznačne zaslúži, však hre predsa len trochu ublížil zub času a po 15 rokoch je vidno, ako hlavne vizuálne zastarala. A Mr Smo, člen fóra Polycount, si povedal, že ani niektoré balíčky HD textúr túto situáciu neriešia. Rozhodol sa teda prerobiť najznámejšiu scénu z pôvodnej hry - odhalenie samotnej SHODAN, do moderného grafického kabáta pomocou CryEngine 3. Ako sa mu to darí sa môžete presvedčiť na obrázkoch z mapy, ktorá aj napriek tomu, že ešte stále nie je dokončená, vyzerá veľmi sľubne.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- RECENZIA: Stellar Blade 118
- Fallout 4 už dostal očakávaný nextgen patch 94
- Speedrunner prešiel prvý level Doom 2 za menej ako 5 sekúnd 45
- Bude ďalší Xbox prakticky PC? 101
- Japonský prieskum ukázal, že mladí hráči už neriešia štandardné konzoly 96
- Fanúšikovia Escape From Tarkov sú naštvaní, autori vydali 250 dolárovú edíciu s ex 88
- Dostalo Stellar Blade prvým patchom aj cenzúru? 142
- Tomb Raider: Definitive Edition je už aj na PC 45
- Stalker 2 dostal nový Not a Paradise trailer a pridal aj zábery 57
- Microsoft vraj už diskutuje o tom, ako vydať ďalšiu Fallout hru čo najskôr 78 zobraziť viac článkov >