Ubisoft neplánuje veľa nových AAA značiek |
Podľa Yvesa Guilemota sa spoločnosť radšej zameria na pokračovania komerčne úspešných hier.
Yves Guilemot v rozhovore pre Games Industry International hovoril o smerovaní Ubisoftu do budúcnosti. Spoločnosť chce namiesto nových značiek preferovať pokračovania úspešných titulov.
Guilemot povedal, že je dobré mať viac rozmanitosti a značiek, ale pokračovania titulov, ktoré vytvorili, ako Child of Light a Rayman, prinášajú profit. Ubisoft má tímy, ktoré pracujú na nových veciach, ale spoločnosť sa im bude pravdepodobne venovať menej, keďže tituly, ktoré už vytvorili, sú úspešné. Podľa Guilemota, značka, ktorá sa osvedčí, si žiada viac ľudí, ktorí ju budú zveľaďovať: " Buď budete expandovať, alebo sa zameriate na niečo konkrétne. Ale napokon nikdy neviete, čo sa stane a tímy sa možno chopia novej príležitosti."
Lionel Raynaud z Ubisoft Montreal zas hovorí, že spoločnosť vymýšľa niečo nové, keď je potrebné vymýšľať. Rozhovor s ním nájdete tu.
Skrátka to vyzerá tak, že Ubisoft namiesto experimentovania radšej stavia na istotu a bude žmýkať komerčne úspešné hry, ktoré garantujú zisky.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Aký mobil kúpiť na jar 2024 za 100, 200, 300, 500 alebo 1000 eur? 74
- Aké boli najväčšie slovenské hry? 92
- Fallout 4 už dostal očakávaný nextgen patch 85
- Bude Cillian Murphy záporákom vo Far Cry 7? 38
- DOJMY: Manor Lords 41
- Kingdom Come Deliverance 2 bude diverznejšie, zachytí viac etník 97
- Assassin’s Creed Hexe prinesie aj magické sily 54
- Bobr Kurwa meme dostalo hru, je dostupná zadarmo 21
- RECENZIA: Stellar Blade 101
- Koei Tecmo je sklamané z predaja svojich hier, znižuje odhady tržieb 82 zobraziť viac článkov >