Sector Online Entertainmentnet Sector.sk Onlinehry.sk Plnehry.sk Blog.sector.sk Biosector.sk Kinema.sk ABCgames.sk Rozpravky.sk Funny.sk Docu.sk Lacné letenky
logoblack
Login:
Heslo:
 > Zabudli ste heslo?
facebook login
listallistamlistaplistaulistaylistarlistaelistaqlistajlistaklistadlistaz hryvideásúborytechfóruumužívatelia

Novinka


Bývalý zamestnanec Ubisoftu opísal pracovné podmienky pri tvorbe hier

pridal roberto 16.11.2014 o 20:29
PC
PS3
PS4
Xbox 360
Xbox One
Bývalý zamestnanec Ubisoftu opísal pracovné podmienky pri tvorbe hier


fiogf49gjkf0d

Mnohí z vás by iste radi nechali školu alebo odišli zo zamestnania a začali pracovať pre veľkú video hernú spoločnosť, akou je napríklad Ubisoft. Veď byť herným dizajnérom či programátorom a pracovať na tituloch ako Watch Dogs či niektorej z Assassin's Creed hier musí byť úžasné. Z veľkých herných štúdií však čoraz častejšie unikajú správy, že realita je úplne iná a manažment zneužíva veľký záujem o prácu v tomto odvetví. Ďalšie správy zrejme prišli od bývalého zamestnanca Ubisoftu, aj keď totožnosť nie je možné overiť a príspevky boli z reddit stiahnuté.

Bývalý zamestnanec hovorí:

"Pred rokom 2010 som sa osobne zúčastnil porady s Yves Guillemotom (generálny riaditeľ Ubisoftu), na ktorej sa ho jeden rešpektovaný a veľmi dobre platený programátor odvážil priamo opýtať, prečo sú PC porty našich hier tak nah***o. Riaditeľ odpovedal, že PC hráči sú mu ukradnutí, pretože 90 % z nich aj tak hry piráti, preto sa porty riešia externe vo východnej Európe."

No... To by ešte nebolo také strašné. Vo východnej Európe vzniklo aj pár veľmi dobrých hier a keď sa pozrieme na zoznam bugov v novom Assassin's Creed: Unity, tak PC dnes už za konzolami v ničom nezaostáva. Na každej platforme je ich požehnane. Niet sa ale čomu diviť, v interných štúdiách Ubisoftu sa pracovné podmienky nijak zvlášť nelíšia od tých v bývalom východnom bloku.

"Pracovali sme 50 až 70 hodín týždenne, pritom zaplatený bol len základný 37 hodinový fond. Niektorí chlapi sa hanbili odísť o piatej popoludní domov. Nakoniec sme pri vývoji aj tak museli požiadať o viac času, inak by sme vydali naozaj strašný nepodarok. A keďže sme prešvihli deadline, pár náhodne vybraných pracovníkov dostalo výpoveď.

Dopĺňa to matematikou Ubisoftu:

"Môžete vydať zlú zabugovanú hru alebo o pár mesiacov neskôr dobrú hru, ale musíte sa riadiť termínmi. Každá hra má už od začiatku pevne stanovený dátum vydania a odhad, koľko peňazí spoločnosti zarobí v danom fiškálnom období."

Už po vydaní Watch Dogs sa objavili správy, že vývojári Ubisoftu musia plniť príliš prísne termíny, preto sa v hre dá nájsť množstvo zdrojového kódu skopírovaného z Assassin's Creed hier, čo spôsobilo napríklad problémy s umelou inteligenciou.

Bývalý zamestnanec Ubisoftu opísal pracovné podmienky pri tvorbe hier


Zaradené pod: ubisoft




<<<Týždenník - Návrat Assassina, Dragon Age, Far Cry a Nextgen Expo
predchádzajúca novinka

Prvé zábery z adventúrového prepracovania Game of Thrones >>>
nasledujúca novinka

Pozrite si aj
Diskusia

      Pre možnosť pridania komentáru musíte byť prihlásený.

Zaregistrujte sa, alebo použite facebook autentifikáciu facebook login

searchbutton
Sector Herný magazín
sector magazin SECTOR Magazín
#87


PDF verzia


Flash verzia

Social Sector
Nové herné videá
Príspevky
Slovenskí Vikingovia majú nový trailer a strá...
a ty si myslis, ze by pritomnost titulkov rapidne ...
Najlepšia hra roka podľa čitateľov Kotaku
cartoon styl mi v podstate nevadi, walking dead al...
Atari už čoskoro oznámi svoj nový herný systém
atari som mal, bola to pecka :dhry ako gunlaw, spa...
Resident Evil 7: Biohazard dostal season pass...
ten vyzera jak po poriadnom sluku.
Star Citizen - Alien Languages
kampan v star citizene sa vola squad 42 a nemusis ...
Slovenskí Vikingovia majú nový trailer a strá...
ja som si práve shadows kúpil kvôli tým titulkom.....
Rayman Origins a Killer Instinct Season 2 sú ...
co je slabsie od toho tu nie sme my dvaja aby sme ...
Nintendo predstavuje rodičovský zámok Switchu
tak ale drtiva většina tech vecic není nova, na on...
Oplatí sa ísť do i7 7700K procesora?
na co ti je dacia? kupim motor a budem setrit dale...
Rayman Origins a Killer Instinct Season 2 sú ...
nechces mi snad tvrdit, ze rayman a killer instinc...
Resident Evil 7: Biohazard dostal season pass...
na chvilu mi stal ked som uvidel to nahe telo ze o...
Šašo v hlavnej úlohe slovenskej skákačky Jest...
drzim palce, fendi.vyzera to super.nenechaj sa odr...
Super Mario Run
a to aky pretupelý dement mi daj minusky za normal...
bottom
Hry | Videá | Súbory | Tech | Fórum | Užívatelia | PC | Xbox 360 | PS3 | PSP | Wii | DS | Mobil | Obsah
ISSN 1336-7285. Všetky práva vyhradené. (c) 2017 SECTOR Online Entertainment   /   contact us on: sector@sector.sk