Sector Online Entertainmentnet Sector.sk Onlinehry.sk Plnehry.sk Blog.sector.sk Biosector.sk Kinema.sk ABCgames.sk Rozpravky.sk Funny.sk Docu.sk Lacné letenky
logoblack
Login:
Heslo:
 > Zabudli ste heslo?
facebook login
listallistamlistaplistaulistaylistarlistaelistaqlistajlistaklistadlistaz hryvideásúborytechfóruumužívatelia

Populárne aktuality
viac top aktualít

Novinka


Bývalý zamestnanec Ubisoftu opísal pracovné podmienky pri tvorbe hier

pridal roberto 16.11.2014 o 20:29
PC
PS3
PS4
Xbox 360
Xbox One
Bývalý zamestnanec Ubisoftu opísal pracovné podmienky pri tvorbe hier


fiogf49gjkf0d

Mnohí z vás by iste radi nechali školu alebo odišli zo zamestnania a začali pracovať pre veľkú video hernú spoločnosť, akou je napríklad Ubisoft. Veď byť herným dizajnérom či programátorom a pracovať na tituloch ako Watch Dogs či niektorej z Assassin's Creed hier musí byť úžasné. Z veľkých herných štúdií však čoraz častejšie unikajú správy, že realita je úplne iná a manažment zneužíva veľký záujem o prácu v tomto odvetví. Ďalšie správy zrejme prišli od bývalého zamestnanca Ubisoftu, aj keď totožnosť nie je možné overiť a príspevky boli z reddit stiahnuté.

Bývalý zamestnanec hovorí:

"Pred rokom 2010 som sa osobne zúčastnil porady s Yves Guillemotom (generálny riaditeľ Ubisoftu), na ktorej sa ho jeden rešpektovaný a veľmi dobre platený programátor odvážil priamo opýtať, prečo sú PC porty našich hier tak nah***o. Riaditeľ odpovedal, že PC hráči sú mu ukradnutí, pretože 90 % z nich aj tak hry piráti, preto sa porty riešia externe vo východnej Európe."

No... To by ešte nebolo také strašné. Vo východnej Európe vzniklo aj pár veľmi dobrých hier a keď sa pozrieme na zoznam bugov v novom Assassin's Creed: Unity, tak PC dnes už za konzolami v ničom nezaostáva. Na každej platforme je ich požehnane. Niet sa ale čomu diviť, v interných štúdiách Ubisoftu sa pracovné podmienky nijak zvlášť nelíšia od tých v bývalom východnom bloku.

"Pracovali sme 50 až 70 hodín týždenne, pritom zaplatený bol len základný 37 hodinový fond. Niektorí chlapi sa hanbili odísť o piatej popoludní domov. Nakoniec sme pri vývoji aj tak museli požiadať o viac času, inak by sme vydali naozaj strašný nepodarok. A keďže sme prešvihli deadline, pár náhodne vybraných pracovníkov dostalo výpoveď.

Dopĺňa to matematikou Ubisoftu:

"Môžete vydať zlú zabugovanú hru alebo o pár mesiacov neskôr dobrú hru, ale musíte sa riadiť termínmi. Každá hra má už od začiatku pevne stanovený dátum vydania a odhad, koľko peňazí spoločnosti zarobí v danom fiškálnom období."

Už po vydaní Watch Dogs sa objavili správy, že vývojári Ubisoftu musia plniť príliš prísne termíny, preto sa v hre dá nájsť množstvo zdrojového kódu skopírovaného z Assassin's Creed hier, čo spôsobilo napríklad problémy s umelou inteligenciou.

Bývalý zamestnanec Ubisoftu opísal pracovné podmienky pri tvorbe hier


Zaradené pod: ubisoft




<<<Týždenník - Návrat Assassina, Dragon Age, Far Cry a Nextgen Expo
predchádzajúca novinka

Prvé zábery z adventúrového prepracovania Game of Thrones >>>
nasledujúca novinka

Pozrite si aj
Diskusia

      Pre možnosť pridania komentáru musíte byť prihlásený.

Zaregistrujte sa, alebo použite facebook autentifikáciu facebook login

searchbutton
Sector Herný magazín
sector magazin SECTOR Magazín
#91


PDF verzia


Flash verzia

Social Sector
Nové herné videá
Video: Mixer - TV reklama
Mixer - TV reklama diskusia4
pridané 28.5. 2017
Video: Far Cry 5 - trailer
Far Cry 5 - trailer diskusia107
pridané 26.5. 2017
Video: Far Cry 5 - Nick Ryes
Far Cry 5 - Nick Ryes diskusia0
pridané 26.5. 2017
Video: Far Cry 5 - Pastor Jerome
Far Cry 5 - Pastor Jerome diskusia0
pridané 26.5. 2017
Video: Far Cry 5 - Marry
Far Cry 5 - Marry diskusia0
pridané 26.5. 2017
Príspevky
Beta nového dizajnu
neviem podla čoho sa tie levely dávajú ale ja som ...
Acer predstavil 35 palcový zahnutý monitor s ...
jasné, choď to toho, dva monitory sú super. hlavne...
Crash Bandicoot N. Sane Trilogy ukazuje koneč...
a este v uncharted 4 sa crash dal hrat ako mini hr...
Square Enix chce, aby značka Hitman pokračova...
mna by potesilo keb sa square zacal venovat viac r...
MotoGP 17 pôjde v 1440p na PS4 Pro
hej ale microsoft uz skoncilo s generaciami xboxu ...
Mixer - TV reklama
mohol by si nastavit aj rozlisenie podla monitora ...
História Far Cry série
pre mňa je far cry len jedna a to prvý diel. dvoj...
Porovnanie Rime na PS4 a PS4 Pro
nebudem hladat nieco co si videl ty.... je to pre ...
Porovnanie Rime na PS4 a PS4 Pro
daj si do youtube rime framerate
Ready At Dawn oceňujú Project Scorpio, avšak ...
zlate slova, zaramovat :thumbup:
Little Nightmares
na toto sa brutálne tešímkira260686
Square Enix chce, aby značka Hitman pokračova...
akurat vcera som to prešiel druhy krat
Samsung si patentoval hodinky s remienkom s d...
och joj, ip sucks... :-( verím, že ip bránia konk...
bottom
Hry | Videá | Súbory | Tech | Fórum | Užívatelia | PC | Xbox 360 | PS3 | PSP | Wii | DS | Mobil | Obsah
ISSN 1336-7285. Všetky práva vyhradené. (c) 2017 SECTOR Online Entertainment   /   contact us on: sector@sector.sk