Brad Wardell porozprával o DX12, prinesie masívnu zmenu výkonu

CEO Stardocku v interview viac porozprával o DX12 a jeho aplikácii na PC a Xbox One.

pridal saver 8.2.2015 o 10:04 pod hry
Brad Wardell porozprával o DX12, prinesie masívnu zmenu výkonu

HRY > NOVINKY >

CEO Stardocku v interview pre Inner Circle viac porozprával o DX12 a jeho aplikácii na PC a Xbox One. 

Konkrétne hovorí napríklad to, že DX12 prinesie najlepším kartám na PC 300 až 500% zvýšenie výkonu a skutočne ukáže čoho sú karty schopné. Totiž tie s DX11 nie sú ani zďaleka využívané na svoje maximum a zákazníci sú okrádaní o výkon. Na GDC bude v AMD stánku prezentovať svoje DX12 demo a uvidíme čo vytiahne z AMD kariet (možno už z R300 série).  Tu dodáva, že AMD pracuje na niečom šialenom, čo nás prekvapí a zároveň sa budeme pýtať, prečo to nebolo spravené už skôr.   Prenejšie AMD a Microsoft budú mať mega ohlásenie na GDC.

Hovorí, že na DX12 budú hry vyzerať inak, hlavný rozdiel nebude ani na počte objektov ako ukazujú aktuálne benchmarky, ako v nasvietení. Karty totiž už teraz dokážu vytvoriť tisíce svetelných zdrojov ale staré API to nezvládalo. Napríklad čo sa týka draw calls DX9 vytiahlo 6K draw calls, zatiaľ čo DX12 je to 600 tisíc draw calls.

Dodáva, že na Xbox One budeme tiež vidieť veľké zmeny špeciálne v hrách ktoré budú postavené natívne na DX12. Tie sú teraz vyvíjané stále ako DX9 hry a do konca generácie budú vyzerať úplne inak. Bude tam väčší rozdiel ako pri Xbox360.  Konkretizuje aj aktuálne problémy s rozlíšením na Xbox One, ktoré sú problém autorov, tí totiž neoptimalizujú kód, keďže chcú hru rýchlo vydať. Nakoniec potvrdzuje, že DX12 samé o sebe aktuálnym hrám nepomôže, musia byť navrhnuté na využívanie CPU a zároveň aj engine musí mať natívnu podporu DX12, totiž ak je engine navrhnutý ako veľmi paralelný bude tam masívna zmena výkonu.

Podľa Wardella, šéf Xboxu a hier v MS Phil Spencer tlmí očakávania od DX12, pretože hlavne prvá generácia hier využije len 10-20% zvýšenie výkonu keďže sú v základne napísané na DX11 a následne updatované na DX12, čím využijú len časť možností API.  Keď engine aj hry využijú DX12 naplno budú môcť hru ku koncu generácie vyzerať ako animácie z The Lord of The Rings: Return of the King.

 





Páči sa mi!






Prosím prihláste sa pre možnosť pridania komentáru.
Môžete sa prihlásiť cez Sector konto, alebo Facebook.
SOCIÁLNE SIETE
NOVÉ FÓRA
|Jedi survivor (2)
prosím, v akom case príde survivor do gamepass? je...
|Remake (1)
čo by ste hovorili na remake - manhunt 1-2,the pun...
|Televízor k ps5 (8)
Ahojte všetci. Veľmi sa nevyznám v elektronike. Ve...
|Bloodborne (1)
Získal som moon runu a nejde mi aktivovať pri stol...
|Testy,benchmarky,3dmarky,atď..... (2)
všetko ohľadne vašich testov a grafov...
|Svet, ukrajina, vojny ... (19873)
Sem môžete dávať správy zo sveta, o Ukrajine a ďal...
vaše novinky zo sveta zábavy
sector logo
Sector.sk - hry, recenzie, novinky
Ochrana súkromia | Reklama | Kontakt
ISSN 1336-7285. Všetky práva vyhradené. (c) 2024 SECTOR Online Entertainment / sector@sector.sk