Interview s Playground tímom stojacim za Forza Horizon 2

pridal saver 11.10.2014 o 18:44 Xbox One

DF sa autorou popýtalo na technické detaily pri vývoji Forza Horizon 2, ako jednoduché využitie Drivatarov, aplikáciu 4xMSAA cez ESRAM, kde využívajú kompresiu grafiku v GPU (funkcia, ktorá prichádza v novej sérii grafických čipov), hovoria aj o spracovaniígrafiky cez ESRAM a aj o 360hz hernom engine.

Viac nájdete na www.eurogamer.net



Páči sa mi!

Xbox 360
Xbox One

Vývoj: Microsoft / Playground Games
Štýl: Racing
Dátum vydania: 3. október 2014
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
Prosím prihláste sa pre možnosť pridania komentáru.
Môžete sa prihlásiť cez Sector konto, alebo Facebook.
SOCIÁLNE SIETE
NOVÉ FÓRA
|Vetráky: pripojenie 3-pin 5v a... (13)
čafte, mám staručký pc 2017/18 (Z270-i7-7700k) nak...
|Jedi survivor (2)
prosím, v akom case príde survivor do gamepass? je...
|Remake (1)
čo by ste hovorili na remake - manhunt 1-2,the pun...
|Televízor k ps5 (8)
Ahojte všetci. Veľmi sa nevyznám v elektronike. Ve...
|Bloodborne (2)
Získal som moon runu a nejde mi aktivovať pri stol...
|Svet, ukrajina, vojny ... (19964)
Sem môžete dávať správy zo sveta, o Ukrajine a ďal...
KOMENTÁRE
vaše novinky zo sveta zábavy
sector logo
Sector.sk - hry, recenzie, novinky
Ochrana súkromia | Reklama | Kontakt
ISSN 1336-7285. Všetky práva vyhradené. (c) 2024 SECTOR Online Entertainment / sector@sector.sk