Sector Online Entertainmentnet Sector.sk Onlinehry.sk Plnehry.sk Blog.sector.sk Biosector.sk Kinema.sk ABCgames.sk Rozpravky.sk Funny.sk Docu.sk Lacné letenky
logoblack
Login:
Heslo:
 > Zabudli ste heslo?
facebook login
listallistamlistaplistaulistaylistarlistaelistaqlistajlistaklistadlistaz hryvideásúborytechfóruumužívatelia

Ďalšie informácie o Watch Dogs 2

napísal Sneaky Fox 26.6.2016 pre PS4

Užívateľské dojmy

Tentoraz to bdue znova opísané demo hry, akurát o niečo detailnejšie. Konkrétne to bolo na malej prezentácii zvanej ,,Mastercalss". Jonathan Morin (Creative Director) púšťal celé video, ktoré bolo odprezentované na E3, postupne ho stopoval a opisoval rôzne veci. Prvý krát video zastavil na mieste kde černoška dopozerala video, kde Dedsec hlása o tom, aby sa k nim ľudia pridali. Je to dôležitá časť dema, pretože práve na tom bude zasadený systém hry. Budeme si získavať followerov, resp. ľudí, ktorí budú pasívne pridávať k Dedsecu. Čiže budeme robiť operácie/misie, proti už spomínaným sociálnym médiám, ktoré úzko spolupracujú s politickou scénou a práve my ich budeme šíriť a ukazovať ľuďom pomocou videí a oni tak budú môcť vidieť čo sa v ich uliciach v skutočnosti deje. A teda tým, že sa k nám budú pridávať a stávať sa followermi, nám bude odomykať rôzne veci v hre, o ktorých nám Ubisoft povie neskôr. 

Ďalšia správa bola o televíziach umiestnených všade po meste, ktoré sme mohli vidieť aj vo Watch Dogs 1. Už to nebudú len všeobecné a náhodné informácie, ale presnejšie, vždy keď dokončíme misiu, tak práve o nej sa bude v TV News rozprávať a pochopiteľne aj vďaka tomu sa nám môže zvýšiť počet followerov. V deme, aj na rôznych screenshotoch sme mohli vidieť billboard, na ktorom bol text ,,Beautiful Lies" a ako si mohol každý všimnúť, slovo Lies bolo už len vtipne doplnené do kontextu a bolo určené proti médiám, ktoré sa reprezentujú takýmito billboardami a takéto vtipné grafické doplnenie textu má na starosti grafická umelkyňa Dedsecu, ktorá je okrem iného aj členka nášho tímu, Sitara. Okrem tohto Billboardu budeme samozrejme vidieť mnoho ďalších, kde bude znova nejaký vtipný sarkastický podtext.

Ďalšia informácia sa týkala parkouru a Marcusa Hollowaya samotnom. Ten sa narodil priamo v San Franciscu a jeho spolu s rodičmi pravdepodobne kvôli rasovému podtextu odtlačili mimo, do Oaklandu, kde vyrastal ako teenager, neskôr sa začal zaujímať o to ako funguje systém CTOS, profily ľudí a o samotné hackovanie. Bol dobrý programátor a videl, že sa tu deje niečo zlé a spolu s jeho ťažkým životom v detstve mal dosť dôvodov pridať sa k Dedsecu. Parkour má byť trochu vylepšený, jednoducho povedané, máte sa cítiť, že Vás nič nezastaví.

V ďalšej časti dema sme videli ako Marcus hackol a následne na malý moment ovládal červené auto odparkované pri chodníku. V hre teda budeme mať znova možnosť hackovať autá ako vo Watch Dogs 1, plus tam bude ešte pár vylepšení. Resp. ak stlačíte tlačidlo niečo sa stane, no ak ho podržíte stane sa pochopiteľne niečo iné a určité tlačidlá sa Vám zmenia na možnosti ...konkrétne pri aute sa Vám tlačidlo ,,nahor" bude akcelerácia, tlačidlo ,,nadol" brzda/cúvanie a tlačidlá ,,do bokov" riadenie. 

Ďalšia informácia, ktorá už bola spomenutá je o cooperácii a teda stačí len prísť k hráčovi, pozdraviť sa dať mu invite a po prijatí už hráte spoločne. Vo videu sme tiež videli ako sa spustila koverzácia medzi Marcusom a ďalšími dvoma členmi Dedsecu, bolo to krátko pred tým ako v deme skočila ukážka misie a presne takto to bdue fungovať aj v hre, pre autorov hry sa to zdá byť dynamickejšie. Presnejšie, keď budeme na misii a nájdeme niečo zaujímavé, môže sa spustiť takáto konverzácia. Ide o to, aby sme cítili, že Dedsec je ,,všade s nami".

Smartfón bude pre nás tentokrát o niečo dôležitejší než o Watch Dogs 1, v ktorom sme si objednávali autá alebo robili playlist. Budú v ňom misie/operácie a teda celkový progress vo Watch Dogs 2 nebude taký lineárny, ale voľný. V smartfóne budeme mať rôzne typy misií a vždy, keď objavíme ďalší typ misie v nejakej časti mesta, tak nám pribudne do smartfónu a teda budeme si môcť vyberať, na aký typ misie chceme ísť. Autori sú však presvedčení, že budete robiť všetky typy misií, keďže Vám tým bude narastať počet followerov, ale každopádne zo začitku si budete môcť vyberať podľa Vašej chuti.

Ďalej autori priznávajú, že bolo veľa komentárov ohľadom jazdenia vo Watch Dogs 1, pri ktorom sa mnohým ľuďom zle ovládali vozidlá a všetko okolo toho. Autori vraj spolupracujú s novým tímom a tiež počúvajú komentáre hráčov a robia všetko preto, aby sa Vám jazdilo dobre, no aj tak je vraj jazda v San Franciscu úplná smrť, veľa zákrut, kopcov, skokov ...autori  chcú, aby ste mohli jazdiť presne ako chcete a aby ste si užili jazdu aj pri 200mph. 

Ako iste viete, Marcus má dva drony - jeden lietajúci a druhý pozemný na kolieskach, tzv. ,,jumper". Čo je však dôležitejšia informácia je to, že je jedno či ste Marcus, lietajúci dron, alebo pozemný dron(jumper), z hociktorého pohľadu môžete hackovať rovnako všetko čo nám hra dovoľuje. Čiže, keď pôjdeme na misiu, môžeme dronov rozostaviť ako chceme a šikovne tak preskakovať medzi tromi kamerami a mať tak úplný prehľad o danej situácii.

Keď aktivujeme profiler rovnako ako vo Watch Dogs 1, pribudne nám tam malá ikona smajlíka. Tento smajlík nám bude naznačovať ako sa daná osoba cíti. Bude to tým, že CTOS bude analyzovať rozpoznávanie tváre a podľa toho vyhodnotí ako sa daná osoba cíti a podľa toho budeme môcť aj reagovať, teda ak budete chcieť niekoho uraziť, vraziť, drgnúť ho, tak si budete môcť podľa daného smajlíka urobiť mienku o tom ako asi daná osoba bude na Vaše gesto reagovať. Môžete tam vidieť či už neutrálneho, šťastného, vystrašeného alebo nahnevaného smajlíka. Môžete to napríklad využiť tak, že stretnete niekoho pri kom podľa profilera bude jasné, že je nahnevaný, tak mu urobíte nervy tým, že popred neho budete behať s dronom, ktorý mu bude liezť na nervy a začne ho tak naháňať a môžete ho tak jednoducho zaviesť do teritória Vašich nepriateľov a vyprovokovať ich tak a urobiť zmätok.

Naša grafická umelkyňa Sitara bude tiež ako DJ a bude nám púšťať hudbu, keď pôjdeme na misiu, ale samozrejme si ju budeme môcť zmeniť podľa vlastného štýlu. A keď sa už bavíme o hudbe, tak v aute budeme mať rôzne rádiá medzi, ktorými si budeme môcť prepínať podľa seba.

Posledná informácia bola pre mňa osobne veľmi príjemná a teda, že AI bude oveľa brutálnejšia ako v predošlej časti ...naozaj oveľa. Autori chcú, aby sa hráč viac posnažil, keď bude chcieť vyhrať nad AI a hlavne očakávajú, že budete viac využívať hackovanie. Samozrejme ak ste veľmi dobrí môžete všetkých vystrieľať, ale nebudete tak efektívny ak nebudete využívať aj hackovanie. Je to vlastne taký dobrý balance. Tiež ide o to ako začnete ...ak špinavú prácu robí dron a Vy sa držíte bokom - ste v pohode, ak dáte nepriateľov dole skôr než Vás zbadajú - ste v pohode, ak dokážete rozoznať, kto dokáže zavolať posily - to môže byť konečná, ale ak ich necháte volať posily nonstop stále a stále, tak to môže byť celkom problém.

Creative Director
ľudia dostávajú informácie od Dedsecu rôznymi cestami, aj cez smartfón
TV po celom meste zaistia, že informácie od Dedsecu sa dostanú k ľuďom takmer so 100% istotou
takéto sarkastické podtexty má na starosti Sitara
auto na ovládanie pobaví, no prakticky môže slúžiť ako privolanie alebo zrazenie nepriateľa
rozhovory sa nedajú vypnúť, sám director prezradil, že ani on ich nemá rád
vo svojom smartfóne si môžete vyberať misie
naša lietajúca hračka
náš druhý dron - jumper
vidíme smile ikonu
ďalšia smile ikona
no tu má slečna asi zlú náladu
stealth akcia
Marcus si vyberá hračku, ktorá v tomto prípade slúži ako teezer, na aute ako ovládač
jeden vypnutý teezerom, druhý rear naked choke
cinematic pre efekt





Diskusia

      Pre možnosť pridania komentáru musíte byť prihlásený.

Zaregistrujte sa, alebo použite facebook autentifikáciu facebook login

searchbutton
Karta hry
Watch Dogs 2


Ubisoft / Ubisoft
Akčná Adventúra
watchdogs.ubisoft.com/w

dátum vydania 15.11. 2016
Ďalšie užívateľské články k hre

Žiadne ďalšie užívateľské články...Napíšte svoj....

Ďalšie články k hre
Ďalšie užívateľské články
15 Until Dawn
[recenzia 15.3.]
5 Northgard
[dojmy 23.2.]
2 Live for Speed
[ 13.2.]
41 Bloodborne
[ 10.2.]
58 Uncharted 4: A Thief's End
[recenzia 1.2.]
13 Resident Evil 7
[recenzia 31.1.]
22 GTA: San Andreas
[recenzia 26.1.]
7 Dishonored II
[recenzia 23.12.]
bottom
Hry | Videá | Súbory | Tech | Fórum | Užívatelia | PC | Xbox 360 | PS3 | PSP | Wii | DS | Mobil | Obsah
ISSN 1336-7285. Všetky práva vyhradené. (c) 2017 SECTOR Online Entertainment   /   contact us on: sector@sector.sk