DEAD OR ALIVE 4

DEAD OR ALIVE 4

8.8

Prvá bojovka na next-gen platforme prichádza a posúva bojový štýl hier o stupienok vyššie.

Recenzia na Xbox360 verziu

Napadlo by vás pred asi rokom, že vôbec prvá bojovka na next-gen platforme bude práve Dead Or Alive? Mňa veru nie. Spomedzi mnohých bojoviek na konzolách DOA patrila síce do mojej TOP 3, na druhej strane oveľa častejšie som hrával Soul Calibur. Poďme sa teda pozrieť, čo nám hráčom táto vysokohodnotená hra vlastne prináša.

V časoch, keď sa voda sypala a piesok lial, v časoch keď sa Xbox360 ešte skrýval za siedmymi horami a siedmymi dolami, v časoch keď Old'Billovi konzola kolabovala na prezentáciách... vtedy sme boli len malý krôčik od prvých vizuálnych prezentácií možností novej generácie konzol, magických NEXT-GEN. Medzi prvými prezentáciami bol aj nádherný zostrih z pripravovanej DOA4, Lei Fang v nádhernom kostýme predvádzajúca kreácie zo svojho tai-chi bojového umenia v záhrade plnej sakúr. Veľa detailov, plynulé animácie, nádherný vizuálny zážitok... vtedy skeptici aj realisti vraveli, že pekných renderovaných video zostrihov už sme tu predsa videli dosť.

V decembri 2005, u nás v Európe v januári 2006, sme však dostali príležitosť zažiť realitu. Postaral sa o to TEAM NINJA, ktorý má na svedomí okrem série DOA aj nemenej známu a rozhodne do dnešných čias úžasnú a neprekonanú hru Ninja Gaiden. Očakávania teda boli veľké a Tomonobu Itagaki sa musel snažiť. Dokonca si dovolil zmeškať uvedenie Xbox360 na japonský trh, kde práve DOA4 mala byť veľkým lákadlom a motiváciou ku kúpe Xboxu pre japonského hráča. Svedčí o tom aj fakt, že mnohí z japoncov, ktorí sú v TOP rebríčkoch DOA4 na Xbox Live!, nehrali na svojej konzole inú hru! (Ale pozor, my sme tajomstvo ich úspechu poodhalili, majú špeciálny ovládač).

Dead or Alive 4

Jeden zo stovky pohybov a ninja nemá šancu.
Dead or Alive 4

Radi by ste oblečenie Bruca Leeho? Žiadny problém. Mimochodom pád bude dlhý...
Dead or Alive 4

Bažinová multiplayer lobby, nesmie chýbať ani obrazovka.

"Copak je to za vojáčka?" alebo "Hostile located!"

Mlátička, bojovka... o čom sú tieto hry? Konzoláci dobre vedia. V základe v hre ide o súboj dvoch postáv telo na telo, žiadne zbrane, len rýchle kopy, tvrdé päste, hmaty a protihmaty a bránenie. Kombinácia štyroch akčných tlačítok (úder rukou, úder nohou, hmat, obrana) a D-padu. Že jednoduché? Kde je teda zábava? Sranda sa skrýva totiž v rýchlej a tvrdej akcii. Zábavu nájdete aj vo veľkom počte postáv, z ktorých každá ovláda svoj bojový štýl a má vlastné špeciálne kombá, hmaty a protiúdery.

Sú tu dva druhy postáv - mužské a ženské. Nebudem popisovať všetky tie bábikovsky chutné dievčinky s veľkými natriasajúcimi sa prsiami (že na to majú extra fyzikálny engine?), kliknite si na obrázky a videá. Faktom však ostáva, že z celkovo 22 postáv je 10 ženských (Kasumi, Kokoro, Tina, Ayane, Hitomi, Lei Fang, La Mariposa, Christie, Helena, Spartan Jane) a 11 mužských (Bass, Brad Wong, Jan Lee, Bayman, Eliot, Zack, Ein, Gen Fu, Leon, Ryu, Hayate). V bojových štýloch prevláda ninjutsu až u 4 postáv, známych z Ninja Gaiden a DOA príbehu. Gen-Fu odomknete prejdením príbehu s Eliotom a odhalíte, že chlapec sa učil priamo u majstra Gen-Fu. Helenu získate prejdením všetkých príbehov. Postava Ein je vlastne Hayate z časti DOA, kde ešte mal stratenú pamäť a trénoval karate štýl. Exkluzívne si vychutnáte aj známu postavu z HALO od Bungie, bojovníka SPARTAN alebo Jane v plnom bojovom brnení. Posledná postava, ktorú šikulkovia odomknú, je TENGU, boss z jedného z predošlých dielov, drevito a hrozivo smiešne vyzerajúci týpek s krídelkami, veľkým nosom a vysokými drevákmi. Ako veľmi bol nepríjemný ako boss, tak naopak nič extra ako postava.

Všetky postavy navyše majú viacero rôznych kostýmov. Znie vám to plytko? Omyl! Vážne je super vybrať si, v akom šate budete rozdávať utrpenie protivníkom! Ráči sa niečo elegantné, či radšej sexy alebo jednoducho viac športové? Že vám učaroval potápačský výstroj? Pohoda, nech sa páči! Najviac kostýmov som našiel u Hitomi (až 8) a najmenej variácií ponúka TENGU, len základné dva. Hra takto spolu ponúka až 105 kostýmov dohromady. Ktoré si buď odomknete alebo kúpite vo virutálnom obchode u Zacka na Live! za kredity získané zápasmi online. Team Ninja sľuboval aj možnosť downloadu ďalších oblečkov z Live, avšak podľa posledných informácií sa zameriavajú naplno na vývoj nových hier a kostýmy sú priorita č.5 a kto vie, či vôbec budú (ak budú, tak len za kredity na marketplace). Ďalším osobným sklamaním sú oblečky postavy Spartan-458, prakticky ide len o iné farby brnenia, takže Jane si v plavečkách neužijeme. Pritom sa odomykajú asi najťažšie a ešte k tomu Spartan postava nevyniká zrovna rýchlosťou (na druhú stranu je najobľúbenejšia postava a druhá najsilnejšia).

"Let's dance!"

Bojový systém neprináša nič revolučné, napriek tomu doznal pár zmien. Na prvý pohľad ostalo pri starom - údery, kombá a hlavne bloky (countre), na ktorých celý systém stojí. Autori poctivo zapracovali pripomienky a výtky k predošlým dielom, kde sa hráči sťažovali na príliš jednoduché protiúdery a bloky. Teraz je bojový systém o dosť ťažší a bežný hráč, mačkajúci hlava nehlava tlačítka v nádeji, že nejako vyhrá, to má oveľa ťažšie. Úspešne aplikovať vykrytie úderu je otázka precízneho načasovania (v DOA4 odhadujem cca polovičný čas na reakciu, ako bol v DOA3). Funguje to napríklad takto - protihráč zaútočí úderom na telo (middle punch), vy musíte aplikovať v správny okamih blok zároveň so stlačením D-padu v zodpovedajúcom smere a vtedy vaša postava zachytí úder, preruší kombo a spraví protiúder. Doslova v priebehu okamihu musíte rozpoznať akciu protihráča, či úder smeruje na hlavu, telo, nohy alebo ide o priamy kopanec či hmat. Podľa toho volíte rozny typ bloku.

Protiúdery teraz navyše uberajú výrazne menej energie a ak chcete vyhrať, treba hrať agresívne. To neznamená zbrklo a bezhlavo, to je cesta ku prehre. Každý okamih rozhoduje a pri súbojoch na Live proti iným hráčom celkom rýchlo rozpoznáte skúseného bojovníka od učňa. Verte mi, chce to tvrdý tréning a koncentráciu, dostať sa na vyššiu úroveň. Pribudli tiež lepšie možnosti vykrytia úderu rôznymi hmatmi, kombináciou bloku a hmatu a D-padu sa dajú vyrobiť veľmi zaujímavé kombinácie. Opäť kritické je rozpoznanie príležitosti a načasovanie. Autori lepšie zapracovali aj prerušenie (cancel), t.j. ak rozbehnete kombo a v tom si v milisekunde uvedomíte, že protihráč vás odhalil a má pripravený protiúder, tak máte šancu útok prerušiť. Podľa mňa je to ešte ťažšie ako odblokovanie úderu, najmä v zápale boja odhadnúť správne načasovanie a neposkytnúť tak vlastnou chybou výhodu súperovi. Koncentrácia, absolútna sústredenosť a cvik v prstoch je tu jedinou cestou.

Dead or Alive 4

Halo bonus s postavou a prostredím.
Dead or Alive 4

Ring je jedna z malých arén, ale s obrovským fandiacim davom.
Dead or Alive 4

Hi-tech aréna

Team Ninja je známy tým, že v ich hrách si odmeny treba tvrdo zaslúžiť a len skutočne dobrí hráči odomknú v DOA4 všetky "achievements". Napríklad Ryu Hayabusa má v repertoári 100 úderov, Lei Fang 84, Hitomi 95, Spartan-458 však len 56. Najviac ponúka Brad Wong so svojím štýlom opitého kung-fu, až 153 rôznych úderov. Celkovo som narátal neuveriteľných 1897 druhov úderov. Jasné, mnohé sú opakujúce sa u rôznych postáv a kombinácie tlačítok sú rovnaké. Každopádne to vypovedá o náročnej príprave všetkých tých animácií pohybov pre všetky postavy. Pravdaže, šikovný hráč vhodne kombá kombinuje a dokáže proti neskúsenému hráčovi použiť reťazový útok, kedy sa len čudujete, prečo ste si ani nekopli a už ležíte bez energie na zemi…

"Achievements?"

Všetky Xbox360 hry majú v sebe zabudované "úspechy", ktoré hráč postupne dosahuje v hre. DOA4 ponúka napríklad také ako odomknutie skrytých postáv, skompletovanie príbehov, hranie 5 či 10 hodín čistého času, istý počet víťazstiev na DOA Online, odomknutie všetkých kostýmov, prežitie istého počtu bojov v survival móde, prejdenie time attack módu v určenom čase atď.

Toto priam motivuje porovnávať sa s priateľmi či s protihráčmi, ako sa ďaleko dostali. Janko od susedov už nebude mlžiť, že získal to či ono, hneď si jeho slová predsa overíte na Live. Chcete si pozrieť moje? Majitelia konta na live, nech sa páči! Všetky splnené achievementy samozrejme pridávajú aj body do vašej gamekarty.

"Kdepak ty ptáčku hnízdo máš?"

Arény, teda miesta, kde sa boje odohrávajú, sú jednoducho krásne prepracované po vizuálnej stránke. Team Ninja však nepracoval len na grafike, výrazne zlepšili interaktivitu - pritlačte protivníka k stene či balvanu, v aréne Seaside Market ním roztrieskajte kiosky naložené ovocím, skopnite ho dole na pieskovú pláž pod trhoviskom, v Gambler’s Paradise vrazte toho zlého pod kolesá idúcich vozidiel či šikovne využite útok rýchleho geparda na likvidáciu protivníka v Savannah Safari. Čo tak rozbiť ním staré nádoby a potom ho zhodiť zo schodov v Temple on the Mountain, či z povrazového mostíka vysoko nad Waterfall Valley? Prípadne si vychutnať krásu japonskej záhradnej architektúry v Kyoto In The Bloom? Želáte si oživiť spomienky z hrania HALO? Šup do NASSAU Station preskúmať odolnosť kovových stien. Toto všetko tu je a kopec ďalšieho. Pri boji v blízkosti stien postavy dokážu vykonať rôzne kombá odrazom od stien ako v akčných filmoch. Vo wrestling aréne nie je problém vyšplhať sa na laná, skočiť na súperov a doraziť ich extra kombom.

Navyše, keď protivníkom niečo roztrieskate, tak mu to uberie dodatočnú energiu, takže je priam nutnosťou využívať prostredie, sledovať, čo môžete využiť a na čo si naopak dať pozor. Sú tu aj rôzne prekážky ako ploty, kmene stromov a balvany, cez ktoré môžete protihráča poslať k susedom a ktoré mu opäť ublížia, môžete ich samozrejme aj preskočiť. Občas je naozaj objavné zistiť, kam až v aréne môžete zájsť, kam až sa dajú steny porozbíjať a ako hlboko môžete spadnúť. Zo špeciálnych arén je tu NASSAU stanica z HALO a tiež nekonečná tréningová Tatami, ktorá doslova nemá konca. Spolu som narátal 15 arén. Perličkou je, že motto, ktoré si zadáte v profile, sa v arénach zobrazuje ako bežiaci nápis na reklamných plochách. Kreativite sa medze nekladú. Poškodenia vzniknuté postredím (pády, rozbíjania a pod.) však súpera neodrovnajú úplne ani keď už má minimum života. Hra mu vždy ponechá vlások života a je na vás, zasadiť finálny úder. Občas aj to málo dokáže zvrátiť súboj.

Pikoška – ak hráte s postavou SPARTAN v aréne Gambler’s Paradise, tak počas súboja prejde po ceste aj bojové vozidlo warthog známe z hry HALO so spolubojovníkmi Jane, ktorí veselo povzbudzujú, mávajú rukami a kričia tie svoje hlášky.

"Sojové boby alebo bojové módy"

Hra ponúka známy štandard už z DOA Ultimate, v Story Mode hráte so základnými postavami vždy po jednom súboji, je to obohatené in-game kúskami príbehov každej postavy a na konci zvyčajne niečo odomknete - inú ešte tajnú postavu, nový kostým a záverečné video. Videá sú graficky úžasne prepracované, niektoré sú absolútne ľahké aj vtipné (Hitomi, Zack, Kasumi), iné sú výrazne akčné (ninjovia). Tie videá rozhodne stoja za pozretie. Story mód je ľahký, stačí natĺcť sériu protivníkov. Navyše, ak utrpíte porážku, hra ponúkne pokračovať na tom istom mieste, takže na prejdenie Story módu máte času habadej.

Do jednotlivých Story módov je zakamuflovaný aj príbeh (áno aj ten tu nájdete) každej postavy a najmä po kúsku do každého finálneho videa hlavných postáv. Veľmi jednoducho. Zlý DOATEC bio technológiami vytvoril ultimátnu zbraň, bojovníka ALPHA, na výrobu ktorého použili DNA jednej postavy z hry. (Uhádnete, keď sa tam prebojujete.) Ninja klan vedený Hayabusom sleduje svoj cieľ - likvidáciu tejto nebezpečnej zbrane a DOATECu samotného. Bayman či Christie ako najatí zabijaci zrejme len plnia príkazy. Helena je v príbehu namočená až po uši a prakticky odhalí najviac, pri pozrení jej záveru si dáte dokopy súvislosti. Okrajové postavy (Bass, Brad Wong, Tina...) nevedia o DOATECu nič, riešia svoje vlastné problémy, alebo sa len tak priplietli do cesty. Príbeh voľne pokračuje a rozvíja príbehy predošlých DOA. V takomto žánri hier však príbeh nie je nosným prvkom úspechu.

Time Attack a Survival hovoria už v názve, o čo ide. Môžete ich hrať v móde single alebo aj tag, t.j. ovládate dve postavy a prepínate sa medzi nimi, prípadne ak použijete tag-kombo, objavia sa v aréne obe postavy a spravia spoločný úder. Oba módy môžu odomknúť bronz, striebro alebo zlato podľa miery úspechu. Time attack môže byť náročný, nakoľko tu sa bijete na dve víťazné kolá a na konci vás čaká boss ALPHA, ktorá je vážne nepríjemná a dať jej do nosa dvoma víťaznými súbojmi so všetkými postavami dá poriadne zabrať. Najmä pomalšie postavy si to pretrpia do poslednej lyžičky. Survival je naopak výborne dynamický, v momente ako zlikvidujete protivníka, do arény skočí ďalší a tak sa to opakuje za sebou, až kým nepadnete na zem bez života alebo nezlikvidujete 100 protivníkov za sebou. Zdá sa to byť nemožné? Nuž, na Live si môžete pozrieť maníkov, čo to dokázali.

Sparring je vlastne tréning, ktorý ponúka rôzne možnosti nastavenia protivníkových akcií a tiež kombo tréning, kde hra ukazuje, čo treba stláčať na vykonanie komba. Niektoré postavy majú cez 100 typov úderov a hmatov. Po prejdení komplet tréningu s postavou odomknete jej hlas pre použitie ako systémový hlas, teda obľúbená postava hovorí všetky tie hlášky ako „fight, winner, looser“ a ďalšie. Srandička, ale poteší.

Versus je súboj dvoch ľudských hráčov. Vo Watch si nastavíte AI súboj a sledujete, ako do seba mlátia konzolou ovládané postavy. Ďalej nastavania, galéria outro filmov, video galéria zápasov z online, galéria fotečiek zo zápasov.

Dead or Alive 4

Si rýchly, ale ja som rýchlejší.
Dead or Alive 4

Detaily postáv sú premakané.
Dead or Alive 4

Arény ponúkaju rozmanitú interakciu. Tu napríklad s dinosaurami.

To najlepšie na koniec - DOA Online, teda Live mód. Tu potrebujete samozrejme internet spojenie, ideálne s uploadom aspoň 256kbit (minimum odporúčané pre Live download 256/ upload 256), pri menšom hra zvykne lagovať, resp. boje prebiehajú spomalene. DOA Online umožňuje prakticky kedykoľvek si nájsť protivníka zodpovedajúcich kvalít, k čomu hra využíva GRADE systém. Ako hráč vyhráva, získava GRADE body a pri istej úrovni pokročí na vyšší stupeň. Ide vyššie v online rebríčkoch a zároveň hra vyhľadáva súperov s podobným stupňom, takže online súboje sú takto oveľa zaujímavejšie. Nastavení v online je veľa, tento mód spravovali vážne fantasticky, z pohľadu hráča. Tri základné možnosti - vyhľadať quick match ponúkne vytvorenú lobby, vidíte typ súbojov, hráčov aj ich úroveň, aký jazyk prevláda v komunikácii a pod. Ak nevyhovuje, dáte hľadať ďalej. V móde Vyhľadať súboj na mieru si zadáte parametre, aký typ bojov chcete, koľko hráčov atď a hra postupne ponúka nájdené lobby. Mód vytvoriť zápas je výborný, môžte zadefinovať prakticky všetko, avatara, typ lobby, postavy recepčného, počet hráčov, počet slotov pre priateľov zase rezervuje miesta pre ľudí zo zoznamu priateľov a tak ich môžete pozývať na zápas a neriskujete, že sa vám tam budú stále motkať cudzí ľudia, definujete typ bojov (kumite, víťaz ostáva, porazený ostáva, turnaj, tímový súboj, survival), typ televízora v lobby, počet kôl, veľkosť life metra. No nádhera.

Kým ste v lobby, hra vyzerá graficky dosť odlišne od DOA4, priam infantilne. Avatari hráčov sú malí ninjovia, psíkovia, pandy, prasiatka, víly, stromy alebo ľudské postavičky. Môžete s nimi kecať cez headset alebo klávesnicu, môžete len tak pobehovať a robiť rôzne jednoduché gestá na vyjadrenie emócií. Ak má hostujúci hráč v lobby aj kúpenú TV, môžete sledovať prebiehajúce zápasy a pritom kecať s kamošmi a komentovať naživo, čo sa deje. Môžete si pozerať štatistiky súbojov svojich známych alebo protihráčov (koľko vybojovali zápasov, koľko výhier, aký majú grade, koľko najviac dosiahli víťazstiev za sebou bez prehry a pod.)

V online móde ešte môžete nakupovať u Zacka, vo virtuálnom obchode, kde môžete kupovať nové lobby, avatarov, módne aj nevkusné doplnky na avatarov, kostýmy na postavy v hre, televízor a iné doplnky do lobby. Kupujete za peniaze, ktoré získavate výhrami v zápasoch v online móde. Super, že?

Online mód ma ohúril a nielen mňa. Prepracovali to vážne výborne a už som si stihol nájsť priateľov, kde kade po EU, s ktorými zvykneme dať fight, keď sa vidíme online. Počas bojov samozrejme tiež kecáte cez headset a to ešte vylepšuje atmosféru hry. Navyše je motivujúce sledovať svoje pozície v celosvetových rebríčkoch jednotlivých módov, prípadne ako si stoja vaši priatelia (tu mohli zapracovať automatické vyhľadávanie priateľov, podobne ako to má HEXIC).

Ozvučenie v hre je na úrovni, ktorá zodpovedá ostatným kvalitám tejto mlátičky, teda na výbornú. Hlasy, zvuky úderov, všetko pekne 3D spracované a kvalitne znejúce. Navyše hra obsahuje kopec fajn hudby, počas bojov príjemne prekvapili Fatboy Slim - Right Here, Right Now, výborne sa hodí aj Aerosmith, niekomu ulahodí aj jazzový Miles Davis. Mnohé som nespoznal, ale v hre všetky správne dolaďovali atmosféru.

Dead or Alive 4

Protivník pri stene, sen každého bojovníka.


Dead or Alive 4

Ulica s kasínami a prechádzajúcimi autami.


Dead or Alive 4

Dievčina má ten kabátik asi vpredu prilepený.


Grafika. Čo na prvý pohľad vyzerá byť vylepšené, to zistíte počas hrania, že je ešte lepšie. Samozrejme HDTV rozlíšenie 720p alebo 1080i, kopec detailov na postavách či v prostredí, AA, kvalitné textúry... mohol by som tu začať hádzať všakovaké technické termíny, ani im všetkým nerozumiem. Z môjho pohľadu, ako z pohľadu hráča, je táto hra zatiaľ to najkrajšie, čo som na Xbox360 hral a videl. Neskutočne kvalitne, precízne aplikovaný motion capture a to nehovorím o videách, ale priamo o bojoch! Postavy reagujú a pohybujú sa plynulo, žiadne divné a neprirodzené prechody z postoja do postoja, žiadne neprirodzené pády alebo úchopy, žiadne sekanie a preblikávanie obrazu. Postavy sa udierajú veľmi verne, pri blokovaní alebo chytaní si nevšimnete ani vnáranie rúk a nôh do tiel protivníka, je to priam japonsky dokonalé! Napokon, hra vyžaduje TV, ktoré podporujú minimálne 60Hz, inak sa nespustí (teda PAL-60, na klasickom PAL sa hra spustí do hlavného menu, ale nefunguje ovládanie ani nejde ďalej). Počas hry nezbadáte žiadne trhanie, ak teda nejde o lagy v online móde, ktoré však záležia od rýchlosti linky. Arény sú rozprávkovo krásne, najmä Kyoto, alebo údolíčko s vodopádom a riekou, v ktorej sa postavy aj ich pohyby verne zrkadlia (Vo vode je odraz taký verný, že srdce voyera zaplesá, nazriete aj pod sukne bojujúcim dievčinkám.) Vážne, treba vidieť v pohybe a hlavne v realite na kvalitnom zobrazovadle.

O kvalite technického spracovania svedčia aj rýchle loading časy, hra potrebuje cca 4 sekundy na načítanie prakticky akéhokoľvek módu z DVD kdekoľvek v hre. Na druhej strane, ani neskoršie vydanie hry nepomohlo a v hre je zatiaľ najviac bugov z vydaných Xbox360 titulov. Nie sú kritické, snáď okrem jedného, kedy údajne odídu savegames a treba všetko prechádzať odznova (odpozorované v situáciách, ak necháte DVD pri štartovaní konzoly v mechanike). Dúfam, že nás to nestretne. Team Ninja pripravuje patch s množstvom úprav a ten by sme mali do marca uvdieť na Live marketplace.

Priznám sa, počas písania tejto recenzie som musel viac krát odbehnúť ku konzole a zahrať sa, nedá sa o tom len tak písať a nedať do toho nejaký ten fight, chápeš?  :-)


napísal beholder 27.2.2006
Páči sa mi!
VIDEÁ Z HRY
8.8
Ohodnotiť
DEAD OR ALIVE 4
+ DOA Online mód
+ obnovený, náročnejší bojový systém
+ videozáznam online bojov, photo mód
+ nádherná grafika
+ interaktívne a niekoľkoúrovňové arény
- bugy a iné chybičky
- prácne hľadanie priateľov v rebríčkoch
- boľavé ruky z dlhého hrania


RECENZIE HRÁČOV
Xbox 360

Vývoj: Tecmo
Štýl: Bojovka
Web: domovská stránka hry
Dátum vydania: 30. december 2005
+ SLEDOVAŤ HRU

Mám

Čakám

Prešiel

Hrávam

Zoznam
SÚVISIACE ČLÁNKY:
Prosím prihláste sa pre možnosť pridania komentáru.
Môžete sa prihlásiť cez Sector konto, alebo Facebook.
SOCIÁLNE SIETE
NOVÉ FÓRA
|Remake (1)
čo by ste hovorili na remake - manhunt 1-2,the pun...
|Televízor k ps5 (8)
Ahojte všetci. Veľmi sa nevyznám v elektronike. Ve...
|Bloodborne (1)
Získal som moon runu a nejde mi aktivovať pri stol...
|Testy,benchmarky,3dmarky,atď..... (2)
všetko ohľadne vašich testov a grafov...
|Cod mw2 (7)
Mám problém s novým launchrom cod. Nie som sám, ve...
|Svet, ukrajina, vojny ... (19862)
Sem môžete dávať správy zo sveta, o Ukrajine a ďal...
vaše novinky zo sveta zábavy
sector logo
Sector.sk - hry, recenzie, novinky
Ochrana súkromia | Reklama | Kontakt
ISSN 1336-7285. Všetky práva vyhradené. (c) 2024 SECTOR Online Entertainment / sector@sector.sk