Sector Online Entertainmentnet Sector.sk Onlinehry.sk Plnehry.sk Blog.sector.sk Biosector.sk Kinema.sk ABCgames.sk Rozpravky.sk Funny.sk Docu.sk Lacné letenky
logoblack
Login:
Heslo:
 > Zabudli ste heslo?
facebook login
listallistamlistaplistaulistaylistarlistaelistaqlistajlistaklistadlistaz hryvideásúborytechfóruumužívatelia

e3 GC sekcia
Gamescom
Live report
Battlefield 1
dojmy
Mafia 3
dojmy
Gears of War 4
PC
Metal Gear
Survive
Watch Dogs 2
multiplayer
Microsoft
konferencia
EA
live streamy
SW Battlefront
Death Star
Call of Duty
Zombies
GTX 10 pre
notebooky

Novinka


Crowfall zapojí hráčov do feudálneho systému a bude obchodovať s telami

pridal roberto 20.1.2016 o 8:48
PC
Crowfall zapojí hráčov do feudálneho systému a bude obchodovať s telami


Už je to takmer rok odkedy sme prvýkrát počuli o príprave hry Crowfall, ktorá sama seba nazvala "naozaj iným MMORPG" (iným ako WoW) a "Throne War simulátorom". Hlavnou myšlienkou je spojiť nepredvídateľnosť multiplayerových zápasov a dobrý pocit z dlhodobého rozvoja jednej postavy a ovplyvňovania jedného sveta v jednej komunite. Z toho vzišlo, že hrdinovia sa budú vrhať do nových svetov, vytvárať koalície, bojovať o zdroje, moc i nadvládu nad svetom, ale iba pokým nevyprší čas tohto sveta, alebo niektorá frakcia nedosiahne totálne víťazstvo. Po úspešnom ťažení sa vrátia do perzistentného domovského sveta, utratia odmeny na rozvoj vlastného územia a opäť sa vrhnú do nového dobrodružstva v novom, zväčša procedurálne vygenerovanom svete.

V čele štúdia ArtCraft stoja Gordon Walton a J. Todd Coleman, ktorí si pripisujú zásluhy na hrách Ultima Online, Shadowbane i Star Wars Galaxies. Vydanie finálnej alebo aspoň pokročilej beta-verzie je ešte ďaleko, cieľom štúdia je leto 2017, ale autori nás už detailnejšie oboznámili so zamýšľaným fungovaním oboch typov svetov.

Crowfall zapojí hráčov do feudálneho systému a bude obchodovať s telami

Pri príchode do nového dočasného sveta je hráčov avatar takmer nahý a nepozná mapu. Spolu so svojím tímom sa vydá na prieskum a bude objavovať ruiny prastarých hradov, opustené bane a iné významné miesta, kde by sa dali nájsť zbrane a nástroje. Iné miesta poslúžia ako zdroj cenného štartovacieho materiálu, napríklad kameňa, z ktorého sa dá postaviť pevnosť. Kameň budú potrebovať aj iné skupinky hráčov usadené na iných miestach s inými surovinami a začne sa rozvíjať obchod, ale bude to aj začiatok spojenectiev a ekonomicky motivovaných vojen. Tímy či gildy naberú na sile, svoje mestá obkolesia hradbami, budú sa pretekať vo výrobe zbraní a zároveň čeliť stále väčšiemu tlaku miestnej fauny. V ďalšej fáze majú neúspešné gildy prežiť iba za cenu odprisahania vernosti inej gilde, alebo budú zničené a celé ťaženie opustia s dlhým nosom. To celé v časovom limite 1 mesiac až 1 rok, pravidlá sa budú líšiť a svety s rôznou dĺžkou trvania budú vznikať podľa dopytu hráčov.

Crowfall zapojí hráčov do feudálneho systému a bude obchodovať s telami

Spojenectvá a prísahy gíld však budú iba dočasné a skončia spolu s dočasným svetom, ktorého zánik bude ako koniec misie. V perzistentnom svete bude každý hráč vlastniť aspoň kúsok pôdy, ktorý bude môcť rozvíjať pomocou surovín poslaných z dočasného sveta. Hráč bude môcť svoje panstvo rozširovať a stavať na ňom trvácne hrady, kováčske dielne a ďalšie užitočné budovy a trhoviská, ktoré však budú vyžadovať údržbu/zdroje. Pre sociálny a gildovný život bude dôležitá možnosť zdieľať jeden spoločný svet, ktorému bude vládnuť jeden kráľ a kvôli rýchlejšiemu rozvoju a získavaniu spojencov bude krajinu deliť medzi vysokú šľachtu a tá ju ešte bude deliť ďalej, aby vznikol feudálny systém.

 "Monarcha, napríklad Robert, môže na severe vytvoriť veľkú oblasť Sever a venovať ju svojmu priateľovi Nedovi. Ned si na jednom mieste postaví hrad, napríklad Zimohrad, a zvyšok svojho územia rozdeliť na provincie a zveriť ďalším hráčom, ktorí si tam postavia pevnosti," uvádzajú vývojári ako príklad, pričom nižšia šľachta ešte bude môcť pozemky s budovami zverovať ďalším hráčom.

Crowfall zapojí hráčov do feudálneho systému a bude obchodovať s telami

Prechádzanie medzi svetmi bude spojené aj lore a netradičným systémom zbierania skúseností a vývoja postavy. Hráč sa má stotožniť s "nesmrteľnou dušou" nazývanou crow (duša/duch je znázorňovaný v podobe vrany). Veľa bojových, remeselných a ďalších schopností bude prisudzovaných tomuto duchu a teda spoločných pre všetky postavy na hráčovom účte. Konkrétni bojovníci budú vnímaní iba ako akési prázdne nádoby - telá pripravené na to, aby do nich vstúpila duša. Časť skillov a schopností bude potom závislých na tomto tele, keďže napríklad slabé telo lukostrelca sa nemôže zručne oháňať obojručnou sekerou, pretože je na to prislabé, hoci duša vo vnútri by s ňou vedela zaobchádzať.

Hráči tak nebudú musieť byť celý čas viazaní na jedného hrdinu ani levelovať niekoľko hrdinov úplne oddelene. Systém bude ešte hlbší, keďže v najnebezpečnejších a zároveň najbohatších dočasných svetoch s najprísnejšími pravidlami bude smrť hroziť stratou tela spolu so všetkým jej vlastníctvom. Z nekromancie a obchodovania s telami sa tak môže stať výhodný biznis.

Zatiaľ tieto mechaniky fungujú iba na papieri, ale projekt už podporilo vyše 100 tisíc podporovateľov, ktorí spoločne vyzbierali 6.3 milióna amerických dolárov. Časť z nich si už týmto spôsobom zabezpečila rýchlejší štart vďaka väčšej či menšej pevnosti alebo rovno celému hradu, ktorý dostanú pri štarte hry.


Zaradené pod: mmo, ,




<<<Glory opustí Zem a bude hľadať nové útočisko
predchádzajúca novinka

10 minút novej hrateľnosti z Hyrule Warriors Legends >>>
nasledujúca novinka

Pozrite si aj
Diskusia

      Pre možnosť pridania komentáru musíte byť prihlásený.

Zaregistrujte sa, alebo použite facebook autentifikáciu facebook login

searchbutton
Sector Herný magazín
sector magazin SECTOR Magazín
#83


PDF verzia


Flash verzia

Social Sector
Príspevky
Film: Mission Impossible 6 odložené kvôli pla...
nech si tomas pyta, kolko chce, stoji za to, nevie...
Total War: WARHAMMER privíta nových lordov v ...
rome 1 na svoju dobu priniesol revolúciu a to po v...
Tyranny
25 hodín? tak to ma veru neohromilo... v pillars n...
Film: Mission Impossible 6 odložené kvôli pla...
dvojka a trojka boli veľmi slabé (hlavne dvojka).....
Film: Mission Impossible 6 odložené kvôli pla...
je to prakticky jeho séria, ktorú aj produkoval a ...
Film: Mission Impossible 6 odložené kvôli pla...
byt tak skusenym a dobrym hercom ako je tom cruis ...
Rozšírenie Crash Bandicoot do Skylanders Imag...
skôr som viac zvedavy na tie remaky prvych troch č...
Gamescom 2016: Čo nové prinesie PES 2017? Ako...
no 17 vyzera vyladenejsie oproti 16.strely su mene...
Tyranny
25 hodin zabavy?? nemalo tam byt skor 125 hodin?...
Film: Mission Impossible 6 odložené kvôli pla...
katastrofa, jak im je stále málo...
Total War: WARHAMMER privíta nových lordov v ...
a nebol náhodou rome 1 aj trošku jednoduchší na pr...
bottom
Hry | Videá | Súbory | Tech | Fórum | Užívatelia | PC | Xbox 360 | PS3 | PSP | Wii | DS | Mobil | Obsah
ISSN 1336-7285. Všetky práva vyhradené. (c) 2016 SECTOR Online Entertainment   /   contact us on: sector@sector.sk