Crowfall zapojí hráčov do feudálneho systému a bude obchodovať s telami

Duša je nesmrteľná a môže hromadiť skúsenosti z mnohých svetov, ale telo môže zomrieť a byť ukradnuté iným hráčom.

pridal roberto 20.1.2016 o 8:48 pod hry
Crowfall zapojí hráčov do feudálneho systému a bude obchodovať s telami

HRY > NOVINKY >

Už je to takmer rok odkedy sme prvýkrát počuli o príprave hry Crowfall, ktorá sama seba nazvala "naozaj iným MMORPG" (iným ako WoW) a "Throne War simulátorom". Hlavnou myšlienkou je spojiť nepredvídateľnosť multiplayerových zápasov a dobrý pocit z dlhodobého rozvoja jednej postavy a ovplyvňovania jedného sveta v jednej komunite. Z toho vzišlo, že hrdinovia sa budú vrhať do nových svetov, vytvárať koalície, bojovať o zdroje, moc i nadvládu nad svetom, ale iba pokým nevyprší čas tohto sveta, alebo niektorá frakcia nedosiahne totálne víťazstvo. Po úspešnom ťažení sa vrátia do perzistentného domovského sveta, utratia odmeny na rozvoj vlastného územia a opäť sa vrhnú do nového dobrodružstva v novom, zväčša procedurálne vygenerovanom svete.

V čele štúdia ArtCraft stoja Gordon Walton a J. Todd Coleman, ktorí si pripisujú zásluhy na hrách Ultima Online, Shadowbane i Star Wars Galaxies. Vydanie finálnej alebo aspoň pokročilej beta-verzie je ešte ďaleko, cieľom štúdia je leto 2017, ale autori nás už detailnejšie oboznámili so zamýšľaným fungovaním oboch typov svetov.

Crowfall zapojí hráčov do feudálneho systému a bude obchodovať s telami

Pri príchode do nového dočasného sveta je hráčov avatar takmer nahý a nepozná mapu. Spolu so svojím tímom sa vydá na prieskum a bude objavovať ruiny prastarých hradov, opustené bane a iné významné miesta, kde by sa dali nájsť zbrane a nástroje. Iné miesta poslúžia ako zdroj cenného štartovacieho materiálu, napríklad kameňa, z ktorého sa dá postaviť pevnosť. Kameň budú potrebovať aj iné skupinky hráčov usadené na iných miestach s inými surovinami a začne sa rozvíjať obchod, ale bude to aj začiatok spojenectiev a ekonomicky motivovaných vojen. Tímy či gildy naberú na sile, svoje mestá obkolesia hradbami, budú sa pretekať vo výrobe zbraní a zároveň čeliť stále väčšiemu tlaku miestnej fauny. V ďalšej fáze majú neúspešné gildy prežiť iba za cenu odprisahania vernosti inej gilde, alebo budú zničené a celé ťaženie opustia s dlhým nosom. To celé v časovom limite 1 mesiac až 1 rok, pravidlá sa budú líšiť a svety s rôznou dĺžkou trvania budú vznikať podľa dopytu hráčov.

Crowfall zapojí hráčov do feudálneho systému a bude obchodovať s telami

Spojenectvá a prísahy gíld však budú iba dočasné a skončia spolu s dočasným svetom, ktorého zánik bude ako koniec misie. V perzistentnom svete bude každý hráč vlastniť aspoň kúsok pôdy, ktorý bude môcť rozvíjať pomocou surovín poslaných z dočasného sveta. Hráč bude môcť svoje panstvo rozširovať a stavať na ňom trvácne hrady, kováčske dielne a ďalšie užitočné budovy a trhoviská, ktoré však budú vyžadovať údržbu/zdroje. Pre sociálny a gildovný život bude dôležitá možnosť zdieľať jeden spoločný svet, ktorému bude vládnuť jeden kráľ a kvôli rýchlejšiemu rozvoju a získavaniu spojencov bude krajinu deliť medzi vysokú šľachtu a tá ju ešte bude deliť ďalej, aby vznikol feudálny systém.

 "Monarcha, napríklad Robert, môže na severe vytvoriť veľkú oblasť Sever a venovať ju svojmu priateľovi Nedovi. Ned si na jednom mieste postaví hrad, napríklad Zimohrad, a zvyšok svojho územia rozdeliť na provincie a zveriť ďalším hráčom, ktorí si tam postavia pevnosti," uvádzajú vývojári ako príklad, pričom nižšia šľachta ešte bude môcť pozemky s budovami zverovať ďalším hráčom.

Crowfall zapojí hráčov do feudálneho systému a bude obchodovať s telami

Prechádzanie medzi svetmi bude spojené aj lore a netradičným systémom zbierania skúseností a vývoja postavy. Hráč sa má stotožniť s "nesmrteľnou dušou" nazývanou crow (duša/duch je znázorňovaný v podobe vrany). Veľa bojových, remeselných a ďalších schopností bude prisudzovaných tomuto duchu a teda spoločných pre všetky postavy na hráčovom účte. Konkrétni bojovníci budú vnímaní iba ako akési prázdne nádoby - telá pripravené na to, aby do nich vstúpila duša. Časť skillov a schopností bude potom závislých na tomto tele, keďže napríklad slabé telo lukostrelca sa nemôže zručne oháňať obojručnou sekerou, pretože je na to prislabé, hoci duša vo vnútri by s ňou vedela zaobchádzať.

Hráči tak nebudú musieť byť celý čas viazaní na jedného hrdinu ani levelovať niekoľko hrdinov úplne oddelene. Systém bude ešte hlbší, keďže v najnebezpečnejších a zároveň najbohatších dočasných svetoch s najprísnejšími pravidlami bude smrť hroziť stratou tela spolu so všetkým jej vlastníctvom. Z nekromancie a obchodovania s telami sa tak môže stať výhodný biznis.

Zatiaľ tieto mechaniky fungujú iba na papieri, ale projekt už podporilo vyše 100 tisíc podporovateľov, ktorí spoločne vyzbierali 6.3 milióna amerických dolárov. Časť z nich si už týmto spôsobom zabezpečila rýchlejší štart vďaka väčšej či menšej pevnosti alebo rovno celému hradu, ktorý dostanú pri štarte hry.





Páči sa mi!

Zaradené pod: mmo






Crowfall zapojí hráčov do feudálneho systému a bude obchodovať s telami
PC

Vývoj: ArtCraft
Štýl: MMO / RPG
Web: domovská stránka hry
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
Prosím prihláste sa pre možnosť pridania komentáru.
Môžete sa prihlásiť cez Sector konto, alebo Facebook.
SOCIÁLNE SIETE
NOVÉ FÓRA
|Wargame - european assault (1)
zdravím vás. ked to nainštalujem zo steamu,mám pln...
|Prezeranie fotiek na xbox seri... (5)
Chcem sa opýtať. Mám HDD 4TB s fotkami. Keďže je t...
|Humble bundle (a iné) trade (1)
Kto kupuje rôzne herné bundle tak vie, že nie všet...
|Xbox hľadám hračov (5)
Zdravim od včera som hráč Xboxu prešiel som s ps5 ...
|Stropné reproduktory pre dolby... (6)
Zdravím. Je tu niekto, kto sa vyzná do audio techn...
|Svet, ukrajina, vojny ... (20473)
Sem môžete dávať správy zo sveta, o Ukrajine a ďal...
vaše novinky zo sveta zábavy
sector logo
Sector.sk - hry, recenzie, novinky
Ochrana súkromia | Reklama | Kontakt
ISSN 1336-7285. Všetky práva vyhradené. (c) 2024 SECTOR Online Entertainment / sector@sector.sk