Autori Without Memory využijú SpeedTree pre tvorbu realistických lesov

Už štandardný nástroj na generovanie lesov sa dostane aj do zatiaľ neukázanej východnej hry od novej firmy Dinosaurum Games.

pridal play3man 21.6.2014 o 10:12 pod hry
Autori Without Memory využijú SpeedTree pre tvorbu realistických lesov

HRY > NOVINKY >

Without Memory, jedna z ďalších filmovo ladených hier, bola oznámená koncom apríla tohto roka ako exkluzívna hra pre konzolu PlayStation 4. Za hrou stoja ruskí vývojári zo štúdia Dinosaurum Games a čo sa informácií okolo samotného príbehu týka, tak tie si nechávajú zatiaľ pre seba a kontakt s hráčmi udržujú iba prostredníctvom nových obrázkov či bližších detailov o hrateľnosti. Ako najzaujímavejšia z nich určite vyčnieva údajná inovácia systému QTE. Autori si sú tak vedomí faktu, že sa v dnešnej dobe u recenzentov tento prvok skôr stretáva s kritikou a práve preto by ho chceli preniesť na vyššiu úroveň než nudné stláčanie tlačidiel. Na bližšie informácie, ako presne to chcú urobiť, si však budeme musieť ešte počkať.

Najnovšie informácie, o ktoré sa s nami vývojári podelili, sa týkajú grafickej stránky hry. Pre vytváranie lesov totiž použijú obľúbený SpeedTree, schopných vytvoriť veľmi realisticky vyzerajúce lesy. Používa sa ako vo filmoch kde sa rozbehol pri Avatarovi, Ironmanoi 3, alebo aj X-Men: Days of Future. No v hrách už má väčšiu históriu kde ho rozbehlo PGA tour, na palubu naskočilo Call of Duty 3, Oblivion, postupne Battlefieldy, Fallout 3, Saints Row a aj GTA IV.  Najnovšie bude aplikovaný aj v Dragon Age: Inquisition, Witcher 3, alebo Destiny. 

Pre ruských tvorcov je veľkoou inšpiráciou Beyond: Two Souls od Quantic Dream. Dokonca, ako informovali minulý mesiac, ešte vo februári tohto roka odoslali svoj scenár na Without Memory do štúdia Quantic Dream s prosbou o vyjadrenie ich názoru. Po dlhom čakaní prišlo až na telefonát s CEO Quantic Dream, Guillaume de Fondaumière, ktorý ich prácu pochválil a zaželal im všetko dobré, no dodal, že si táto ich myšlienka bude vyžadovať ešte množstvo hodín poctivej práce. Nakoniec však nechýbalo ani zopár slov chvály od Davida Cagea.

Aby sme ale nezostali len pri slovách, vývojári sa tiež podelili o dvojicu obrázkov, ktoré ukazujú model jednej z postáv. Viac informácií by sme sa mali dozvedieť v auguste.





Autori Without Memory využijú SpeedTree pre tvorbu realistických lesov  Autori Without Memory využijú SpeedTree pre tvorbu realistických lesov
Páči sa mi!






Autori Without Memory využijú SpeedTree pre tvorbu realistických lesov
PS4

Vývoj: Dinosaurum Games / Dinosaurum Games
Štýl: Akcia / Triler
Dátum vydania:  2016
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
Prosím prihláste sa pre možnosť pridania komentáru.
Môžete sa prihlásiť cez Sector konto, alebo Facebook.
SOCIÁLNE SIETE
NOVÉ FÓRA
|Zháňam labo variety kit 01 pre... (1)
Mal by niekto na predaj Labo Variety Kit 01 (Toy-c...
|Dragons dogma 2 (1)
Zdravim, mam otazku ohladne DG2 a to ze ako mam pa...
|Metro séria (6)
Chcem sa len opýtať pre zaujímavosť Metro hry sú u...
|Vetráky: pripojenie 3-pin 5v a... (13)
čafte, mám staručký pc 2017/18 (Z270-i7-7700k) nak...
|Jedi survivor (2)
prosím, v akom case príde survivor do gamepass? je...
|Svet, ukrajina, vojny ... (20280)
Sem môžete dávať správy zo sveta, o Ukrajine a ďal...
vaše novinky zo sveta zábavy
sector logo
Sector.sk - hry, recenzie, novinky
Ochrana súkromia | Reklama | Kontakt
ISSN 1336-7285. Všetky práva vyhradené. (c) 2024 SECTOR Online Entertainment / sector@sector.sk