Pozrite sa na GoldenEye 007 prepracovaný v Unreal Engine 4 |
Študent univerzity v Sheffielde si ako diplomovú prácu vybral pretvorenie legendárnej FPS GoldenEye 007 v Unreal Engine 4
GoldenEye 007 je legendárna FPS, ktorá sa po prvý raz predstavila na Nintendo 64 a zlatým písmom sa zapísala do dejín žánru, ktorý aj čiastočne pomohla zmeniť. Žiadna z jej ďalších inkarnácií sa už v podobnej miere nevydarila a tak značka upadla. Teraz sa nám však ukazuje, čo všetko by sa z nej ešte dalo vytiahnuť, ak by sa jej chopil niekto schopný.
Jude Wilson je nádejný 3D artist študujúci na Sheffield Hallam University a ako svoju diplomovú prácu si vybral pretvorenie menšej časti hry nazvanej The Facility. Vo svojom videu ukazuje herné prostredie pretvorené v Unreal Engine 4, pričom aby dosiahol čo najlepší dojem, okrem hry čerpal inšpiráciu aj z filmu. Všetky assety vytváral úplne od nuly v 3DS Max, Marmoset Toolbag 2, Photoshope, nDo2, Substance Designer a, samozrejme, v Unreal Engine 4.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Speedrunner prešiel prvý level Doom 2 za menej ako 5 sekúnd 45
- Bude ďalší Xbox prakticky PC? 112
- Japonský prieskum ukázal, že mladí hráči už neriešia štandardné konzoly 96
- Fanúšikovia Escape From Tarkov sú naštvaní, autori vydali 250 dolárovú edíciu s ex 88
- Aké hry prídu v máji? 51
- Dostalo Stellar Blade prvým patchom aj cenzúru? 142
- Tomb Raider: Definitive Edition je už aj na PC 45
- Microsoft vraj už diskutuje o tom, ako vydať ďalšiu Fallout hru čo najskôr 78
- Česká FPS akcia Gray Zone Warfare práve dostala dátum vydania v Early access 42
- LG spúšťa masovú výrobu OLED panelu s prepínateľným rozlíšením a frekvenciou 53 zobraziť viac článkov >