PRIHLÁS
Filter na platformy, štýly a hodnotenia
Sector Magazín #126
2

Sector Magazín #126

PC
Mobil
PS4
Xbox One
Switch
pridané 6.10.2020

V novom magazíne sme zhrnuli aktuálne návraty klasík ako Mafia, Crash, Crysis, Serious Sam a porovnali aj nové konzoly.

Aká je budúcnosť World of Tanks v ďalších 10 rokoch?
10

Aká je budúcnosť World of Tanks v ďalších 10 rokoch?

PC
Interview
pridané 23.9.2020

Pri príležitosti aktuálneho výročia sme sa v novom interview pozreli nielen na blízku budúcnosť World of Tanks, ale aj na tú vzdialenejšiu.

Prečo Crysis Remastered vychádza teraz a nie až na nextgen?
41

Prečo Crysis Remastered vychádza teraz a nie až na nextgen?

PC
PS4
Xbox One
Switch
Interview
pridané 18.9.2020

Pri príležitosti vydania Crysis Remastered na PC, Xbox One a PS4 sme mali možnosť krátko vyspovedať Crytek a zistiť detaily o tom, čo nám remaster vlastne prináša.

Šéf Wargamingu o 10 rokoch World of Tanks
27

Šéf Wargamingu o 10 rokoch World of Tanks

PC
pridané 3.9.2020

Desiate narodeniny World of Tanks sú tu a pri tejto príležitosti si na nás našiel čas samotný šéf Wargamingu Viktor Kislyi, ktorý nám prezradil viac o minulosti aj budúcnosti hry.

Iron Harvest má byť stratégia, akú RTS hráči naozaj chcú
37

Iron Harvest má byť stratégia, akú RTS hráči naozaj chcú

PC
PS4
Xbox One
Interview
pridané 14.8.2020

Chcete sa dozvedieť viac o svete stratégie Iron Harvest, jej jednotkách, kampani a aj plánoch autorov do budúcnosti?

Čo nové prinesie Watch Dogs Legion?
19

Čo nové prinesie Watch Dogs Legion?

PC
PS4
Xbox One
PS5
Xbox Series X|S
Interview
pridané 17.7.2020

Mali sme možnosť vyspovedať kreatívneho riaditeľa Watch Dogs Legion o tom, čo s hrou prinesú, ako ju vylepšia na nové konzoly a prečo sa rozhodli práve pre Londýn.

Minulosť, súčasnosť aj budúcnosť World of Tanks Blitz
3

Minulosť, súčasnosť aj budúcnosť World of Tanks Blitz

PC
Mobil
iOS
Android
Interview
pridané 15.7.2020

Ako vznikla hra World of Tanks Blitz, čo nám ešte prinesie a či sa niekedy dostane aj na Nintendo Switch? Na to nám odpovedal jej vedúci dizajnér z Wargamingu.

Intellivision Amico bude veľmi odlišná konzola
13

Intellivision Amico bude veľmi odlišná konzola

Interview
pridané 9.7.2020

J Allard je veterán herného priemyslu, ktorý pracoval na Windowse, priniesol prvý Xbox a stál aj pri zrode Xbox Live. Tento rok nám prinesie novú konzolu Intellivision Amico.

Sector magazín #125
0

Sector magazín #125

PC
PS4
Xbox One
Switch
pridané 8.7.2020

Nové číslo magazínu otvára The Last of Us Part 2, pridáva sa Desperados III, alebo aj Deep Rock Galactic.

Sherlock Holmes: Chapter One ukáže novú tvár známeho detektíva
12

Sherlock Holmes: Chapter One ukáže novú tvár známeho detektíva

PC
PS4
Xbox One
Interview
Xbox Series X|S
PS5
pridané 1.7.2020

Mali sme možnosť vyspovedať zástupcu ukrajinského štúdia Frogwares, ktoré pripravuje novú časť svojej Sherlock Holmes série, ktorá sa ponesie v znamení odvážnych zmien.

Dajú sa hry vyvíjať aj bez tlaku na autorov?
10

Dajú sa hry vyvíjať aj bez tlaku na autorov?

PC
PS4
Xbox One
Switch
Interview
pridané 24.6.2020

Modern Wolf je relatívne mladé vydavateľstvo, ktoré možno ani nepoznáte, no chcú veci robiť inak a práve o tom nám prezradili viac v rozhovore.

The Last of Us 2 stavia na všetkom, čo bolo v prvej hre skvelé
89

The Last of Us 2 stavia na všetkom, čo bolo v prvej hre skvelé

PS4
PS4 Pro
pridané 5.6.2020

Halley Gross, ktorá pracovala na scenári The Last of Us: Part II, priblížila svet hry, jej postavy, nosnú tému, no a to všetko bez spoilerov.

Sector Magazín #124
1

Sector Magazín #124

PC
PS4
Xbox One
Switch
pridané 3.6.2020

Nové číslo nášho pdf magazínu vám zhrnie aktuálne ohlásenú Mafia trilógiu, pridá recenziu na Mafia 2: Definitive edition.

Marvel's Iron Man chce posunúť VR hry do ďalšej generácie
2

Marvel's Iron Man chce posunúť VR hry do ďalšej generácie

PS4
Interview
PS VR
pridané 29.5.2020

So zakladateľom štúdia Camouflaj sme sa porozprávali o tom, aké to bude zalietať si ako Iron Man v pripravovanej VR hre exkluzívne pre PS VR.

Mišo Ivan o tvorbe pre LoL kartovku Legends of Runeterra
10

Mišo Ivan o tvorbe pre LoL kartovku Legends of Runeterra

PC
iOS
Android
Interview
pridané 22.5.2020

Na hrách známeho štúdia Riot pracuje aj talentovaný slovenský výtvarník Michal Ivan, ktorý nám prezradil viac o tom, ako vzniká nová kartovka Legends of Runeterra.

Sector Magazín #123
1

Sector Magazín #123

PC
Mobil
PS4
Xbox One
Switch
pridané 4.5.2020

Nové číslo magazínu otvára práve ohlásený Assassin's Creed Valhalla

Ako koronakríza ovplyvnila GOG.com?
24

Ako koronakríza ovplyvnila GOG.com?

PC
Interview
pridané 29.4.2020

Vyspovedali sme zástupcu GOG.com o tom, či im počas pandémie stúpli predaje, aké sú najpredávanejšie hry na Slovensku a ako sa teraz starajú o svojich zamestnancov.

Sector Magazín #122
5

Sector Magazín #122

PC
PS4
Xbox One
Switch
pridané 31.3.2020

Nové číslo Sector Magazínu otvára Half-Life: Alyx, dopĺňa ho Doom Eternal a Call of Duty: Warzone.

Sú videohry novým tabakom?
86

Sú videohry novým tabakom?

PC
Mobil
PS4
Xbox One
iOS
WP
Interview
Switch
VR
pridané 20.3.2020

Aleksandra Jarosz je nezávislá vývojárka a psychologička, ktorá nám viac prezradila o poruche spojenej s hraním a tom, ako vplýva na hráčov a herný biznis.

Čitateľský výber hier desaťročia
173

Čitateľský výber hier desaťročia

PC
PS4
Xbox One
Switch
PS Vita
pridané 6.3.2020

V hlasovaní ste vybrali aj najlepšie hry desaťročia a pozrime sa, ktoré tituly si za ten čas získali najviac fanúšikov.

PowerPlay Studio: Vysoká škola nie je jediná cesta ako získať vedomosti
12

PowerPlay Studio: Vysoká škola nie je jediná cesta ako získať vedomosti

PC
pridané 2.3.2020

Chceli by ste pracovať v hernom biznise? Stať sa súčasťou slovenského herného štúdia nie je vôbec nereálne. Musíte však mať potrebné skúsenosti a taktiež úspešne prejsť pohovorom.

Čitateľská hra roka 2019
86

Čitateľská hra roka 2019

PC
Mobil
PS4
Xbox One
Switch
pridané 28.2.2020

Vyhodnotenie našej ankety je už tu a pozrime sa, ktoré hry si od vás odniesli najviac hlasov v každej z kategórii.

Autori Dreams: Nevieme odhadnúť, čo sa dá s dostupnými nástrojmi vytvoriť
7

Autori Dreams: Nevieme odhadnúť, čo sa dá s dostupnými nástrojmi vytvoriť

PS4
Interview
pridané 24.2.2020

Media Molecule už má za sebou launch svojej očakávanej hry Dreams. O čom vlastne je, pre koho je primárne určená a čo štúdio plánuje ďalej, sa dozviete v našom rozhovore.

Prečo potreboval Kratos v God of War kaskadéra?
6

Prečo potreboval Kratos v God of War kaskadéra?

Interview
pridané 19.2.2020

Vyspovedali sme známeho kaskadéra, choreografa a režiséra, ktorý sa síce dostal do Hollywoodu, no neskôr zostal pracovať na hrách, medzi ktorými je napríklad aj God of War.

Prečo na Xbox verziu Space Engineers čakáme už od roku 2014?
4

Prečo na Xbox verziu Space Engineers čakáme už od roku 2014?

Xbox One
Interview
pridané 12.2.2020

Space Engineers patrí medzi najúspešnejšie hry z Česka a to je zatiaľ len na PC. O Xbox One porte a aj ďalších plánoch s hrou nám porozprával Vladislav Polgár z Keen Software House

 
VIAC
vaše novinky zo sveta zábavy
sector logo
network
Ochrana súkromia | Reklama | Kontakt
ISSN 1336-7285. Všetky práva vyhradené. (c) 2020 SECTOR Online Entertainment / sector@sector.sk