Filter na platformy, štýly a hodnotenia
Gamescom 2019 - live report
4

Gamescom 2019 - live report

PC
pridané 17.8.2019

Vydávame sa na Gamescom a nebude chýbať ani náš live blog z tohto podujatia.

Sector Magazín #116
2

Sector Magazín #116

PC
Mobil
PS4
Xbox One
Switch
pridané 16.8.2019

Nové číslo magazínu otvára práve ohlásene Need for Speed Heat, dopĺňajú ho recenzie na hry, filmy a aj hardvér.

Ako zostarla pôvodná Doom trilógia?
42

Ako zostarla pôvodná Doom trilógia?

PS4
Xbox One
Switch
pridané 16.8.2019

Pôvodná Doom trilógia sa dostala na Xbox One, PS4 a Nintendo Switch, čo je ideálna príležitosť pozrieť sa na to, ako za tie roky kultové hry zostarli.

Martin Spano: Teóriu simulácie treba brať z vedeckého hľadiska veľmi vážne
73

Martin Spano: Teóriu simulácie treba brať z vedeckého hľadiska veľmi vážne

PC
Interview
pridané 14.8.2019

Žijeme v simulácii? Aj keď sa to zdá ako úplne šialenstvo, táto teória môže vysvetľovať našu existenciu. Na túto tému sme sa porozprávali so slovenským vedcom Martinom Spanom.

Keď sa hry približujú k filmom: David Hubert o tvorbe scén v Tomb Raider a Deus Ex
3

Keď sa hry približujú k filmom: David Hubert o tvorbe scén v Tomb Raider a Deus Ex

Interview
pridané 9.8.2019

Prestrihové scény v hrách sú dôležitým nástrojom na rozprávanie deja. Ako ich urobiť tak, aby dosahovali kvalitu filmu, nám prezradil režisér scén v sérii Tomb Raider.

Ako vznikala hudba v hre Zaklínač 3
13

Ako vznikala hudba v hre Zaklínač 3

Interview
pridané 5.7.2019

Poľská hudobná skupina Percival prezradila detaily nahrávania hudby do Zaklínača a jeho kartovej hry Thronebreaker.

Dávid Ringeisen - Verím, že príbehové hry majú budúcnosť
18

Dávid Ringeisen - Verím, že príbehové hry majú budúcnosť

Interview
pridané 1.7.2019

Vyspovedali sme Dávida Ringeisena, tvorcu CGI videí zo štúdia Digic Pictures. Pracoval na množstve hier, vrátane Call of Duty: Advanced Warfare, kde si zahral aj Kevin Spacey.

Tvorca Diabla si prešiel extrémami - David Brevik od Blizzardu po indie tvorbu
15

Tvorca Diabla si prešiel extrémami - David Brevik od Blizzardu po indie tvorbu

Interview
pridané 27.6.2019

Tvorca legendárneho Diabla nám prezradil svoj názor na herný priemysel aj dôvody, prečo sa rozhodol založiť štúdio jednej osoby a vyvíjať hru celkom sám.

Sector magazín #115
1

Sector magazín #115

PC
PS4
Xbox One
Switch
pridané 20.6.2019

Nové číslo magazínu otvárajú tituly z E3, kde veľké prichádzajúce hry dostali dátumy, vrátane Cyberpunku 2077.

Od Mafie 2 cez Quantum Break a World of Tanks až po indie
18

Od Mafie 2 cez Quantum Break a World of Tanks až po indie

PC
Interview
pridané 20.6.2019

Známy český vývojár Miloš Jeřábek nám v rozhovore otvorene porozprával o svojej ceste naprieč herným biznisom, pripravovanej FPS a pridal aj pikošky zo svojej kariéry.

Jonathan Blow o svojich hrách, indie scéne a aj budúcnosti
20

Jonathan Blow o svojich hrách, indie scéne a aj budúcnosti

Interview
pridané 13.6.2019

Legendárny indie tvorca nám odpovedal na zvedavé otázky o dvojici úspešných titulov Braid a The Witness, ale aj o tom, aký je stav herného biznisu a hlavne indie scény.

Ako vznikala postava herného Spider-Mana?
8

Ako vznikala postava herného Spider-Mana?

Interview
pridané 4.6.2019

Gavin Goulden má za sebou hry, ako napríklad Marvel's Spider-Man, Sunset Overdrive a Bioshock Infinite. Vo všetkých pracoval na postavách a prezradil nám o tom viac.

Martin Sahlin otvorene o Unravel, Yarnym a EA
2

Martin Sahlin otvorene o Unravel, Yarnym a EA

PC
PS4
Xbox One
Switch
Interview
pridané 30.5.2019

Martin Sahlin je kreatívny riaditeľ štúdia, ktoré stojí za sériou Unravel. My sme mali možnosť sa s ním stretnúť a otvorene porozprávať o tom, čím si prešli v posledných rokoch.

Sector Magazín #114
0

Sector Magazín #114

PC
Mobil
PS4
Xbox One
Switch
pridané 20.5.2019

Nové číslo magazínu otvára akčný rage Rage 2, dopĺňajú ho nové tituly ako A Plague Tale, Mortal Kombat 11, Days Gone.

Tri najdôležitejšie veci pre skladanie hernej hudby
8

Tri najdôležitejšie veci pre skladanie hernej hudby

PC
PS4
Xbox One
Interview
pridané 17.5.2019

Hudobný skladateľ Capcomu Kota Suzuki priblížil tri dôležité aspekty potrebné k skladaniu hudby pre AAA tituly.

O vývoji Devil May Cry 5 a aj budúcnosti série
4

O vývoji Devil May Cry 5 a aj budúcnosti série

PC
PS4
Xbox One
Interview
pridané 3.5.2019

Matt Walker, jeden z producentov Devil May Cry 5, si našiel čas, aby sa pokúsil odpovedať na naše zvedavé otázky o vývoji hry a aj budúcnosti série.

Sascha Krohn z Asusu - Ľudia nemajú radi RGB prvky, pretože im boli nanútené
25

Sascha Krohn z Asusu - Ľudia nemajú radi RGB prvky, pretože im boli nanútené

PC
pridané 29.4.2019

Koniec pracovného týždňa sme strávili v Istanbule, kde mal Asus naplánované predstavenie nových notebookov. Situáciu sme však využili aj na rozhovor.

Sector Magazín #113
0

Sector Magazín #113

PC
Mobil
PS4
Xbox One
Switch
pridané 17.4.2019

Nové číslo nášho pdf sector magazínu otvára Star Wars Jedi Fallen Order, pridáva sa aj Sekiro, Generation Zero, hardvér a aj filmy.

Sector Magazín #112
8

Sector Magazín #112

PC
Mobil
PS4
Xbox One
Switch
pridané 15.3.2019

Nové číslo magazínu nám ponúka parádne tituly zo začiatku roka, dopĺňa to hardvérom a filmami.

Emmanuel Roth o Days Gone
29

Emmanuel Roth o Days Gone

PS4
PS4 Pro
pridané 11.3.2019

Na akcii k Days Gone sme okrem hrania dostali možnosť stretnúť jedného z vývojárov hry a položiť mu niekoľko otázok.

Adam Brennecke o Pillars of Eternity II: Deadfire
3

Adam Brennecke o Pillars of Eternity II: Deadfire

PC
pridané 15.2.2019

Pri príležitosti vydania posledného datadisku The Forgotten Sanctum k Pillars of Eternity II: Deadfire sme využili možnosť položiť otázky jednému z jej tvorcov.

Sector ročenka 2018
5

Sector ročenka 2018

PC
Mobil
PS4
Xbox One
Switch
pridané 30.1.2019

Rok 2018 je za nami a pozrime sa čo nám všetko priniesol prostredníctvom našej ročenky.

Čitateľská hra roka 2018
149

Čitateľská hra roka 2018

PC
Mobil
PS4
Xbox One
Switch
pridané 28.1.2019

Dohlasovali ste a pozrime sa, aké tituly ste vybrali ako najlepšie hry roka.

Sector v kocke 2018
76

Sector v kocke 2018

PC
Mobil
PS4
Xbox One
Switch
pridané 11.1.2019

Zhrňme si minulý rok v kocke, a to aj s najlepšími a najhoršími príspevkami. Čo ste najviac čítali a komentovali? Kto dostal najviac plusov a mínusov?

Philipp Weber o Cyberpunk 2077
33

Philipp Weber o Cyberpunk 2077

PC
PS4
Xbox One
pridané 9.1.2019

Hlavný dizajnér úloh v pripravovanej kyberpunkovej hre od CD Projekt Red odpovedal na naše zvedavé otázky, ktoré sa týkajú potenciálneho hitu.

 
VIAC
vaše novinky zo sveta zábavy
sector logo
network
Ochrana súkromia | Reklama | Kontakt
ISSN 1336-7285. Všetky práva vyhradené. (c) 2019 SECTOR Online Entertainment / sector@sector.sk