Analýza Ghostwire Tokyo na PC a PS5 |
Digital Foundry sa bližšie pozrelo na Ghostwire Tokyo, ktoré spojilo Unreal Engine 4, ray tracing a otvorené prostredie.
Digital Foundry sa bližšie pozrelo na Ghostwire Tokyo, ktoré spojilo Unreal Engine 4, ray tracing a otvorené prostredie. Konkrétne to celé v meste Tokio a samozrejme v noci a za dažďa, čo je ideálne miesto pre použitie ray tracingových odrazov a náležite tomu to vyzerá veľmi dobre. Aj keď berie si to výkon, ale zase použitie DLSS to zachraňuje. Respektíve aj nový temporálny TSR upscaling z Unreal enginu, ktorý nevyzerá zle, síce nemá na DLSS, ale je lepší ako FSR. Čo sa týka PS5 verzie, všimli si zaujímavosť a to, že ray tracing odleskov je tam nižšie nastavený ako najnižšie nastavenia PC verzie. Celkovo aj Quality režim na PS5 sú low-medium nastavenia PC verzie. PS5 má však zaujímavosť a to ako Quality režim, ktorý ide na 30 fps, tak má Performance režim, ktorý sa snaží držať 60 fps, ale pohybuje sa rôzne, ale potom má dva High framerate režimy s rôznymi nastaveniami, čo bežný používateľ nevie, čo znamenajú. V zásade tieto režimy sú len alternatívou k hlavným, ale s vypnutým V-syncom. Teda framerate môže ísť aj nad 60 fps, aj keď PS5 ešte nemá VRR, a teda premenlivý framerate nie je ideálny. |
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Zomrel Lance Reddick 129
- RECENZIA: Resident Evil 4 164
- Megavýpredaj prináša nové zľavy 69
- Valve si zaregistrovalo CS2 značku 88
- Ponuka PS Plus Extra a Premium na marec predstavená 43
- John Wick 4 dostáva vysoké recenzie 38
- Jarný Steam výpredaj práve začal, v zľave je aj Steam Deck 23
- Assassin's Creed Codename Red nám umožní hrať za samuraja a ninju 72
- Diablo IV odštartovalo otvorenú betu v early access 217
- AI generátor obrázkov Midjourney dostal verziu 5, obrázky sú znovu krajšie 136 zobraziť viac článkov >
PC
PS5 Xbox Series X|S Vývoj: Bethesda / Tango Gameworks Štýl: Akcia
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|