Analýza Ghostwire Tokyo na PC a PS5 |
Digital Foundry sa bližšie pozrelo na Ghostwire Tokyo, ktoré spojilo Unreal Engine 4, ray tracing a otvorené prostredie.
Digital Foundry sa bližšie pozrelo na Ghostwire Tokyo, ktoré spojilo Unreal Engine 4, ray tracing a otvorené prostredie. Konkrétne to celé v meste Tokio a samozrejme v noci a za dažďa, čo je ideálne miesto pre použitie ray tracingových odrazov a náležite tomu to vyzerá veľmi dobre. Aj keď berie si to výkon, ale zase použitie DLSS to zachraňuje. Respektíve aj nový temporálny TSR upscaling z Unreal enginu, ktorý nevyzerá zle, síce nemá na DLSS, ale je lepší ako FSR.
Čo sa týka PS5 verzie, všimli si zaujímavosť a to, že ray tracing odleskov je tam nižšie nastavený ako najnižšie nastavenia PC verzie. Celkovo aj Quality režim na PS5 sú low-medium nastavenia PC verzie.
PS5 má však zaujímavosť a to ako Quality režim, ktorý ide na 30 fps, tak má Performance režim, ktorý sa snaží držať 60 fps, ale pohybuje sa rôzne, ale potom má dva High framerate režimy s rôznymi nastaveniami, čo bežný používateľ nevie, čo znamenajú. V zásade tieto režimy sú len alternatívou k hlavným, ale s vypnutým V-syncom. Teda framerate môže ísť aj nad 60 fps, aj keď PS5 ešte nemá VRR, a teda premenlivý framerate nie je ideálny.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Autori Assassin's Creed Shadows sa ospravedlňujú japonským fanúšikom a vysvetľujú, 122
- S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl sa znovu odkladá 93
- Výrobcovia grafických kariet šetria na kvalitnej paste, čo má za následok jej rých 86
- Budu toto ceny nových Ryzen 9000 procesorov? 84
- Deadpool & Woverine trailer sa dostal do Guinessovej knihy rekordov 24
- Akú hernú klávesnicu kúpiť? 56
- Článok: Samsung Galaxy Watch7 37
- RECENZIA: Nobody Wants to Die 13
- Nový Ryzen 7 9700X bude v hrách o 2% rýchlejší v porovnaní s Ryzen 7 7800X3D. Čo t 62
- Apple začalo orezávať Apple TV+ 70 zobraziť viac článkov >
PC
PS5 Xbox Series X|S Vývoj: Bethesda / Tango Gameworks Štýl: Akcia
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|