Analýza Ghostwire Tokyo na PC a PS5 |
Digital Foundry sa bližšie pozrelo na Ghostwire Tokyo, ktoré spojilo Unreal Engine 4, ray tracing a otvorené prostredie.
Digital Foundry sa bližšie pozrelo na Ghostwire Tokyo, ktoré spojilo Unreal Engine 4, ray tracing a otvorené prostredie. Konkrétne to celé v meste Tokio a samozrejme v noci a za dažďa, čo je ideálne miesto pre použitie ray tracingových odrazov a náležite tomu to vyzerá veľmi dobre. Aj keď berie si to výkon, ale zase použitie DLSS to zachraňuje. Respektíve aj nový temporálny TSR upscaling z Unreal enginu, ktorý nevyzerá zle, síce nemá na DLSS, ale je lepší ako FSR.
Čo sa týka PS5 verzie, všimli si zaujímavosť a to, že ray tracing odleskov je tam nižšie nastavený ako najnižšie nastavenia PC verzie. Celkovo aj Quality režim na PS5 sú low-medium nastavenia PC verzie.
PS5 má však zaujímavosť a to ako Quality režim, ktorý ide na 30 fps, tak má Performance režim, ktorý sa snaží držať 60 fps, ale pohybuje sa rôzne, ale potom má dva High framerate režimy s rôznymi nastaveniami, čo bežný používateľ nevie, čo znamenajú. V zásade tieto režimy sú len alternatívou k hlavným, ale s vypnutým V-syncom. Teda framerate môže ísť aj nad 60 fps, aj keď PS5 ešte nemá VRR, a teda premenlivý framerate nie je ideálny.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Aké Star Wars hry sa oplatí zahrať? 93
- Nová Tomb Raider má byť v otvorenom svete v Indii, Lara bude mať aj motorku 87
- Čo ukázalo Gray Zone Warfare v early access? 38
- Aké hry prídu v máji? 51
- David Corenswet sa ukázal ako Superman 74
- Sony zrušilo plány s povinným previazaním PC hráčov Helldivers 2 cez PSN konto 275
- Ako sa má Helldivers 2 na PC? 388
- RECENZIA: Felvidek 37
- Aké filmy a seriály prídu v máji? 15
- Vo Witcherovi 3 si už budete môcť zalietať na gryfovi 26 zobraziť viac článkov >
PC
PS5 Xbox Series X|S Vývoj: Bethesda / Tango Gameworks Štýl: Akcia
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|