Analýza Ghostwire Tokyo na PC a PS5 |
Digital Foundry sa bližšie pozrelo na Ghostwire Tokyo, ktoré spojilo Unreal Engine 4, ray tracing a otvorené prostredie.
Digital Foundry sa bližšie pozrelo na Ghostwire Tokyo, ktoré spojilo Unreal Engine 4, ray tracing a otvorené prostredie. Konkrétne to celé v meste Tokio a samozrejme v noci a za dažďa, čo je ideálne miesto pre použitie ray tracingových odrazov a náležite tomu to vyzerá veľmi dobre. Aj keď berie si to výkon, ale zase použitie DLSS to zachraňuje. Respektíve aj nový temporálny TSR upscaling z Unreal enginu, ktorý nevyzerá zle, síce nemá na DLSS, ale je lepší ako FSR.
Čo sa týka PS5 verzie, všimli si zaujímavosť a to, že ray tracing odleskov je tam nižšie nastavený ako najnižšie nastavenia PC verzie. Celkovo aj Quality režim na PS5 sú low-medium nastavenia PC verzie.
PS5 má však zaujímavosť a to ako Quality režim, ktorý ide na 30 fps, tak má Performance režim, ktorý sa snaží držať 60 fps, ale pohybuje sa rôzne, ale potom má dva High framerate režimy s rôznymi nastaveniami, čo bežný používateľ nevie, čo znamenajú. V zásade tieto režimy sú len alternatívou k hlavným, ale s vypnutým V-syncom. Teda framerate môže ísť aj nad 60 fps, aj keď PS5 ešte nemá VRR, a teda premenlivý framerate nie je ideálny.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Nové Alza dni zľavy spustené 12
- RECENZIA: Metal Gear Solid Delta: Snake Eater 28
- DOJMY: Heroes of Might and Magic: Olden Era 36
- Windows 10 podpora dnes skončila, ale môžete si ju predĺžiť na ďalší rok 143
- Článok: ROG Xbox Ally X 81
- Čo AMD prinesie do RDNA 5 GPU čipov? 83
- Black Myth: Wukong dostáva veľkú aktualizáciu s vylepšeným výkonom na PC a PS5 47
- Chat3D - AI revolúcia v 3D modelovaní 29
- Tomonobu Itagaki zomrel vo veku 58 rokov 20
- ChatGPT sa čoskoro otvorí aj na erotické témy 51 zobraziť viac článkov >
PC
PS5 Xbox Series X|S Vývoj: Bethesda / Tango Gameworks Štýl: Akcia
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|