Analýza Ghostwire Tokyo na PC a PS5 |
Digital Foundry sa bližšie pozrelo na Ghostwire Tokyo, ktoré spojilo Unreal Engine 4, ray tracing a otvorené prostredie.
Digital Foundry sa bližšie pozrelo na Ghostwire Tokyo, ktoré spojilo Unreal Engine 4, ray tracing a otvorené prostredie. Konkrétne to celé v meste Tokio a samozrejme v noci a za dažďa, čo je ideálne miesto pre použitie ray tracingových odrazov a náležite tomu to vyzerá veľmi dobre. Aj keď berie si to výkon, ale zase použitie DLSS to zachraňuje. Respektíve aj nový temporálny TSR upscaling z Unreal enginu, ktorý nevyzerá zle, síce nemá na DLSS, ale je lepší ako FSR.
Čo sa týka PS5 verzie, všimli si zaujímavosť a to, že ray tracing odleskov je tam nižšie nastavený ako najnižšie nastavenia PC verzie. Celkovo aj Quality režim na PS5 sú low-medium nastavenia PC verzie.
PS5 má však zaujímavosť a to ako Quality režim, ktorý ide na 30 fps, tak má Performance režim, ktorý sa snaží držať 60 fps, ale pohybuje sa rôzne, ale potom má dva High framerate režimy s rôznymi nastaveniami, čo bežný používateľ nevie, čo znamenajú. V zásade tieto režimy sú len alternatívou k hlavným, ale s vypnutým V-syncom. Teda framerate môže ísť aj nad 60 fps, aj keď PS5 ešte nemá VRR, a teda premenlivý framerate nie je ideálny.
| NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Zomrel Cary-Hiroyuki Tagawa, známy ako Shang Tsung z Mortal Kombatu 18
- Aký vianočný darček kúpiť hráčovi? 36
- RAM pamäte pre PC stúpajú cenou trojnásobne, bude to problém na nasledujúci rok 181
- Objavila sa séria animácií z GTA VI 26
- Netflix oficiálne ohlasuje odkupovanie Warner Bros za 82 miliárd dolárov 135
- Filmy a seriály v decembri 2025 - Avatar, Stranger Things, Tomb Raider a aj Fallou 8
- Netflix vyhral ponuku na odkúpenie Warner Brosu, začína rokovania 80
- Arabi vlastnia prakticky celé EA 73
- Čo získa Netflix odkúpením Warner Bros? 43
- RECENZIA: Metroid Prime 4: Beyond 35 zobraziť viac článkov >
|
PC
PS5 Xbox Series X|S Vývoj: Bethesda / Tango Gameworks Štýl: Akcia
| |||
|
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
| |||














