Kojima plánoval znížiť cenu jeho hry vložením firemných reklám |
Kojima chcel použiť hornú obrazovku Nintendo DS nie na hranie, ale na zobrazovanie reklám hráčom.
Zakľadatel Kojima Productions Hideo Kojima tvrdí, že uvažoval o vložení reklám do jeho hry s cieľom podstatne znížiť cenu hry. Kvôli "mnohým prekážkam" a málo podporovateľom tohto nápadu sa ale musel svojho plánu nakoniec vzdať.
Hrou, o ktorej je reč, malo byť akčné RPG Lunar Knights z roku 2006, taktiež v Japonsku známe ako Taiyō: Django & Sabata.
2/2
— HIDEO_KOJIMA (@HIDEO_KOJIMA_EN) June 29, 2022
I gave it up because there were not many supporters and there were many obstacles to overcome, but it is not a rare project now. ☀️🥹
V danom období niektorí vývojári, ako napríklad EA, umiestňovali reklamy priamo do hry, ako upozorňuje používateľ jb v komentári pod príspevkom Kojimu.
Well it was common for publishers like EA to do this with ads for their own games then in 2006 we got actual corporate ads for products. Worst yet it caused lag to load these images as they were not proprietary image files but large bmps that the engine converted on load. Bad :( pic.twitter.com/Nu97o9bZDE
— jb 🏴 (@jcbjcb__) June 29, 2022
Reklamy sa objavili aj v Kojimovej sérií Metal Gear Solid, napríklad reklamu na produkty od Sony alebo Apple.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- DOJMY: Vivat Slovakia (Early Access) 146
- Aký je Fallout seriál? 166
- DOJMY: Kingdom Come: Deliverance II chce byť väčšie a lepšie ako jednotka 219
- Vivat Slovakia, slovenské GTA, vychádza v Early Access už vo štvrtok 84
- PS5 Pro Enhanced označenie nebude vyžadovať 60 fps hry, konzola bude mať aj ultra 86
- História Fallout série 62
- VIDEO : Vivat Slovakia - prvých 30 minút z Early Access verzie 56
- Ubisoft maže The Crew z knižníc hráčov 124
- Warhorse štúdio dnes o 20:00 predstaví svoju novú hru 119
- Witcher seriál bude mať 5 sérií, práve sa začala natáčať štvrtá 40 zobraziť viac článkov >