Kojima plánoval znížiť cenu jeho hry vložením firemných reklám |
Kojima chcel použiť hornú obrazovku Nintendo DS nie na hranie, ale na zobrazovanie reklám hráčom.
Zakľadatel Kojima Productions Hideo Kojima tvrdí, že uvažoval o vložení reklám do jeho hry s cieľom podstatne znížiť cenu hry. Kvôli "mnohým prekážkam" a málo podporovateľom tohto nápadu sa ale musel svojho plánu nakoniec vzdať.
Hrou, o ktorej je reč, malo byť akčné RPG Lunar Knights z roku 2006, taktiež v Japonsku známe ako Taiyō: Django & Sabata.
2/2
— HIDEO_KOJIMA (@HIDEO_KOJIMA_EN) June 29, 2022
I gave it up because there were not many supporters and there were many obstacles to overcome, but it is not a rare project now. ☀️🥹
V danom období niektorí vývojári, ako napríklad EA, umiestňovali reklamy priamo do hry, ako upozorňuje používateľ jb v komentári pod príspevkom Kojimu.
Well it was common for publishers like EA to do this with ads for their own games then in 2006 we got actual corporate ads for products. Worst yet it caused lag to load these images as they were not proprietary image files but large bmps that the engine converted on load. Bad :( pic.twitter.com/Nu97o9bZDE
— jb 🏴 (@jcbjcb__) June 29, 2022
Reklamy sa objavili aj v Kojimovej sérií Metal Gear Solid, napríklad reklamu na produkty od Sony alebo Apple.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- TikToker schoval AirTag do tenisiek a dal ich Červenému Krížu, neskôr ich našiel v 43
- Severná Kórea má opäť svoj jediný Steam bod, tajomný hráč sa po absencii znovu vrá 43
- Filmová recenzia: Predátor: Zabijak zabijakov 31
- Brian O’Conner sa vráti do posledného Fast and Furious filmu 58
- Problémy s chladením PlayStation 5 konzoly sa zrejme rozširujú 81
- Asus omylom spojil RTX 50 a RX 9070 XT do jednej grafickej karty 17
- AI by vám odrezalo prívod kyslíku, aby zabránilo svojmu vypnutiu 35
- Cheater vo Fortnite dostal pokutu 175 000 dolárov a doživotný zákaz - Epic Games p 51
- Začal letný vypredaj na Steame 40
- Resident Evil: Requiem ukázal ďalšie detaily 63 zobraziť viac článkov >