Kojima plánoval znížiť cenu jeho hry vložením firemných reklám |
Kojima chcel použiť hornú obrazovku Nintendo DS nie na hranie, ale na zobrazovanie reklám hráčom.
Zakľadatel Kojima Productions Hideo Kojima tvrdí, že uvažoval o vložení reklám do jeho hry s cieľom podstatne znížiť cenu hry. Kvôli "mnohým prekážkam" a málo podporovateľom tohto nápadu sa ale musel svojho plánu nakoniec vzdať. Hrou, o ktorej je reč, malo byť akčné RPG Lunar Knights z roku 2006, taktiež v Japonsku známe ako Taiyō: Django & Sabata.
V danom období niektorí vývojári, ako napríklad EA, umiestňovali reklamy priamo do hry, ako upozorňuje používateľ jb v komentári pod príspevkom Kojimu.
Reklamy sa objavili aj v Kojimovej sérií Metal Gear Solid, napríklad reklamu na produkty od Sony alebo Apple.
|
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Henry Cavill si vo svojej zostave musel upgradovať chladenie 73
- Podľa Sony nikto nedokáže vytvoriť hru, ktorá by vedela konkurovať Call of Duty 229
- Slovenská vojnová hra Forgotten but unbroken sa ukazuje na nových záberoch 78
- Hry ako GTA, alebo čo si zahrať, kým príde GTA VI? 77
- Hráč Diablo Immortal vrazil do hry 100 000$ a prišiel o prístup k PvP obsahu hry 83
- RECENZIA: F1 22 20
- Na Steame beží Survival fest 18
- Diablo IV alpha test začal, reakcie sú pozitívne a leaky sa už objavujú 17
- PC remaster Marvel's Spider-Man znížil cenu vo viacerých regiónoch 161
- Microsoft reagoval na vyjadrenia Sony ohľadom akvizície Activision-Blizzard 93 zobraziť viac článkov >