O online FPS Huxley sme si už popísali dosť, IGN však získalo interview, ktorom prinášajú ďalšie detaily. Hru autori navrhli ako perzistentný svet, v ktorom sa hráči pohybujú, komunikujú medzi sebou s NPC postavami, a môžu ako plniť rôzne misie, tak sa zúčastňovať veľkých, ale aj menších bitiek medzi frakciami. Najväčšie boje môžu siahať po 100 vs 100 a najmenšie aj 4 na 4. Turnaje sa odohrávajú mimo perzistentného sveta, na rôznych ostrovoch alebo územiach a dostanete sa na ne cez transportné body. Podľa výsledku bitky získate odmeny alebo penalty, body do skúseností alebo ak sa zúčastníte misie, môžete dostať novú vec, prípadne zbraň od NPC postavy. Pri veľkých bojoch sa za víťazstvo získavajú Lunarities. Celý perzistentný Huxley svet je veľký 4 x 4 kilometre, no k nemu sa môže pripočítať množstvo PvP arén, alebo území s misiami, ktoré sa budú priebežne dopĺňať.
Nakoniec sa autori dosť nejasne vyjadrili k otázke toho, či budú môcť hrať PC a Xbox360 hráči proti sebe. Tí budú síce v jednom svete, budú sa stretávať a môcť spolu komunikovať, ale každý bude mať optimalizované veci pre seba, inú interakciu, interaktivitu a nie je z toho jasné, či budú môcť nastúpiť Xbox360 hráči proti PC hráčom v PvP súbojoch.
| NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA | 
- Alza spustila Black Friday zľavy 71
 - Plánujete kúpiť štvorkolku? Čo takto osemvrtuľovku Jetson One? 20
 - Chcete byť Pro hráčom v Battlefielde 6? Priplatíte si. 82
 - Aké ceny teraz majú grafické karty? 37
 - OLED monitory sú už v cenách pod 500 eur 152
 - Novembrové hry 31
 - Ako vyzerá GTA IV s path tracingom cez RTX Remix? 31
 - RECENZIA: Painkiller 25
 - RECENZIA: Farthest Frontier 7
 - Amech roky vedel, že jeho teplovodivá pasta SGT-4 poškodzuje chladiče a procesory 37 zobraziť viac článkov >
 
 
     | 
 Xbox 360 
PC Vývoj: Webzen / Webzen Štýl: Akcia / Multiplayer 
  | ||
| 
     + SLEDOVAŤ HRU 
SÚVISIACE ČLÁNKY: 
     
    
 | |||








    
    
    
    
    
    
    
    
    
    





