Crytek - Vývoj na Kinect je veľmi jednoduchý |
Crytek a Microsoft sa dnes dopĺňali vo výhláseniach okolo nového Ryse titulu.
Crytek a Microsoft sa dnes dopĺňali vo výhláseniach okolo nového Ryse titulu. Crytek sa veľmi pozitívne vyjadril o vývoji na Kinect a hovorí, že vývoj je veľmi jednoduchý. Dopĺňajú, že Ryse štýl hrateľnosti chceli priniesť už dávno, ale až Kinect tomu dodal význam.
Vraj sa Kinect veľmi dobre hodí na kombináciu meča a štítu, s ktorými budeme bojovať v časoch Rímskej ríše, zároveň to bude krvavá záležitosť, ktorú core hráči žiadali pre Kinect. Samozrejme, ak sa hráčom nebude chcieť hýbať, tak ovládanie bude možné aj gamepadom. Crytek dodáva, že technológia Kinectu má svoje limity, napríklad, že hry nemôžeme ovládať svojimi myšlienkami.
Microsoft je rád, že Crytek Kinect miluje a vraj je to perfektné manželstvo. Firmy už plánovali spolupracovať 5-6 rokov dozadu, ale vtedy Crytek im nemal čo ponúknuť, keďže Crysis bol FPS a tam si Microsoft stráži svoje Halo. Potom Crytek prišiel s historickou sekačkou, ktorá by dopĺňala line-up Mirosoftu a ruka bola v rukáve.
Môžeme odhadovať, že titul vyjde budúci rok, kedy sa nám nečakane začínajú zoraďovať všetky tri nové konzoly a nie je vylúčené, že Ryse bude hneď pre nový Xbox. Na druhú stranu nie je to ani potvrdené.
E3 trailer:
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Prvé zábery na Liama Hemswortha ako Geralta v Zaklínačovi 40
- RECENZIA: Senua's Saga: Hellblade II 220
- GTA VI vyjde na jeseň 2025 99
- Take 2 je za posledný štvrťrok v 2.9 miliardovej strate 64
- Ghost of Tsushima práve vyšlo na PC 151
- Nová Xbox konzola vraj vyjde na jeseň 2026 151
- Predobjednávky Assassin's Creed Shadows sú vraj vysoké 185
- RECENZIA: Ghost of Tsushima Director's Cut (PC) 94
- Hellblade II dostáva recenzie 59
- Do ktorých miest sa dostaneme v Assassin’s Creed Shadows? Ako hre pomôže vývoj len 108 zobraziť viac článkov >