O koľko sa dá zrýchliť OpenGL? Nvidia hovorí, že aj 15-násobne |
Zrazu všetci zistili, že veci sa dajú robiť rýchlejšie. Otázne je nakoľko je to reálne. Všetci totiž hádžu čísla ako 2x, 3x, najnovšie pri OpenGL dokonca 7x alebo 15x zvýšenie rýchlosti grafiky.
Zrazu všetci zistili, že veci sa dajú robiť rýchlejšie. Otázne je nakoľko je to reálne. Všetci totiž hádžu čísla ako 50% ale najnovšie pri OpenGL dokonca 7x alebo 15x zvýšenie rýchlosti grafiky.
Konkrétne Nvidia sa dostala z 1.3 násobného zrýchlenia OpenGL, k 15-násobnému zrýchleniu, ktoré môžu vývojári dosiahnuť len s malými optimalizáciami. Teória určite pekná ale z ohľadu fps nereálna, pôjde skôr o 15-násobné zrýchlenie zadávania inštrukcii grafickej karte, ktoré chcú dosiahnuť takmer s nulovým overheadom pri ovládačoch. Reálne to však na rýchlych procesoroch spraví len niekoľko fps naviac, na pomalších procesoroch aj niekoľko desiatok fps, určite však z 30 fps len tak nedosiahnete zrazu 450 fps.
Na 130 stránkach prezentácie si o tom môžete urobiť bližší obraz.
Nvidia to už v januári približovala na Steam konferencii:
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- RECENZIA: Stellar Blade 119
- Fallout 4 už dostal očakávaný nextgen patch 94
- Speedrunner prešiel prvý level Doom 2 za menej ako 5 sekúnd 45
- Bude ďalší Xbox prakticky PC? 101
- Japonský prieskum ukázal, že mladí hráči už neriešia štandardné konzoly 96
- Fanúšikovia Escape From Tarkov sú naštvaní, autori vydali 250 dolárovú edíciu s ex 88
- Dostalo Stellar Blade prvým patchom aj cenzúru? 142
- Tomb Raider: Definitive Edition je už aj na PC 45
- Aké hry prídu v máji? 51
- Stalker 2 dostal nový Not a Paradise trailer a pridal aj zábery 57 zobraziť viac článkov >