AMD sa snaží vysvetliť, že Mantle a DX12 môže koexistovať |
AMD spravilo 20 minútový vysvetľovací dokument ohľadom Mantle, kde vysvetľuje ako funguje aj to, že budúcnosti je pre Mantle miesto po boku DX12.
HRY > NOVINKY >
AMD spravilo 20 minútový vysvetľovací dokument ohľadom Mantle, kde vysvetľuje ako funguje aj to, že budúcnosti je pre Mantle miesto po boku DX12.
Priamo hovoria, že DX12 je veľmi podobné a aj to, že do budúcnosti budú podporovať obe. Zabúdajú však uviesť dôvod prečo by Mantle mali vývojári podporovať, keďže až na jedno nepresvedčivé techdemo a dve-tri hry, v ktorých nefunguje poriadne, alebo sťahuje detaily oproti DX11, toho zatiaľ veľa neukázali.
AMD v softvérovej oblasti veľmi nejde, síce sa snažia ale možno nie práve správnym smerom. Môžeme si spomenúť počet hier v ktorých je Trees FX - jedna.
Páči sa mi!
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Prvé zábery na Liama Hemswortha ako Geralta v Zaklínačovi 40
- Assassin's Creed Shadows ukazuje prvý trailer, zavedie nás do Japonska 261
- RECENZIA: Senua's Saga: Hellblade II 181
- GTA VI vyjde na jeseň 2025 99
- Take 2 je za posledný štvrťrok v 2.9 miliardovej strate 64
- Ghost of Tsushima práve vyšlo na PC 151
- Predobjednávky Assassin's Creed Shadows sú vraj vysoké 184
- Nová Xbox konzola vraj vyjde na jeseň 2026 151
- Do ktorých miest sa dostaneme v Assassin’s Creed Shadows? Ako hre pomôže vývoj len 108
- Total War: Star Wars je podľa všetkého v príprave 32 zobraziť viac článkov >