Nvidia vydala RTX Global Illumination 2.0 funkciu pre vývojárov |
Vizuál sa znovu posunie vpred.
Nvidia predstavila RTX Global Illumination 2.0, teda funkciu, ktorá dokáže globálne prepočítať nasvietenie a odrazy svetla v celej scéne. Teraz v novej verzii pridávajú nové techniky a to:
NRC - Neural Radiance Cache
SHaRC - Spatial Hash Radiance Cache
DDGI - Dynamic Diffuse Global Illumination
V zásade všetky tieto algoritmy, ktorá majú spraviť scény realistickejšími.
Neural Radiance Cache je AI technika, ktorá používa naučené dáta k tomu, aby spravilo presnejšiu globálnu ilumináciu a zároveň ju spravilo aj rýchlejšie hlavne v náročných scénach.
Spatial Hash Radiance Cache (SHaRC) je technika podobná Neural Radiance Cache, ale bez neurálneho spracovania. Tu ju nahrádzajú AI spatial dáta, a funkcia je tak kompatibilná s každou grafickou kartou s ray tracingom. Nemusí mať AI funkcie.
Dynamic Diffuse Global Illumination je technika, ktorá akceleruje samotnú globálnu ilumináciu v path tracingu ponukou neobmedzenými odrazmi svetla v reálnom čase. Prináša tak viacnásobné odrazy bez offline svetelných máp a predpripraveného svetla. Obraz tak bude realistickejší.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- RECENZIA: Stellar Blade 118
- Fallout 4 už dostal očakávaný nextgen patch 94
- Speedrunner prešiel prvý level Doom 2 za menej ako 5 sekúnd 45
- Bude ďalší Xbox prakticky PC? 101
- Japonský prieskum ukázal, že mladí hráči už neriešia štandardné konzoly 96
- Fanúšikovia Escape From Tarkov sú naštvaní, autori vydali 250 dolárovú edíciu s ex 88
- Dostalo Stellar Blade prvým patchom aj cenzúru? 142
- Tomb Raider: Definitive Edition je už aj na PC 45
- Stalker 2 dostal nový Not a Paradise trailer a pridal aj zábery 57
- Microsoft vraj už diskutuje o tom, ako vydať ďalšiu Fallout hru čo najskôr 78 zobraziť viac článkov >