Stardock CEO: DX12 môže ukončiť problémy s rozlíšeniami hier na Xbox One

pridal saver 15.4.2014 o 20:35 Xbox One

šéf Stardocku hovorí, že DX12 dokáže rozdeliť tasky grafiky na všetky jadrá, teraz rovnako ako na PC, DX11 spracuváva všetko na jednom jadre. Rozdelenie umožní zvýšiť rozlíšenie a aj dosiahnuť viac objektov na obrazovke.

Viac nájdete na www.videogamer.com



Páči sa mi!

Prosím prihláste sa pre možnosť pridania komentáru.
Môžete sa prihlásiť cez Sector konto, alebo Facebook.
SOCIÁLNE SIETE
NOVÉ FÓRA
|Dragons dogma 2 (0)
Zdravim, mam otazku ohladne DG2 a to ze ako mam pa...
|Metro séria (6)
Chcem sa len opýtať pre zaujímavosť Metro hry sú u...
|Vetráky: pripojenie 3-pin 5v a... (13)
čafte, mám staručký pc 2017/18 (Z270-i7-7700k) nak...
|Jedi survivor (2)
prosím, v akom case príde survivor do gamepass? je...
|Remake (1)
čo by ste hovorili na remake - manhunt 1-2,the pun...
|Svet, ukrajina, vojny ... (20209)
Sem môžete dávať správy zo sveta, o Ukrajine a ďal...
vaše novinky zo sveta zábavy
sector logo
Sector.sk - hry, recenzie, novinky
Ochrana súkromia | Reklama | Kontakt
ISSN 1336-7285. Všetky práva vyhradené. (c) 2024 SECTOR Online Entertainment / sector@sector.sk