Alienware má 20 rokov, odkazuje, že PC vyhralo |
Alienware oslavuje 20 rokov, hovorí, že PC už vyhralo a dodáva že Microsoft to s Xbox One Scorpio pochopil.
Alienware CEO Frank Azor ponúkol k 20. výročiu firmy zaujímavé interview pre venturebeat. Hovoril o minulosti ako svojho času vytvorili prvé herné notebooky a teraz sa stačí pozrieť na to aký veľký trh to je. Rovnako vytvorili prvý vodou chladený desktop a tento trh rovnako masívne expandoval. Rovnako pred rokom priniesli prvú externú grafiku a aj prvú PC konzolu. Vždy videli ako konkurencia prichádza s niečím podobným.
Dodáva, že uvidíme čo bude o 20 rokov. Dovtedy však budeme vidieť ako sa čiara medzi konzolami a PC bude zmazávať až nakoniec úplne zmizne. Dodáva, že Scorpio je ukážkou tejto evolúcie. PC bude mať síce vždy iné výhody v rôznych oblastiach, ale tie prídu za vyššiu cenu. Xboxy budú mať tiež svoje výhody, ale aj nevýhody oproti PC. Upgradovateľnosť je jednou z nich. Je však dobré, že sa Microsoft adaptuje.
Hovorí, že PC trh je totiž stále väčší ako kedykoľvek predtým, už zatienil konzolový trh ako svojou veľkosťou, tak aj úspechom. Ak si kúpite PC máte s ním takmer celú 30-40 ročnú históriu hier. K tomu je všetko najskôr prvé na PC a až neskôr sa postupne dostáva na konzoly, od VR, cez rôzne predplatné modely až po samotný hardvér, kde konzoly už prešli na PC hardvér. Xbox One už má aj Windows 10 systém a bude to ešte viac prepojené keď príde Scorpio.
Fran Azor rovno hovorí, že PC vyhralo. Ak s tým chcú konzoly bojovať do budúcnosti to výrazne ovplyvní a možno aj zničí ich tradičný model. Dodáva, že Microsoft to vie. Ukázal, že to chápe a aj svoju predvídavosť ohlásením Scorpio a UWP, kde už prinášajú obsah naraz ako na Windows, tak aj na Xbox.
Vyzýva ostatných konzolových výrobcov, aby sa zamerali na to čo ich robí jedinečnými a to sú hry, značky a príbehy, ktoré napíšu a postavy, ktoré vytvorili. A posúvali to aj ďalej. Hardvérový trh je pre nich veľkou príležitosťou. Do budúcnosti síce budú rôzne menšie boxy za nižšie ceny s limitovanými možnosťami, ale obsah by mal byť jednotný krížom cez všetky platformy. Hráči z toho budú len získavať.
Uzatvára to tým, že hráči nechcú investovať do troch platforiem, aby sa mohli hrať. Rád by mal jednu platformu, kde si zahrá to čo sa mu páči.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Aký je Fallout seriál? 166
- DOJMY: Vivat Slovakia (Early Access) 102
- Filmový Minecraft je už natočený 18
- Vivat Slovakia, slovenské GTA, vychádza v Early Access už vo štvrtok 84
- PS5 Pro Enhanced označenie nebude vyžadovať 60 fps hry, konzola bude mať aj ultra 86
- História Fallout série 59
- Ubisoft maže The Crew z knižníc hráčov 124
- DOJMY: Kingdom Come: Deliverance II chce byť väčšie a lepšie ako jednotka 138
- VIDEO : Vivat Slovakia - prvých 30 minút z Early Access verzie 52
- Warhorse štúdio dnes o 20:00 predstaví svoju novú hru 113 zobraziť viac článkov >