Nvidia ohlásila Gameworks VR nástroje |
Nvidia na ohlasuje ďalšiu verziu svojich Gameworks nástrojov tentoraz určených pre virtuálnu realitu.
Nvidia na ohlasuje ďalšiu verziu svojich Gameworks nástrojov tentoraz určených pre virtuálnu realitu.
Gameworks VR umožnia vývojárom posunúť hranice virtuálnej reality a to vďaka funkciám ako Nvidia Multi-Res Shading pre renderovanie v rozlíšení, ktoré sa lepšie hodí hustote pixelov na VR displejoch, táto technológia používa aj multiprojekciu na vytvorenie obrazov pre obe oči na jedenkrát, čo umožní rýchlejší rendering. Doplní to VR SLI, kde sa bude môcť napríklad jedna karta starať o jedno oko, Contex Priority umožní nastaviť asynchrónnu komunikáciu a pri pohybe hlavy môže pohybovať obraz bez nutnosti nového renderovania. Direct Mode bude rozpoznávať VR zariadenia priamo a nakoniec Front Buffer Rendering zlepší odozvu.
Oculus už odtwittoval, že sa teší novým nástrojom a hlavne Direct módu, ktorý vylepší kompatibilitu s Nvidia kartami. Podobné nástroje už minule ohlásilo aj AMD a uvidíme ako ich autori budú zapracovávať.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Aké Star Wars hry sa oplatí zahrať? 84
- Speedrunner prešiel prvý level Doom 2 za menej ako 5 sekúnd 45
- Nová Tomb Raider má byť v otvorenom svete v Indii, Lara bude mať aj motorku 78
- Aké hry prídu v máji? 51
- Čo ukázalo Gray Zone Warfare v early access? 33
- Česká FPS akcia Gray Zone Warfare práve dostala dátum vydania v Early access 42
- LG spúšťa masovú výrobu OLED panelu s prepínateľným rozlíšením a frekvenciou 53
- RECENZIA: Felvidek 34
- Plánuje Microsoft vydať celú svoju masívnu dávku hier na jeseň? 59
- Helldivers 2 dostáva na PC povinné previazanie s PSN kontom 216 zobraziť viac článkov >