Vývoj Bayonetty bol pre Platinum Games veľmi náročný, takmer ich zničil

Vedúci vývoja v Platinum Games porozprával o tom, ako sa celé štúdio pri vývoji prvej Bayonetty takmer rozpadlo

Wii
WiiU
pridal play3man 30.12.2015 o 18:29 pod hry
Vývoj Bayonetty bol pre Platinum Games veľmi náročný, takmer ich zničil

HRY > NOVINKY >

fiogf49gjkf0d

Bayonetta sa dá určite zaradiť medzi najlepšie hry pre Wii a Wii U, no autori z Platinum Games sa pri vývoji prvého dielu poriadne natrápili, kým sa im podarilo vytvoriť finálny produkt. Platinum Games má na svedomí množstvo kvalitných hier, no pri návšteve štúdia serverom GameSpot ešte v septembri tohto roka sa pri rozhovore s vedúcim vývoja, Atsushi Inaba, porozprávali taktiež o časoch, kedy sa štúdio takmer rozpadlo.

Inaba práve na obdobie spojené s vývojom prvej Bayonetty nespomína vôbec v dobrom: "Na konci vývoja Bayonetty nebol nikto šťastný. Každý bol skutočne frustrovaný a nahnevaný, veľmi sme sa snažili aby sme hru dokončili a žiadali sme tak veľa, no a potom sme od tímu a každého z nás chceli ešte viac. Na konci tak nikto nerozprával: "Oh, dokončili sme to", ale každý mal pocit: "Toto už nikdy nebudeme robiť". Štúdiom sa tiahla veľmi negatívna atmosféra, ktorú si pamätám do dnešného dňa."

Aj keď sa nakoniec pustili do vývoja ešte kvalitnejšieho druhého dielu a možno už pracujú aj na treťom, vývoj prvej Bayonetty bol natoľko frustrujúci, až sa kvôli tomu takmer rozpadlo štúdio.

 


Páči sa mi!




Prosím prihláste sa pre možnosť pridania komentáru.
Môžete sa prihlásiť cez Sector konto, alebo Facebook.
SECTOR MAGAZÍN

pdf

SECTOR MAGAZÍN
#100


SOCIÁLNE SIETE
KOMENTÁRE
vaše novinky zo sveta zábavy
sector logo
network
ISSN 1336-7285. Všetky práva vyhradené. (c) 2018 SECTOR Online Entertainment / sector@sector.sk