Aj engine Codemasters už podporuje DX12

Popri Avalanche aj Codemasters na GDC predstaví vylepšenia do svojho EGO enginu 4.0 o DX12 funkcie.

PC
PS4
Xbox One
pridal saver 17.1.2016 o 10:45 pod hry
Aj engine Codemasters už podporuje DX12

HRY > NOVINKY >

fiogf49gjkf0d

Codemasters na GDC predstaví vylepšenia do svojho EGO enginu 4.0, na ktorom funguje aj F1 2015.  Konkrétne v engine zapracovali DX12 Raster Ordered Views a Conservative Rasterization, ale samotná hra ich ešte nemá a zatiaľ neohlásili, či funkcie pribudnú patchom.

Na GDC priblížia aj ako optimalizovať hru pre mainstream grafiky, multicore procesory a DX12. Ukážku ako ich engine rozkladá procesy hry na množstvo jadier, vďaka čomu je veľkým kandidátom na DX12 ako aj na vyťaženie maximálneho výkonu z hi-end PC. Ukážu aké zmeny v engine robili pri presune z DX11 na DX12 a budú diskutovať o  Raster Ordered Views  a  Conservative Rasterization na zvýšenie reality F1 sveta.

Pre zaujímavosť DIRT Rally funguje na EGO Engine 3 a ak hru neprehodia na nový engine, DX12 podpora tam nehrozí.

Čo sa týka GDC konferencie, ta bude v marci a bude prakticky preplnená DX12 a VR prezentáciami.


Páči sa mi!




Prosím prihláste sa pre možnosť pridania komentáru.
Môžete sa prihlásiť cez Sector konto, alebo Facebook.
SECTOR MAGAZÍN

pdf

SECTOR MAGAZÍN
#100


SOCIÁLNE SIETE
KOMENTÁRE
vaše novinky zo sveta zábavy
sector logo
network
ISSN 1336-7285. Všetky práva vyhradené. (c) 2018 SECTOR Online Entertainment / sector@sector.sk