Aj engine Codemasters už podporuje DX12 |
Popri Avalanche aj Codemasters na GDC predstaví vylepšenia do svojho EGO enginu 4.0 o DX12 funkcie.
Codemasters na GDC predstaví vylepšenia do svojho EGO enginu 4.0, na ktorom funguje aj F1 2015. Konkrétne v engine zapracovali DX12 Raster Ordered Views a Conservative Rasterization, ale samotná hra ich ešte nemá a zatiaľ neohlásili, či funkcie pribudnú patchom.
Na GDC priblížia aj ako optimalizovať hru pre mainstream grafiky, multicore procesory a DX12. Ukážku ako ich engine rozkladá procesy hry na množstvo jadier, vďaka čomu je veľkým kandidátom na DX12 ako aj na vyťaženie maximálneho výkonu z hi-end PC. Ukážu aké zmeny v engine robili pri presune z DX11 na DX12 a budú diskutovať o Raster Ordered Views a Conservative Rasterization na zvýšenie reality F1 sveta.
Pre zaujímavosť DIRT Rally funguje na EGO Engine 3 a ak hru neprehodia na nový engine, DX12 podpora tam nehrozí.
Čo sa týka GDC konferencie, ta bude v marci a bude prakticky preplnená DX12 a VR prezentáciami.
| NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Najväčšie hry v roku 2026 54
- Nové zľavy pred Vianocami 35
- Mega výpredaj roka už začal 28
- Avatar 4 a Avatar 5 majú potvrdené dátumy, trojka už má za sebou prvý víkend, v kt 56
- Jeden kupujúci dostal pekný darček od Amazonu, namiesto dvoch SSD mu prišli dve kr 51
- Steam Replay 2025 ukázal, že hráči trávia len okolo 14% času pri nových hrách 56
- Stranger Things už dostal druhú časť poslednej série, Netflix zhrnul štatistiky se 73
- Epic dnes rozdáva parádnu RPG Disco Elysium 22
- Nedostatky pamätí zasahujú aj AI firmy - Microsoft sa pre nezískanie kontraktu hne 64
- Ktorá hra má zatiaľ najviac ocenení hry roka 2025? 35 zobraziť viac článkov >













