Aj engine Codemasters už podporuje DX12 |
Popri Avalanche aj Codemasters na GDC predstaví vylepšenia do svojho EGO enginu 4.0 o DX12 funkcie.
Codemasters na GDC predstaví vylepšenia do svojho EGO enginu 4.0, na ktorom funguje aj F1 2015. Konkrétne v engine zapracovali DX12 Raster Ordered Views a Conservative Rasterization, ale samotná hra ich ešte nemá a zatiaľ neohlásili, či funkcie pribudnú patchom.
Na GDC priblížia aj ako optimalizovať hru pre mainstream grafiky, multicore procesory a DX12. Ukážku ako ich engine rozkladá procesy hry na množstvo jadier, vďaka čomu je veľkým kandidátom na DX12 ako aj na vyťaženie maximálneho výkonu z hi-end PC. Ukážu aké zmeny v engine robili pri presune z DX11 na DX12 a budú diskutovať o Raster Ordered Views a Conservative Rasterization na zvýšenie reality F1 sveta.
Pre zaujímavosť DIRT Rally funguje na EGO Engine 3 a ak hru neprehodia na nový engine, DX12 podpora tam nehrozí.
Čo sa týka GDC konferencie, ta bude v marci a bude prakticky preplnená DX12 a VR prezentáciami.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- História GTA série 229
- GTA VI bolo odložené, ale dostalo rovno aj dátum vydania 227
- GTA VI dostalo druhý trailer! 297
- RECENZIA: Vivat Slovakia 119
- Alza spustila nové zľavy 15
- RECENZIA: Days Gone - Broken Road (PC) / Remastered (PS5) 64
- John Wick 5 film začne nový príbeh 43
- Mafia: The Old Country dostala gameplay trailer 156
- Mafia: The Old Country sa bližšie predstavuje v developer streame 84
- Porovnanie GTA V a GTA VI 91 zobraziť viac článkov >