Vampyr vás bude tlačiť do zlých rozhodnutí |
Kto nebude zabíjať, nebude ani levelovať. A zahryznúť do susedky môže byť tak vábivé... Nakoniec má ale všetko svoje následky.
Mesiac za mesiacom ubiehajú a Dontnod je ochotný o svojej upírskej hre prezradiť čím ďalej viac. Naďalej platí, že hra vyjde až niekedy v priebehu roka 2017, ale počas počas obdobia okolo E3 sme dostali trailer predstavujúci hlavného hrdinu i celkom dlhú ukážku hrateľnosti. Autori teraz pridávajú info o mechanikách a temnej atmosfére.
Doktor Jonathan Reid skutočne nebude kladný hrdina ako moderní tínedžerskí upíri. Bez pitia krvi dokonca ani nebude získavať skúsenosti a levelovať, čo je v RPG samozrejme nepríjemný hendikep. Nemusí to nutne znamenať, že Vampyr sa nebude dať dohrať bez zabíjania nevinných Londýnčanov, so zameraním iba na tých, ktorí si smrť tým či oným spôsobom zaslúžia, ale asi sa tým uzavrú mnohé dvere otvorené iba mocným upírom. Na druhej strane, s vražedným besnením by sa to vraj nemalo preháňať, pretože celá časť Londýna okolo Reidovho sídla skolabuje a premení sa na neobývanú zničenú zónu.
Dostupných nevinných obyvateľov by malo byť približne 50 a ani jeden z nich nebude bezvýznamné NPC bez minulosti a významu. Každé takéto NPC bude mať v hre svoj život, svoju minulosť, priateľov, rodinu a dennú rutinu. Ako v predchádzajúcej hre od tohto štúdia (áno, nemôžeme hovoriť o Dontnod a nepripomenúť Life Is Strange) aj v tejto nájdeme zaujímavé ľudské príbehy a budeme sledovať následky svojich rozhodnutí. Aby bolo zabíjanie ešte osobnejšie, upír spolu so životodarnou tekutinou dostane aj poslednú myšlienku zosnulého. Niektoré NPC môžu prekvapiť, gentleman môže fyzicky týrať svoju manželku a veľmi pochybný charakter možno tajne rozdáva peniaze chudobným.
Pri levelovaní bude dôležitý rozvoj hypnózy. Upír môže pomocou nej presvedčiť obeť, aby s ním zašla niekam do bočnej uličky, čo je dôležité, aby mohol cez deň naďalej fungovať ako lekár. Úspech však závisí od mentálnej sily, takže mnohé zaujímavé ciele sa podvolia iba silnému upírovi. Hypnózou možno obeť aj presvedčiť, aby upíra pozvala do svojho domu (upíri podľa niektorých príbehov nesmú vkročiť do domu, kam neboli pozvaní), alebo prezradila nejaké informácie. K získavaniu informácii poslúži aj zlepšovanie sluchu, čo umožní napríklad vypočuť rozhovory spoza hrubého múru alebo z veľkej vzdialenosti. O akčnú časť, zaujímavé boje zblízka, so strelnými zbraňami i nadprirodzenými schopnosťami sa zrejme postarajú lovci upírov, iní upíri, ghúlovia a možno aj ďalšie nadprirodzené bytosti.
| NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Alza spustila Black Friday zľavy 108
- Grand Theft Auto VI sa zase odkladá! 198
- Do nového Múmia filmu sa vráti Brendan Fraser a Rachel Weisz 49
- Pozor na čínske produkty - robotický vysavač posielal domov údaje, no keď ich maji 67
- Rusko nedokáže vyrobiť plánovaný Baikal-M procesor, ruší plány 102
- Zaklínač na Netflixe stráca divákov 93
- RECENZIA: ARC Raiders 68
- GTA VI má už dokončený obsah, už sa len doťahuje 93
- Xpeng Iron je doteraz najhumanoidnejší robot 44
- Predator Badlands končí v recenziách prekvapivo dobre 67 zobraziť viac článkov >
|
PC
PS4 Xbox One Vývoj: Focus / Dontnod Štýl: RPG Web: domovská stránka hry
| ||
|
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
| |||














