Ako ste pomohli zlepšiť Halo Wars 2? |
Autori analyzovali spätnú väzbu získanú od účastníkov beta-testu a začínajú pracovať na viacerých zmenách.
Šéf strategických hier u 343 Industries, Dan Ayoub, posiela účastníkom beta-testu Halo Wars 2 poďakovanie za spätnú väzbu a pridáva uistenie, že zoznamy sťažností a návrhov neskončia kdesi v šuplíku. Hra má vyjsť 21. februára 2017, takže štúdia 343 Industries a Creative Assembly majú ešte dostatok času na prevedenie viacerých úprav. Ayoub hráčov touto cestou uisťuje, že sa zúčastnili skutočného beta-testu, nie hrania demo-verzie, čo sa stáva, keď "beta-test" prebehne pár týždňov či dokonca iba dní pred vydaním hry.
Čo všetko sa mení na základe feedbacku od účastníkov beta-testu?
Ovládanie:
Pri vývoji real-time stratégie pre konzolu je otázka ovládania jednou z najzložitejších a zároveň je to oblasť, ku ktorej malo množstvo hráčov rôzne pripomienky. Konkrétne riešenie ešte nie je na svete, ale ovládacia schéma bude pri vydaní určite iná ako počas testu a v ideálnom prípade sa do vydania stihne pripraviť viacero odlišných schém, z ktorých si každý hráč vyberie tú pre neho najpohodlnejšiu.
Leader Powers:
Tí z hráčov, ktorí do tohto systému prenikli dostatočne hlboko, ho s radosťou využívali, ale väčšine ostatných sa zdal zložitý a neprehľadný, preto sa spolu s vyvažovaním sily jednotlivých schopností pripravuje zjednodušenie tohto systému.
Základne:
Tu mali hráči problém udržať si prehľad v tom, ako sa budovy vylepšujú a koľko toho vydržia. Rôzne štádia budov budú preto lepšie vizuálne odlíšené a užívateľské prostredie poskytne aj informáciu o tom, či sa v budove pracuje na vylepšení alebo výrobe jednotky.
Zdroje a energia:
Hráči sa sťažovali, že príliš veľa miesta musia obetovať výstavbe zásobovacích budov a reaktorov. Náprava bude spočívať v úprave nákladov tak, že slabšie jednotky budú potrebovať menej energie a budú závislé hlavne na zásobách a potreba energie bude stúpať postupne s rozvojom základne. Tento systém by mal hráča skôr alebo neskôr donútiť k strategickému rozhodnutiu ohľadom pomeru zásobovacích budov a výroby energie.
Populácia:
Všetci chceli vyšší strop pre populáciu a dostanú ho.
Okrem zmien v týchto piatich hlavných oblastiach sa prirodzene pracuje aj na menších úpravách a zlepšení stability hry. Dva ponúknuté herné režimy sú iba časťou z pripravovanej pestrej palety, kam majú napríklad pribudnúť režimy s viachodinovými zápasmi i päťminútové rýchlovky. Halo Wars 2 bude hrateľné na Gamescome, PAX West a na ďalších akciách a ďalší veľký beta-test určite príde najneskôr na začiatku roka 2017. Vtedy sa už k majiteľom konzoly Xbox One pridajú aj PC hráči.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Nové Alza dni zľavy spustené 20
- DOJMY: The Blood of Dawnwalker 37
- iPhone 17, iPhone Air, Air Pods 3 a nové Watch hodinky predstavené 130
- Borderlands 4 dostal slušné recenzie, na Steame robí rekordy série v počte hráčov 99
- RECENZIA: Indiana Jones and the Great Circle: The Order of Giants 9
- Štvrtá séria Witcher seriálu ukazuje zábery a poster 86
- Battlefield 6 spúšťa test nového Battle Royale režimu s triedami, deštrukciou a vo 36
- DOJMY: The Expanse: Osiris Reborn 18
- RECENZIA: NHL 26 33
- Spotify bude konečne podporovať lossless kvalitu hudby 62 zobraziť viac článkov >
PC
Xbox One Windows Vývoj: Microsoft / Creative Assembly Štýl: Stratégia / Realtime
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|