Ako ste pomohli zlepšiť Halo Wars 2?

Autori analyzovali spätnú väzbu získanú od účastníkov beta-testu a začínajú pracovať na viacerých zmenách.

pridal roberto 13.8.2016 o 16:55 pod hry
Ako ste pomohli zlepšiť Halo Wars 2?

HRY > NOVINKY >

Šéf strategických hier u 343 Industries, Dan Ayoub, posiela účastníkom beta-testu Halo Wars 2 poďakovanie za spätnú väzbu a pridáva uistenie, že zoznamy sťažností a návrhov neskončia kdesi v šuplíku. Hra má vyjsť 21. februára 2017, takže štúdia 343 Industries a Creative Assembly majú ešte dostatok času na prevedenie viacerých úprav. Ayoub hráčov touto cestou uisťuje, že sa zúčastnili skutočného beta-testu, nie hrania demo-verzie, čo sa stáva, keď "beta-test" prebehne pár týždňov či dokonca iba dní pred vydaním hry.

Čo všetko sa mení na základe feedbacku od účastníkov beta-testu?

Ovládanie:
Pri vývoji real-time stratégie pre konzolu je otázka ovládania jednou z najzložitejších a zároveň je to oblasť, ku ktorej malo množstvo hráčov rôzne pripomienky. Konkrétne riešenie ešte nie je na svete, ale ovládacia schéma bude pri vydaní určite iná ako počas testu a v ideálnom prípade sa do vydania stihne pripraviť viacero odlišných schém, z ktorých si každý hráč vyberie tú pre neho najpohodlnejšiu.

Leader Powers:
Tí z hráčov, ktorí do tohto systému prenikli dostatočne hlboko, ho s radosťou využívali, ale väčšine ostatných sa zdal zložitý a neprehľadný, preto sa spolu s vyvažovaním sily jednotlivých schopností pripravuje zjednodušenie tohto systému.

Základne:
Tu mali hráči problém udržať si prehľad v tom, ako sa budovy vylepšujú a koľko toho vydržia. Rôzne štádia budov budú preto lepšie vizuálne odlíšené a užívateľské prostredie poskytne aj informáciu o tom, či sa v budove pracuje na vylepšení alebo výrobe jednotky.

Ako ste pomohli zlepšiť Halo Wars 2?

Zdroje a energia:
Hráči sa sťažovali, že príliš veľa miesta musia obetovať výstavbe zásobovacích budov a reaktorov. Náprava bude spočívať v úprave nákladov tak, že slabšie jednotky budú potrebovať menej energie a budú závislé hlavne na zásobách a potreba energie bude stúpať postupne s rozvojom základne. Tento systém by mal hráča skôr alebo neskôr donútiť k strategickému rozhodnutiu ohľadom pomeru zásobovacích budov a výroby energie.

Populácia:
Všetci chceli vyšší strop pre populáciu a dostanú ho.

Okrem zmien v týchto piatich hlavných oblastiach sa prirodzene pracuje aj na menších úpravách a zlepšení stability hry. Dva ponúknuté herné režimy sú iba časťou z pripravovanej pestrej palety, kam majú napríklad pribudnúť režimy s viachodinovými zápasmi i päťminútové rýchlovky. Halo Wars 2 bude hrateľné na Gamescome, PAX West a na ďalších akciách a ďalší veľký beta-test určite príde najneskôr na začiatku roka 2017. Vtedy sa už k majiteľom konzoly Xbox One pridajú aj PC hráči.





Páči sa mi!




hlasovanie


PC
Xbox One
Win10

Vývoj: Microsoft / Creative Assembly
Štýl: Stratégia / Realtime
Dátum vydania: 17. február 2017
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
Prosím prihláste sa pre možnosť pridania komentáru.
Môžete sa prihlásiť cez Sector konto, alebo Facebook.
HLASOVANIE
sutaz
SOCIÁLNE SIETE
NOVÉ FÓRA
|Ako išiel čas so sectorom. (11)
Pomocou tzv. internetového archívu (archive.org) s...
|Lenovo legion 7 podpriemerny v... (3)
Ahojte nedavno som si predal moj stari PC a presie...
|Herná doska asus rgb (6)
čaute nemá prosím vás niekto z vás túto dosku? A...
|Prichádzajúce hry hodné plnej ... (6)
Aké sú vaše najočakávanejšie prichádzajúce hry za ...
|Fortnite (19)
čaute chcel by som sa spýtať prečo mi seká Fortnit...
KOMENTÁRE
vaše novinky zo sveta zábavy
sector logo
Sector.sk - hry, recenzie, novinky
Ochrana súkromia | Reklama | Kontakt
ISSN 1336-7285. Všetky práva vyhradené. (c) 2022 SECTOR Online Entertainment / sector@sector.sk