Halo Wars 2 predstavuje svoj príbeh a nový multiplayerový mód s kartičkami |
Creative Assembly verí, že vymyslelo vynikajúci spôsob spojenia prvkov RTS, MOBA a kartových hier do rýchlych taktických zápasov. Príbeh vás vráti na Ark a predstaví novú AI.
Štúdio Creative Assembly sa podelilo o nové detaily dvoch herných režimov pripravovanej real-time stratégie Halo Wars 2. Ako prvý bol odhalený príbeh kampane. Vráti vás k posádke UNSC Spirit of Fire, ktorá sa na konci Halo Wars uložila k dlhému kryospánku. Od tej chvíle ubehlo 28 rokov a jej osadenstvo bude po prebudení tým jediným, čo bude stáť medzi nádejou a totálnym zničením. Udalosti ho zavejú na Ark, kde sa objavia noví hrdinovia i zlosynovia. Hráči FPS série sa už s týmto prostredím zoznámili v Halo 3 a asi si myslia, že ho Master Chief zničil. Pravdou je, že ho iba poriadne poškodil a technológie úžasných Forerunnerov ho odvtedy opravovali. Vďaka tomuto zasadeniu sa Halo Wars 2 dostáva časovo za hranice Master Chiefovho dobrodružstva a na miesto vytvorené Forerunnermi, kde na vás môže čakať nejedno prekvapenie.
Z posádky budú vyčnievať kapitán Cutter a profesor Anders a nová postava Isabel, umelá inteligencia. Práve ona novým hráčom na začiatku hry predstaví univerzum Halo a priaznivci tohto univerza zasa budú pátrať po tom, či má niečo spoločné s Cortanou, pričom bude navrhnutá ako samostatná postava v príbehu a člen posádky UNSC Spirit of Fire. Na opačnej strane barikády bude frakcia Banished. Ako v seriáloch môže voľné miesto po jednom porazenom záporákovi jednoducho zaplniť niekto ešte horší, tak Covenantov nahrádza rasa Brutes a jej hrubá sila. Jednotky frakcie Banished tak budú pozostávať z týchto svalovcov, ale aj vesmírnych pirátov a ďalších zvyškov po Covenantoch s vozidlami doplnenými o viac vrstiev pancieru a rôzne nebezpečne ostré ozdoby. Do boja ich povedie Atriox, silný a prešibaný zároveň, ako sa na hlavného zlosyna patrí.
Veľkou novinkou je úplne nový multiplayerový herný režim z dielne Creative Assembly s krátkymi akčnými potýčkami a využitím kartičiek. Blitz bude iba jedným z viacerých režimov pre viac hráčov, Deathmatch aj Dominion zostávajú, ale toto bude niečo rýchlejšie, bez výstavby základne a ťažby surovín. Zrejme bude mať veľa spoločného so zberateľskými kartovými hrami ako Hearthstone, ale karty sa nebudú vykladať na nudný stôl, ale priamo do víru boja odohrávajúceho sa v reálnom čase.
Svoje balíčky si budete skladať z 12 kariet získateľných hraním Halo Wars 2 kampane aj denných výziev. Každému z lídrov (hrdinov) budete môcť vytvoriť tri balíčky. Každá karta by mala na bojisko priviesť bojovú jednotku, pričom tie lepšie budú potrebovať viac energie, takže ich nasadenie do boja bude nákladnejšie. Zrejme nedostanete naraz prístup k celému balíčku, karty mu budú vyberané náhodne a energiu na ich použitie budete zbierať na mape a z padlých nepriateľov. Creative Assembly si dá záležať na vyvážení, ktoré umožní použitie viacerých taktík, vrátane rushovania napríklad s vozidlami Warthogs, ktoré budú pri cieli skôr než protivník.
Tým cieľom budú tri kľúčové body na rôznych miestach mapy, takže po taktickej stránke bude dôležité aj to, ktoré jednotky kedy a kam poslať. Autori do tohoto nového režimu vkladajú veľké nádeje a dúfajú, že by mohol byť rovnako populárny ako prvé MOBA hry, ktoré tiež vzišli zo strategických hier. Kompetitívny hráči si Blitz užijú v PvP režimoch 1v1, 2v2 alebo 3v3 a v PvE odnoži bude jeden, dvaja alebo maximálne traja hráči čeliť vlnám stále silnejších nepriateľov.
| NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Alza spustila Black Friday zľavy 124
- Rusi predstavili svojho AI robota, spadol im priamo pri prezentácii 102
- Valve predstavilo Steam Frame, Steam Controller a Steam Machine 185
- Nolan priniesol fotky zo svojho nového filmu Odyssey 47
- RECENZIA: Vampire: The Masquerade - Bloodlines 2 27
- Rockstar oficiálne ohlásil Red Dead Redemption pre Xbox, PS5 a Switch 2 spolu s mo 39
- Phil Spencer z Xboxu reagoval na kroky Valve - hovorí, že možnosti hráčov a vývojá 57
- Sony prináša oficiálny PlayStation monitor 48
- Steam má za rok 2025 tržby 16,2 miliardy dolárov, Gabe Newell si pritom prebral no 57
- Bude Ubisoft odpredaný? 51 zobraziť viac článkov >
|
PC
Xbox One Windows Vývoj: Microsoft / Creative Assembly Štýl: Stratégia / Realtime
| |||
|
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
| |||


















