Cieľom Overwatch nebola rozmanitosť, ale dostupnosť |
Jeff Kaplan sa na D.I.C.E. samite minulý týždeň vyjadril k tomu, kam pri vývoji Overwatch smerovali
Overwatch čoskoro oslávi rok od vydania a Blizzard sa môže tešiť stále veľkej obľube u hráčov. Na poslednej konferencii D.I.C.E. sa Jeff Kaplan rozhodol prehovoriť o tom, kam vlastne autori pri vývoji hry smerovali - "Overwatch začal poslednú dobu vytvárať diskusie ohľadom rozmanitosti. Išlo o veľmi diskutovanú vec počas vývoja... a je to veľmi dôležité aj v dnešnom hernom svete."
"Podľa mňa je veľmi zaujímavé, že si ľudia myslia, že rozmanitosť bol cieľ pri vývoji Overwatch, aj keď to nie je pravda. To, na čom nám skutočne záležalo, bolo vytvoriť hru v hernom prostredí a vo svete, kde je každý vítaný a slobodný. Mohli by ste si predstaviť, že existuje Overwatch hrdina alebo mapa z vášho okolia a bolo by to celkom pravdepodobné. Zdalo by sa, že by to mohlo byť súčasťou hry kedykoľvek."
Ako príklad uviedol postavy Ana, Symmetra, Zarya, Mei a Sombru ako ukážku toho, že aj napriek tomu, že sú postavy obmedzené planétou Zem, ako protiklad fantasy a sci-fi vesmíru, dokážu stále bojovať so stereotypmi-.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Nové Alza dni zľavy spustené 23
- RECENZIA: Assassin Creed: Shadows - Claws of Awaji 50
- Remake Assassin’s Creed IV: Black Flag vraj príde s úpravami hrateľnosti 55
- Konzoloví hráči v Amerike starnú, konzol sa kupuje stále menej 161
- PlayStation 5 kúpite dočasne za nižšiu cenu 119
- RECENZIA: Hollow Knight: Silksong 17
- PC herný trh zažíva masívny vzostup 76
- Ako ľudia používajú chatGPT? 57
- Nvidia rozbieha veľkú spoluprácu s Intelom, prinesú procesory s RTX grafickými jad 68
- Silent Hill f dostal prvé recenzie 85 zobraziť viac článkov >
PC
PS4 Xbox One Vývoj: Blizzard / Blizzard Štýl: Akcia / Multiplayer
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|