Cieľom Overwatch nebola rozmanitosť, ale dostupnosť |
Jeff Kaplan sa na D.I.C.E. samite minulý týždeň vyjadril k tomu, kam pri vývoji Overwatch smerovali
Overwatch čoskoro oslávi rok od vydania a Blizzard sa môže tešiť stále veľkej obľube u hráčov. Na poslednej konferencii D.I.C.E. sa Jeff Kaplan rozhodol prehovoriť o tom, kam vlastne autori pri vývoji hry smerovali - "Overwatch začal poslednú dobu vytvárať diskusie ohľadom rozmanitosti. Išlo o veľmi diskutovanú vec počas vývoja... a je to veľmi dôležité aj v dnešnom hernom svete."
"Podľa mňa je veľmi zaujímavé, že si ľudia myslia, že rozmanitosť bol cieľ pri vývoji Overwatch, aj keď to nie je pravda. To, na čom nám skutočne záležalo, bolo vytvoriť hru v hernom prostredí a vo svete, kde je každý vítaný a slobodný. Mohli by ste si predstaviť, že existuje Overwatch hrdina alebo mapa z vášho okolia a bolo by to celkom pravdepodobné. Zdalo by sa, že by to mohlo byť súčasťou hry kedykoľvek."
Ako príklad uviedol postavy Ana, Symmetra, Zarya, Mei a Sombru ako ukážku toho, že aj napriek tomu, že sú postavy obmedzené planétou Zem, ako protiklad fantasy a sci-fi vesmíru, dokážu stále bojovať so stereotypmi-.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Aký mobil kúpiť na jar 2024 za 100, 200, 300, 500 alebo 1000 eur? 74
- Aké boli najväčšie slovenské hry? 92
- Fallout 4 už dostal očakávaný nextgen patch 93
- DOJMY: Manor Lords 43
- Bobr Kurwa meme dostalo hru, je dostupná zadarmo 23
- Assassin’s Creed Hexe prinesie aj magické sily 56
- RECENZIA: Stellar Blade 109
- Fanúšikovia Escape From Tarkov sú naštvaní, autori vydali 250 dolárovú edíciu s ex 82
- Gran Turismo predstavuje Škoda Vision GT 51
- Filmová recenzia: Rebel Moon Part 2 51 zobraziť viac článkov >
PC
PS4 Xbox One Vývoj: Blizzard / Blizzard Štýl: Akcia / Multiplayer
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|