Cieľom Overwatch nebola rozmanitosť, ale dostupnosť |
Jeff Kaplan sa na D.I.C.E. samite minulý týždeň vyjadril k tomu, kam pri vývoji Overwatch smerovali
Overwatch čoskoro oslávi rok od vydania a Blizzard sa môže tešiť stále veľkej obľube u hráčov. Na poslednej konferencii D.I.C.E. sa Jeff Kaplan rozhodol prehovoriť o tom, kam vlastne autori pri vývoji hry smerovali - "Overwatch začal poslednú dobu vytvárať diskusie ohľadom rozmanitosti. Išlo o veľmi diskutovanú vec počas vývoja... a je to veľmi dôležité aj v dnešnom hernom svete."
"Podľa mňa je veľmi zaujímavé, že si ľudia myslia, že rozmanitosť bol cieľ pri vývoji Overwatch, aj keď to nie je pravda. To, na čom nám skutočne záležalo, bolo vytvoriť hru v hernom prostredí a vo svete, kde je každý vítaný a slobodný. Mohli by ste si predstaviť, že existuje Overwatch hrdina alebo mapa z vášho okolia a bolo by to celkom pravdepodobné. Zdalo by sa, že by to mohlo byť súčasťou hry kedykoľvek."
Ako príklad uviedol postavy Ana, Symmetra, Zarya, Mei a Sombru ako ukážku toho, že aj napriek tomu, že sú postavy obmedzené planétou Zem, ako protiklad fantasy a sci-fi vesmíru, dokážu stále bojovať so stereotypmi-.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- TikToker schoval AirTag do tenisiek a dal ich Červenému Krížu, neskôr ich našiel v 43
- Severná Kórea má opäť svoj jediný Steam bod, tajomný hráč sa po absencii znovu vrá 43
- Brian O’Conner sa vráti do posledného Fast and Furious filmu 58
- Problémy s chladením PlayStation 5 konzoly sa zrejme rozširujú 81
- Asus omylom spojil RTX 50 a RX 9070 XT do jednej grafickej karty 17
- AI by vám odrezalo prívod kyslíku, aby zabránilo svojmu vypnutiu 35
- Cheater vo Fortnite dostal pokutu 175 000 dolárov a doživotný zákaz - Epic Games p 51
- Začal letný vypredaj na Steame 40
- Resident Evil: Requiem ukázal ďalšie detaily 63
- Call Of Duty: WWII je už v Game Passe 53 zobraziť viac článkov >
PC
PS4 Xbox One Vývoj: Blizzard / Blizzard Štýl: Akcia / Multiplayer
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|