Crackdown 3 na GDC ukazoval výpočty v cloude |
Microsoft mal GDC aj Cloud prednášku, kde šéf Xbox Azure hrania prezentoval aj Crackdown 3.
Microsoft mal GDC aj Cloud prednášku, kde šéf Xbox Azure hrania prezentoval aj Crackdown 3. Ten ako vieme má deštrukciu vypočítavanú v cloude na Azure serveroch. Tentoraz išli s technológiami trochu hlbšie ukázali distribúciu deštrukcie, kde sa samostatné procesy starajú o jednotlivé budovy, alebo časti mesta.
Znovu ukazovali ako by hra išla na lokálne, nie na Xbox One, ale na rýchlom PC, kde to išlo na 10 fps, na cloude by sa to rozdelilo na celý cluster, aby sa servery zvládali nával dát. Rovnako dodali, že fyzika sa vypočívava niekoľko frejmov vopred a rovno môže ponúknuť viac možností. Všetku fyziku z clustera ešte zozbierava jeden herný server, ktorý výsledok posiela hráčom.
Špeciálne v Crackdown pôjde o multiplayer, kde môžu všetci rozpútať v meste chaos, ktorý by žiadna samostatné PC nezvládlo. Preto si hra vyžaduje spoluprácu viacerých serverov. Všetko sa prepočítava a posiela všetkým hráčom naraz.
Hra vyjde tento rok na Xbox One a Windows 10. Zatiaľ máme len orientačný dátum a to vydanie ešte pred Xbox Scorpio, zrejme v lete.
Trailer z minulého roka:
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Nové Mega zľavy spustené 30
- RECENZIA: Lies of P: Overture 46
- Mafia: The Old Country sa bude ďalej rozširovať 40
- Blizzard pravdepodobne odhalil novú triedu pre Diablo 4 42
- Battlefield 6 - analýza deštrukcie a grafiky 65
- CrisisX ponúkne 1200 kilometrov štvorcových otvoreného sveta 19
- Mafia: The Old Country sa pochválila svojimi číslami 36
- Battlefield sa postupne stane každoročným titulom 67
- RECENZIA: Heretic + Hexen 13
- Gamescom Opening Night Live livestream je online 55 zobraziť viac článkov >
Xbox One
PC Vývoj: Microsoft / Reagent Games Štýl: Akčná Adventúra
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|