EA rozdelilo Bioware Montreal, Mass Effectu dalo pauzu |
Podľa zdrojov sa po vydaní Andromedy dejú v Bioware Montreal veľké zmeny.
Podľa zdrojov sa po vydaní Andromedy dejú v Bioware Montreal veľké zmeny. Štúdio sa redukuje a zo samostatného vývojového štúdia sa mení len na podporné štúdio.
Časť ľudí bolo už z Bioware Montreal preložených do EA Motive (s ktorým majú spoločné priestory). Tam pod vedením Jade Raymondovej pracujú na Star Wars Battlefront II kampani. Zvyšok zamestnancov, ktorí ostali, bude pracovať ďalej na rozširovaní Andromeda online časti a pomáhať Bioware Edmonton s ďalšími hrami, vrátane novej značky Dylan (pracovný názov). Na Dylanovi pracuje aj Bioware Austin a zrejme bude hra ohlásená už teraz na E3, aj keď vyjde zrejme až v roku 2019.
EA už na informácie reagovalo, ale hovorí, že ľudí preskupilo, aby podokončovali aktuálne rozbehnuté projekty. S Mass Effect značkou sú spokojní, hra splnila všetky ich očakávania a ich cieľom je teraz udržiavať Mass Effect: Andromeda ako službu.
EA týmto potvrdilo, že štúdio malo skutočne problémy v manažmente (hovorili o nich zamestnanci) a nedalo im tak nový projekt, ale rozdelilo ľudí na ostatné projekty. Zrejme aj z časových dôvodov. Pre hráčov to bude lepšie riešenie ako nový Mass Effect.
Mass Effect má týmto pádom pauzu a to zrejme až do doby, kým si naň Bioware Edmonton nenájde čas. To bude najskôr po vydaní Dylana.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- GOG bojuje proti cenzúre v hrách, rozdáva 13 hier zadarmo 74
- Battlefield 6 predstavil svoj multiplayer, dostal dátum vydania 149
- Battlefield 6 svojimi PC požiadavkami prekvapí 77
- RECENZIA: Achilles: Survivor 18
- Sony žaluje Tencent, Light of Motiram je podľa nich kópiou Horizonu 98
- Ubisoft chystá odhalenie nových hier zo série Assassin’s Creed 34
- Mafia: The Old Country ukazuje svoje PC špecifikácie 39
- DOJMY: Cronos: The New Dawn 8
- Augustové hry 20
- Fatekeeper je nová fantasy RPG od desaťčlenného tímu 34 zobraziť viac článkov >