Sony vníma konkurenciu Switchu a Scorpia ako ohrozenie počtov svojich hráčov |
Zástupca viceprezidenta Sony Interactive Entertainment hovorí o tom, ako vnímajú konkurenciu, čo pre nich znamená PS VR, PS Now a PS4 Pro.
Počas Sony konferencie Investor Relations Day 2017, ktorá sa konala v Tokiu, nám zástupca viceprezidenta Sony Interactive Entertainment, Tsuyoshi Kodera poskytol viac informácii týkajúcich sa PlayStation biznisu. Prvej otázke, ktorej Kodera musel čeliť bolo, či vydanie Switchu a blížiaci sa príchod Scorpia považuje Sony za riziko, ktoré by mohlo spôsobiť odliv hráčskej základne.
Tu spomenul, že prítomnosť konkurenčných konzol aktivuje trh, zatiaľ čo Sony bude vždy pozorne sledovať to, čo ponúka ich konkurencia. Okrem toho sa budú zo všetkých síl snažiť, aby konkurencia neohrozila trhovú pozíciu PlayStation. Reč prišla aj na PlayStation VR, kde Kodera spomenul, že ak sa zvýši objem produkcie tejto náhlavnej VR súpravy, Sony získa viac priestoru pri znížení nákladov, čo by sa priaznivo mohlo odraziť na cene. Napriek pokračovaniu vo väčších objemoch PS VR sa však chce Sony zamerať na poskytovanie vysokokvalitného zážitku.
Tento fakt sa v súčasnosti odráža na tom, že Sony počúva spätnú väzbu od používateľov, na základe ktorej sa snaží zlepšovať ako hardvér, tak softvér u PS VR. Ďalšou zaujímavou novinkou z úst Koderu bol pokrok v oblasti cloudového hrania. Sony by v tomto smere chcelo maximalizovať životný cyklus svojich IP a tiež pristúpiť k novým distribučným kanálom. PlayStation Now im ponúka možnosť maximalizovať predaj, pričom predplatné tejto služby vytvára nové obchodné príležitosti.
Kodera nakoniec poveda, že zavedenie PS4 Pro bolo zamerané na zvýšenie predaja medzi hlavnou používateľskou základňou a tiež na získanie nových používateľov. Na druhej strane sa však Sony zaväzuje k tomu, že bude aj naďalej pracovať na štandardnom modele PS4 prostredníctvom poskytovania nových hier, ktoré budú pokračovať v získavaní tzv. “light” používateľov, pričom táto konzola prispeje tiež k zvýšeniu predaja služby PlayStation Plus. Kľúčovým faktorom úspechu tejto služby bolo zachovanie si súčasných 26,4 milióna predplatiteľov.
Čo si o konkurenčom boji platforiem myslíte vy? Malo by sa Sony báť existencie Switchu a príchodu Scorpia?
| NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Alza spustila Black Friday zľavy 128
- RECENZIA: Where Winds Meet 42
- Aký mobil pod vianočný stromček? Lacný, strednú triedu, alebo drahý? 23
- Valve naznačuje cenu pripravovaného Steam Machine 110
- Slovenský superpočítač PERUN dosiahol historický úspech v rebríčku TOP500 najvýkon 36
- EU konečne zruší odsúhlasovanie cookies, zavádza digitálnu peňaženku a upravuje p 49
- Prvý Micro RGB TV od Samsungu je už vystavený v Bratislave. Stojí ako auto... 69
- Ubisoftu Assassin's Creed Shadows prekonal očakávania, Black Flag remake zrejme pr 27
- Gothic Remake ukazuje vylepšené súboje 21
- Nominácie na Steam hru roka sú spustené spolu s výpredajom na Čierny piatok 14 zobraziť viac článkov >













