Ubisoft vysvetľuje, ako vytváral egyptské prostredie do Assassin’s Creed Origins |
Jean Guesdon z Ubisoftu hovorí o tom, ako vytváral autentické prostredie Egypta pre najnovšie assassínske dobrodružstvo.
Jean Guesdon tvrdí, že vďaka technologickému pokroku získali úplne nový prístup k tomu, aby mohli priniesť v Assassin’s Creed Origins oveľa kvalitnejšie prostredie, ktoré nám umožní spoznať život našich predkov v Egypte. V najnovšom dieli budeme sledovať osud Bayeka, no podľa Guesdona je len nepatrným detailom, pretože naše oči pohltia svieže údolia, rieky a mestá, ale aj rozmanitosť farieb, ktoré dominujú krajinám.
„Keď sme sa začali zaoberať Egyptom, učiť sa o ňom, študovať, čítať a stretávať sa s egyptológmi, v podstate sme si uvedomili, že je Egypt viac, ako len púšte a pyramídy. Aj dnes, v 21. storočí je to miesto na svete, ktoré spúšťa mnoho fantázií. Je to stratený svet, zabudnutý svet. Výskum, ktorý sme urobili v súvislosti s Origins je možno najintenzívnejší, aký sme v sérii robili. Len veľmi málo vecí môžete vidieť v dnešnom Egypte z toho, čo tu bolo v časoch, kedy sa odohráva Origins.
Krásne je, že nám naša technológia a šikovní umelci umožnili znovu vytvoriť práve ten starý, pôvodný Egypt, z ktorého sa veľa nezachovalo. Nemali sme žiadne konkrétne plány, žiadne konkrétne mapy. Mali sme však dobré nápady. Tak sme vynaložili naozaj veľa úsilia na obnovenie atmosféry. Máte tu Stredozemné more, rieku Níl, hory, púšte...miesta, ktoré sú na krásu bohaté už takmer 3 tisíc rokov histórie,“ hovorí Guesdon.
On a jeho tím v Ubisoft Montreal, s podporou Ubisoft Singapore vytvorili gigantickú mapu, ktorá kladie dôraz na históriu a jej atmosféru. Začínali s obrázkami a pomaly sa dostávali do hĺbky, kedy sa z globálneho stali detaily. Samotná mapa bola rozdelená medzi viacero tímov. Každý používal vlastne concept arty na definovanie svojho regiónu, osvetlenia, vegetácie, materiálov, fauny a podobne. Išlo im o to, aby znovu vytvorili atmosféru, nie duplikovali to, čo tam bolo.
„Z detailov spomeniem na príklad pitný režim. Nemusíte venovať pozornosť úrovni svojej hydratácie. Nepotrebujete piť, ale následkom toho kvôli teplu zažijete v prostredí rôzne halucinácie. Máme tu tiež to, čo nazývame systémom prehrievania púšte, aby sa objavili určité veci. Preto bude vždy zaujímavé ísť do púšte. Čo sa týka ďalších vecí, v Egypte sme urobili to, že na všetky skalnaté útvary môžete teraz vyliezť,“ dodáva kreatívny režisér.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- DOJMY: 007 First Light 66
- RECENZIA: Cronos: The New Dawn 91
- Nové Alza dni zľavy spustené 12
- Tomb Raider seriál už má svoju Laru, bude ňou Sophie Turner 106
- Detaily plánovaných RTX 50 super grafických kariet Nvidie 48
- RECENZIA: Jotunnslayer: Hordes of Hel 8
- 007 First Light sa predstavil v prvom gameplay videu 53
- DOJMY: Onimusha: Way of the Sword 6
- Skyblivion - fanúšikovský remake Oblivionu na engine Skyrimu ukazuje prvých 15 min 21
- Hollow Knight: Silksong dnes vyšiel na PC a konzolách a je aj v Game passe 79 zobraziť viac článkov >
PC
PS4 Xbox One Vývoj: Ubisoft / Ubisoft Štýl: Akčná Adventúra
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|