Nintendo sa snažilo vysvetliť, prečo zrušilo AM2R fanúšikovský projekt |
Reggie Fils-Aimé z amerického Nintenda sa v jednom interview dotkol aj otázky, prečo rušia fanúšikovské projekty.
Reggie Fils-Aimé z amerického Nintenda sa v jednom interview dotkol aj otázky prečo rušia fanúšikovské projekty. V odpovedí však bol úplne mimo reality fanúšikovských hier.
"Myslím si, že je potrebné jasne stanoviť, kde je čiara, a podľa nášho názoru je to vtedy, keď projekt prechádza z pocty, k niečomu, čo speňažuje naše IP. Umožňujeme projektom existovať rôznymi spôsobmi. Predtým ako som bol riaditeľom som bol fanúšikom a chápem príťažlivosť, ktorú by mohli mať na naše IP. Ale keď sa prechádza na niečo, čo sa pokúšate speňažiť, snažíte sa to predať, snažíte sa z toho profitovať, to je to, čo podľa nás prechádza cez čiaru a kedy musíme začať s ochranou našich IP. "
Následne na otázku prečo zrušili AM2R, ktorý bol free projekt sa Reggie znovu zamotal vo svojich tvrdeniach o komerčnom projekte:
"Diskutovali sme s subjektmi, ktoré začali ako fanúšikovia a postupne sa stali skôr obchodným partnerom. Tieto rozhovory sa dejú neprestajne, ale znova, keď niečo prechádza do komerčného produktu a to je to, čo bolo [AM2R], bolo to zadarmo, ale zrazu z toho bol komerčný produkt. "
Možno to berú tak, že všetko čo fanúšikovia spravia môže byť komerčný produkt, už len z pohľadu, že to im to môže znižovať financie.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- DOJMY: Vivat Slovakia (Early Access) 146
- Aký je Fallout seriál? 166
- DOJMY: Kingdom Come: Deliverance II chce byť väčšie a lepšie ako jednotka 219
- Vivat Slovakia, slovenské GTA, vychádza v Early Access už vo štvrtok 84
- PS5 Pro Enhanced označenie nebude vyžadovať 60 fps hry, konzola bude mať aj ultra 86
- História Fallout série 62
- VIDEO : Vivat Slovakia - prvých 30 minút z Early Access verzie 56
- Ubisoft maže The Crew z knižníc hráčov 124
- Warhorse štúdio dnes o 20:00 predstaví svoju novú hru 119
- Witcher seriál bude mať 5 sérií, práve sa začala natáčať štvrtá 40 zobraziť viac článkov >