Nintendo sa snažilo vysvetliť, prečo zrušilo AM2R fanúšikovský projekt |
Reggie Fils-Aimé z amerického Nintenda sa v jednom interview dotkol aj otázky, prečo rušia fanúšikovské projekty.
Reggie Fils-Aimé z amerického Nintenda sa v jednom interview dotkol aj otázky prečo rušia fanúšikovské projekty. V odpovedí však bol úplne mimo reality fanúšikovských hier.
"Myslím si, že je potrebné jasne stanoviť, kde je čiara, a podľa nášho názoru je to vtedy, keď projekt prechádza z pocty, k niečomu, čo speňažuje naše IP. Umožňujeme projektom existovať rôznymi spôsobmi. Predtým ako som bol riaditeľom som bol fanúšikom a chápem príťažlivosť, ktorú by mohli mať na naše IP. Ale keď sa prechádza na niečo, čo sa pokúšate speňažiť, snažíte sa to predať, snažíte sa z toho profitovať, to je to, čo podľa nás prechádza cez čiaru a kedy musíme začať s ochranou našich IP. "
Následne na otázku prečo zrušili AM2R, ktorý bol free projekt sa Reggie znovu zamotal vo svojich tvrdeniach o komerčnom projekte:
"Diskutovali sme s subjektmi, ktoré začali ako fanúšikovia a postupne sa stali skôr obchodným partnerom. Tieto rozhovory sa dejú neprestajne, ale znova, keď niečo prechádza do komerčného produktu a to je to, čo bolo [AM2R], bolo to zadarmo, ale zrazu z toho bol komerčný produkt. "
Možno to berú tak, že všetko čo fanúšikovia spravia môže byť komerčný produkt, už len z pohľadu, že to im to môže znižovať financie.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Sam Altman z OpenAI hovorí, že jeden príkaz v ChatGPT spotrebuje pätnástinu čajove 49
- Článok: Nintendo Switch 2 64
- The Witcher 3 by mal dostať nové DLC 66
- RECENZIA: Dune: Awakening 34
- Ceny PlayStation Plus porastú 153
- Nové mega zľavy spustené 38
- Prichádza ohlásenie okolo Red Dead Redemption značky? 60
- RECENZIA: The Alters 27
- MindsEye podľa očakávaní kvalitou neohúrilo 73
- Xbox Series X je znovu dostupný aj u nás, cena išla hore 89 zobraziť viac článkov >