Nintendo sa snažilo vysvetliť, prečo zrušilo AM2R fanúšikovský projekt |
Reggie Fils-Aimé z amerického Nintenda sa v jednom interview dotkol aj otázky, prečo rušia fanúšikovské projekty.
Reggie Fils-Aimé z amerického Nintenda sa v jednom interview dotkol aj otázky prečo rušia fanúšikovské projekty. V odpovedí však bol úplne mimo reality fanúšikovských hier.
"Myslím si, že je potrebné jasne stanoviť, kde je čiara, a podľa nášho názoru je to vtedy, keď projekt prechádza z pocty, k niečomu, čo speňažuje naše IP. Umožňujeme projektom existovať rôznymi spôsobmi. Predtým ako som bol riaditeľom som bol fanúšikom a chápem príťažlivosť, ktorú by mohli mať na naše IP. Ale keď sa prechádza na niečo, čo sa pokúšate speňažiť, snažíte sa to predať, snažíte sa z toho profitovať, to je to, čo podľa nás prechádza cez čiaru a kedy musíme začať s ochranou našich IP. "
Následne na otázku prečo zrušili AM2R, ktorý bol free projekt sa Reggie znovu zamotal vo svojich tvrdeniach o komerčnom projekte:
"Diskutovali sme s subjektmi, ktoré začali ako fanúšikovia a postupne sa stali skôr obchodným partnerom. Tieto rozhovory sa dejú neprestajne, ale znova, keď niečo prechádza do komerčného produktu a to je to, čo bolo [AM2R], bolo to zadarmo, ale zrazu z toho bol komerčný produkt. "
Možno to berú tak, že všetko čo fanúšikovia spravia môže byť komerčný produkt, už len z pohľadu, že to im to môže znižovať financie.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- GOG bojuje proti cenzúre v hrách, rozdáva 13 hier zadarmo 74
- Battlefield 6 predstavil svoj multiplayer, dostal dátum vydania 149
- Battlefield 6 svojimi PC požiadavkami prekvapí 77
- RECENZIA: Achilles: Survivor 18
- Sony žaluje Tencent, Light of Motiram je podľa nich kópiou Horizonu 98
- Ubisoft chystá odhalenie nových hier zo série Assassin’s Creed 34
- Mafia: The Old Country ukazuje svoje PC špecifikácie 39
- DOJMY: Cronos: The New Dawn 8
- Augustové hry 20
- Fatekeeper je nová fantasy RPG od desaťčlenného tímu 34 zobraziť viac článkov >